6

6.3K 303 10
                                    

Když jsme se odtáhli tak si Tae začal sundavat oblečení. Já se ale k ničemu neměl. Sice mě už nahého viděl ale já se pořád stydím..

,,Ty se budeš koupat takhle?" zeptal se mě Tae.

,,J-já se stydím." odpověděl jsem mu.

,,Ale Kookie." řekl Tae a přistoupil ke mě.

Začal mi sundavat tričko a pak kalhoty s trenkama.

,,No vidíš jak to jde." řekl a táhl mě do vany do které jsme si lehli a chvilku odpočívali. Pak jsme se navzájem umyli a vylezli.
Tae mě osušil a nechal mě se obléct. Když už jsem byl v pyžamu s vyčištěnýma zubama tak mě Tae vzal do náruče a odnesl mě k sobě do pokoje kde mě položil na postel. Následně si lehl vedle mě a přitáhl si mě do objetí. Začal mě dravě líbat a já mu polibky oplácel ještě dravěji.
Když se odtáhl tak mi popřál dobrou noc a než jsem mu stihl odpovědět tak usnul.

,,Dobrou noc Tae." zašeptal jsem do prázdna a schoval si hlavu do jeho hrudi.

V této poloze jsem po chvíli i usnul.

Ráno když jsem se probudil tak mě Tae stále objímal. Opatrně jsem mu sundal ruku z mého pasu a pomalu se začal zvedat. Než jsem se stihl postavit tak mě Tae chytl za ruku a znovu si mě přitáhl do objetí.

,,Dobré ráno Tae." pořál jsem mu a pokusil se znovu zvednout jenže jeho stisk se zesílil.

,,Ale Tae... Já mám hlad.."

,,Ješte chvilku Kookie." řekl a zabořil mi hlavu do hrudi.

Hladil jsem ho po jeho dokonalých vlasech a při tom se snažil nenápadně dostat z jeho sevření.

,,Vážně si myslíš že mi utečeš?" zeptal se mě.

,,Ale Tae.. Já se chci najíst.."

,,Tak fajn. Ale potom se sem vrátíme." řekl a podíval se na mě.

,,Dobře." řekl jsem a on mě pustil.

Oba jsme se zvedli a šli do kuchyně kde už všichni seděli a cpali do sebe jídlo.

Sedli jsme si ke stolu a také se do toho pustili. Když jsem kousal sousto tak jsem se různě koukal po místnosti a když jsem se podíval směrem na Jina tak jsem si všiml že ho Namjoon hladí po stehně. Chvilku jsem na ně koukal a při tom s usmíval jak sluníčko jelikož jim to spolu hrozně sluší.

,,Čemu se tak směješ Kookie?" zeptal se mě Jimin.

Namjoon s Jinem se na mě podívali a když zjistili že jsem je viděl tak se na mě podívali se strachem v očích.

,,Ále.. Jen jsem si vzpoměl jak tě tady Namjoon honil s tou vařečkou."

,,To nebylo vtipný!" řekl Jimin a dělal uraženého.

,,Pro nás jo." odpověděl jsem mu a podíval se na kluky.

Ti se na mě usmívali a Namjoon trochu přikývl. Úsměv jsem jim oplatil a pak se dál věnoval jídlu.

Bangtan Boys |VKOOK|Kde žijí příběhy. Začni objevovat