18

4.3K 225 7
                                    

Zvedl jsem se a když mě ani po pěti minutách nezačala bolet hlava tak jsem se zvedl a šel za klukama do obýváku.

,,Dobré ráno. Jak jsi se vyspal?" zeptal se mě hned Jin.

,,Dobře.. Ale nejraději bych se už neprobudil." řekl jsem mu a zahleděl se do bílé zdi naproti mě.

,,Ale Tae.. Ještě není po všem.. Jen mu dej čas.. Uvidíš že si to rozmyslí a vy budete zase spolu." snažil se mě Jin uklidnit.

,,Ale co když to tak nebude? Co když se se mnou nadobro rozejde? Co pak? Chápeš že já ho miluju a jestli o něj přijdu tak to nejspíš ani nepřežiju? Já o něj nechci přijít." a jen co jsem to dořekl tak jsem se znovu rozbrečel.

Kluci mě chtěli uklidnit jenže já o to nestál. Utekl jsem do pokoje kde jsem se zamkl a za žádnou cenu jsem nechtěl vyjít.
Lehl jsem si do postele a schoval si hlavu do polštáře. Začal jsem brečet a litovat toho co jsem udělal.
Litoval jsem toho že jsem ho neposlechl.. Že jsem se opil a nechal se unést a tím mu tak moc ublížil.

Přemýšlel jsem nad tím co můžu udělat. Přece se ho nemůžu tak snadno vzdát ne? Ale co mám dělat..
Nejlepší asi bude mu dát čas.
Myslím že kdybych se ho snažil přemlouvat tak to jen zhorším.

Takhle jsem přemýšlel snad další tři hodiny dokud mě únava znovu nepřemohla. Uslnul jsem v naději že až zítra vstanu tak tu vedle mě bude Kookie a mezi náma bude zase všechno jako předtím.

----------

Jen co jsem se probudil jsem běžel dolů za klukana s nadějí že se Kookie vrátil.
Jenže jsem se spletl.

,,A byl tady alespoň? " zeptal jsem se kluků.

,,Bohužel ne Tae.." řekl mi Jimin a poklepal na místo vedle sebe.

,,Pojď měl by jsi se alespoň najíst." řekl Jimin a nabídl mi palačinky.

,,Já ale nechci jíst! Já chci Kookieho!" vykřikl jsem a se slzama jsem se znovu vracel do pokoje.

Sedl jsem si do křesla naproti oknu a sledoval mraky plující po nebi.

Namjoon
,,Měli by jsme něco udělat. Tae už nechce ani jíst a víte že když on nechce jíst tak je to fakt hodně špatný." řekl Jimin a čekal naší odpověď.

,,Jimin má pravdu." řekl J-Hope.

,,Jenže co chcete dělat? Na Kookieho nemůžeme tlačit."

,,Mohli by jsme mu zkusit jen zavolat. Říct mu co Tae dělá že nechce jíst.. Že pořád pláče. Třeba to pomůže.." navrhl Jin.

,,To není špatnej nápad." řekl Suga a hned začal Kookiemu volat.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat