9

5.5K 266 19
                                    

Naháněl jsem Taeho po domě dokud mi síly stačily. Nakonec jsem to ale stejně vzdal a svalil se doprostřed obýváku.

,,To jsi toho moc nevydržel." řekl Tae a začal se mi smát.

,,Jen počkej až tě dostanu." řekl jsem a pokusil se zvednout.

Moc mi to ale nešlo tak jsem se na to vykašlal a prostě jsem tam v klidu ležel.

Přišli za námi i kluci a když viděli jak tam bezmocně ležím tak se taky začali smát. Když jsem znovu nabral sílu tak jsem se zvedl ale Taeho jsem už nechal na pokoji.. Ale stejně se mu brzo pomstím.

Když se kluci konečně uklidnili tak jsme si šli všichni sednout na gauč až na Jina kterej šel dělat jídlo.
Asi po patnácti minutách nás zavolal a mi šli za ním ke stolu.

,,Kookie pojď jsem." řekl Tae a ukázal na místo vedle sebe.

,,No to víš že jo.." odpověděl jsem mu a chystal si sednout co nejdál od něj.

Ještě než jsem si sedl ke mě Tae přišel a naklonil se mi k uchu.

,,Jungkookie.. Buď si sedneš vedle mě nebo tě večer potrestám." zavrněl mi do ucha a stiskl mi zadeček tak pevně že jsem vypustil tichý sten.
Raději jsem ho nepokoušel a sedl si k němu. Po jídle jsme si řekli že by jsme mohli jít do bazénu tak jsme se všichni došli převléct a pak jsme společně vešli na zahradu.
Tae si to hned namířil k bazénu a strčil do něj prst aby zjistil jaká je voda.

,,Ježiš to je studený!" vypískl a celý se otřásl.

,,Jo?" zeptal jsem se ho a přistoupil k němu.

,,Jo a hrozně.. Už se mi tam ani moc nechce.."

,,Nechce jo? Tak to máš smůlu lásko." řekl jsem a strčil do něj tak že tam spadl.

Hned jak vyplaval tak na mě zařval.

,,Jungkooku! Já tě zabiju!" zařval a lezl ven.

Začal jsem se mu smát a pak jsem běžel za Jinem.

,,Mamí pomóc on mi vyhrožuje že mě zabije." řekl jsem a schoval mu hlavu do hrudi.

,,Tak když mě strčí do té ledové vody!"

,,Tae to že neumíš chodit neznamená že za to může Kookie." řekl Jin a začal ho odhánět.

Podíval jsem se na něj a jedním okem na něj mrkl. Tae něco zavrčel a pak si sedl vedle nás na lehátko. Celou dobu mě probodával pohledem a já se mu tiše smál.
Po chvíli k nám přišel Namjoon a vzal Jina do náruče.

,,Co děláš?" zeptal se ho Jin.

,,No je tu nuda tak se alespoň trochu pobavíme." řekl a hodil Jina do bazénu.

Tae mě na chvilku přestal probodávat pohledem a začal se smát Jinovi.

,,Co je tu k smíchu?" zeptal se ho Jin když vylezl ven.

,,Ty!" řekl i přes svůj záchvat smíchu.

,,Jo?" zeptal se ho Jin a mrkl na mě.

Hned jsem pochopil co má v plánu. Vzal jsem Taeho za ruce a on za nohy.

,,Ne! Ne! Už ne!" Začal řvát.

Bylo mu to ale k ničemu jelikož už letěl do vody.

Namjoon se mu začal smát ale moc dlouho mu to nevydrželo jelikož mu Jin skočil na záda a oba tak letěli do bazénu za Taem.

vím.. Tenhle díl nestál za nic ale ten příští snad bude lepší. :)

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat