21

4.7K 236 16
                                    

Když jsme přišli do kuchyně tak tam Tae poskakoval jak nějakej blázen a bral si do náruče všechno jídlo co mu přišlo pod ruku.

,,Proboha Tae polož to udělám ti pořádný oběd." řekl mu Jin a šel do ledničky odkud vytáhl obří hrnec.

,,No jó.." zamumlal Tae a vrátil všechno jídlo tam odkud ho vzal.

,,Ale chci pořádnou porci!" upozornil ho Tae a sedl si ke stolu.

Chtěl jsem si sednout vedle něj ale on si mě stáhl k sobě na klín.
Zabořil mi hlavu do zad a začal mě hladit po stehně. Bylo to tak příjemné že jsem se ani nechtěl zvednout takže jsem si udělal pohodlí a čekal kdy Jin přinese jídlo.
Když položil Taemu talíř na stůl tak mě Tae přestal hladit a místo toho se natahoval pro příbor.
Já byl ale rychejší a příbor mu vzal.

,,Já tě budu krmit a ty mě budeš hladit jo?" zeptal jsem se ho.

,,To beru." odsouhlasil a pokračoval v hlazení.

Několikrát se rukou dostal někam kam neměl a to jsem se vždy trochu zachvěl.
Tae se vždy trochu pousmál a když už měl skoro celej talíř v sobě tak mě schválně začal provokovat.
Přejíždel mi po mém kamarádovi a několikrát mi ho trošičku zmáčkl.

,,Tae to snad nemyslíš vážně." zakňučel jsem když jsem se podíval tam dolů a všiml si že mi stojí.

,,Jestli chceš můžu ti s tím pomoct." řekl svůdně a ještě jednou ale o trochu silněji mi ho zmáčkl.

,,Ach." zasténal jsem potichu.
,,Byl bych ti vděčný za pomoc." zašeptal jsem mu do ucha a začal se vrtět do doby dokud mě něco nezačalo tlačit do zadečku.

,,Ale myslím že teď budeš chtít pomoct i ty." řekl jsem a mrknul na něj.

Tae na nic nečekal a hned co se zvedl mě začal tahat za ruku k němu do pokoje.
Když jsme vešli tak za námi zamkl a pak mě ještě dotáhl na postel na kterou mě hodil.
Pak na mě nalehl a začal mě dravě líbat na ústa.
Pak se dostal na můj krk kde mi zanechával své značky a mezitím mi roztrhl tričko.
Dostal se k mé bradavce kterou mi začal lehce okusovat a sát. S tou druhou si hrál bříškama prstů a několikrát mě za ní zatahal.
Pak se dostal jemnými polibky k mému podbříšku na kterej začal pokládat jemné polibky a mezitím mi rozepínal a sundaval kalhoty i s trenkama.

,,Ach!" zasténal jsem když uchopil můj úd a začal mě rychle honit.

,,Oh bože Tae!" sténal jsem a v pěstech svíral prostěradlo.

,,Ách." zasténal jsem když se jazykem dotkl mé špičky.

,,Tae prosím chci tě v sobě." zasténal jsem a čekal že mě poslechne.

,,To nemůžu." řekl mi a odtáhl se.

Trochu jsem zakňučel ale zvedl jsem se a podíval se na něj.

,,Proč nemůžeš?" zeptal jsem se ho.

,,Nechci ti znovu ublížit." řekl a po tváři se mu začaly kutálet slzy.

,,Ale Tae." řekl jsem a povalil ho pod sebe. Sedl jsem si obkročmo na jeho pas. A zahleděl se mu do očí ve kterých jsem viděl strach.

,,Tae.. To co se stalo je minulost.. Sice mě to bolelo ale to jen protože jsi byl opilej. Vždy jsi byl jemný a staral jsi se.. Tak zapomeň na tu jednu jedinou chybu ano?" zeptal jsem se ho.

Tae jen přikývl a znovu prohodil naše pozice.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat