7

5.9K 283 16
                                    

Když jsme dojedli tak jsem kluky přemluvil aby jsme hráli na schovku. Přemluvili jsme Jimina aby pikal a pak jsme se šli schovat. Když jsem viděl Taeho jak tam jen stojí a neví kam jít tak jsem ho vzal za ruku a běžel s ním k Jiminovi do pokoje kde jsme se mu schovali pod postel. Tae si tam vlezl jako první a já hned za ním. Pak jsme slyšeli jak Jimin zařval že už jde a pak ticho. Najednou se rozletěli dveře od pokoje a Tae měl co dělat aby se nezačal smát. Pro jistotu jsem ho začal líbat na ústa aby byl ticho. Polibky mi začal oplácet a ještě se mi k tomu snažil jazykem dostat do úst. Pootevřel jsem svá ústa a on toho hned využil a začal mi je plenit. A mezitím co jsme se líbali tak Jimin odešel. Když se zaklapli dveře tak jsme se odtáhli a navzájem se na sebe usmívali. Divil jsem se ale že nás Jimin nenašel jelikož jsem se ani nesnažil nás nějak zamaskovat. Tae se na mě chtivě koukal a já hned věděl co má na mysli.
,,Co by jsi řekl na sex v Jiminově posteli?" zeptal se mě.

,,Na to zapomeň Tae."

,,Jungkookie.. Noták..."

,,Ne. Jimin by nás zabil kdyby to zjistil."

,,No jo.. Ale brzo mi to vynahradíš kotě." zavrněl Tae a začal mě líbat.

,,Rád ale jen pokud mi nebudeš říkat kotě." zavrčel jsem na něj.

On se pousmál a dál pokračoval ve svých polibcích.

Několik dalších minut jsme tam leželi než se z chodby ozvalo 'vzdávám se'. Hned jak jsme to slyšeli tak jsme vylezli a šli do obýváku kde už všichni seděli.

,,Kde jste byli?" zeptal se nás Jimin.

,,U tebe pod postelí." odpověděl jsem mu.

,,Aha.."

Po chvilce hádání jsme se dohodli že bude hledat Tae. Když začal počítat tak jsem běžel k nám do pokoje kde jsem se schoval pod skříň.
Byl jsem tam asi dvacet minut když mě někdo najednou zatahal za nohy a já náhle viděl na Taeho. Obkročmo si na mě sedl a přivlastnil si moje rty. Chtěl jsem ho odstčit jenže mi dal ruce za hlavu kde mi je držel. Po chvilce líbání jsem se tomu poddal a polibky mu začal dravě oplácet.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat