Pohled Jungkooka
Jimin byl úplně v pořádku. Vypadal jako kdyby se nic nestalo.,,Kluci! Rád vás vidím!" vykřikl Jiminie a hned na nás skočil.
Nikdo z nás to ale nečekal a tak jsme všichni letěli k zemi.
,,Jiminie jsme tak rádi že jsi v pořádku!" řekl nadšeně Hobi a hned na to začal Jimina dusit ve svém objetí.
,,Hobi dusíš mě." zasmál se Jimin a pokusil se od Hobiho odtáhnout.
Po chvíli se Hobi odtáhl a pak byla řada na Yoongim.
,,Chyběl si mi lásko." řekl a přitáhl si Jimina do polibku. ,,Ani nevíš jak moc." řekl mezi polibky.
,,To ty mě taky." řekl Jimin když se od sebe odtáhli.
Pak jsme byli na řadě já s Taem. Oba jsme na Jimina skočili a nehodlali jsme ho jen tak pustit.
,,Rád vás vidím hrdličky moje." řekl Jimin a také nás objal.
Namjoon s Jinem ho chtěli také obejmout ale my jsme ho nechtěli pustit.
,,Ale notak děti.. Nejste jediný kdo chtějí Jimina obejmout.." řekl Namjoon.
,,To máte smůlu." řekl jim Tae.
Jen co to řekl jsem cítil že mě někdo začal lehtat a Taeho také.
Byl to Jin a Namjoon. Byli jsme donucení se od Jimina odtáhnout.,,Rádi tě vidíme v tak dobrém stavu." řekl mu Jin a přitáhl si ho do objetí.
Namjoon ho potom také objal a pak když ho pustil tak ho znovu objal Yoongi.
Všichni jsme se potom sebrali ze země a vydali se směrem k autu.
Teď když tu byl i Jimin tak bylo o mnohem těžší se do toho auta vejít ale zvládli jsme to.,,Hele kluci neměli by jsme si koupit větší auto?" zaptal jsem se kluků.
,,Jo to by jsme mohli." řekl Jimin.
,,Kookie má pravdu." řekl Tae a za pas si mě k sobě blíž přitáhl.
,,Jo někdy si ho určitě pořídíme." řekl nám Namoon.
,,Hele neříkal tohle už někdy?" zeptal jsem se kluků potichu.
Všichni začali přikyvovat.
Po několika minutách jsme konečně dojeli domů.
,,Tak a teď to pořádně oslavíme!" vykřikl Namjoon a odběhl pro nějaké flašky chlastu které nám nalil do skleniček.
Všichni jsme do sebe kopli prvního panáka.
,,Kluci a teď si dáme flašku!" vykřikl natěšeně Jimin když jsme v sobě měli všichni několik panáků.
,,Jo pojďte kluci." přidal se k Jiminovi J-Hope.
,,Tak dobře." odsouhlasili jsme mu.
Sedli jsme si do kruhu a doprostřed jsme dali prázdnou flašku od rumu.
Chviliku jsme se dohadovali o tom kdo začne ale nakonec jsme se dohodli na tom že první bude točit Taehyung.
Taehyung se natáhl po flašce a pořádně jí roztočil.
Flaška ukázala že Tae dává úkol mě..
'No super.. Líp do dopadnout nemohlo..",,Takže Jungkookie.. Tvůj úkol je.."
ČTEŠ
Bangtan Boys |VKOOK|
FanfictionVarování! Tento příběh bude hodně úchylný a neměl by ho číst nikdo mladší 15 let.. On by to možná neměl číst nikdo ale... To už je vedlejší :D Užijte si příběh :)