Když jsme dojeli před hotel, tak se mi teprve ulevilo. Až nyní jsem cítila naprosté bezpečí. Nikdo jsme ani neuvažovali o tom, že by jsme něco podnikli. Evelin odešla do svého pokoje a my do svého.
,,Lásko." vášnivě jsem políbila Daniela. Až po těch pár hektických dnech mi došlo, že ho nesmírně miluji.
Polibek mi samozřejmě hned vrátil. Byla jsem ráda, že ho mám po boku.
,,Miluji tě!!" poprvé za život jsem vyslovila tyto slova, nikdy jsem si nemyslela, že potkám někoho, komu to řeknu, ale najednou se objevil Daniel, do kterého bych jsem se nikdy nezamilovala, jak jsem si říkala. Ale opak byl pravdou.
Daniel se na mě nechápavě díval, taková slova ode mně asi nečekal. A nebo jsem ho snad překvapila? Cítí to samé on ke mně? Neuspěchala jsem to? V hlavě mě začaly napadat samé pochybnosti. Neměla bych se mu omluvit?
,,Taky tě miluju." když to konečně řekl, značně se mi ulevilo. Najednou jsem cítila obří štěstí, že ho mám. A kdo by to štěstí necítil? Byla jsem tak moc šťastná.
Začaly jsme se vášnivě líbat, cítila jsem, že mám zase potřebu k sexu, ale bude ji mít i Daniel? Co když není tak moc sexuálně chtivý jako já. Nevěděla jsem, co od něj mám očekávat. Ale najednou se jeho ruka objevila v mých kalhotkách.
,,Ah, Danieli." zasténala jsem potichu. Pomalu mě tlačil k pohovce, na kterou mě něžně pohodil. Zvedla jsem hlavu, abych se na něj mohla podívat, musela jsem si lehce skousnout ret, sundal si triko a já mohla obdivovat jeho skvělou postavu a to nemluvím o tom, když si sundal kraťase a já uviděla tu rýsující se bouli v jeho boxerkách. Už teď jsem věděla, že ho chci a to hned!! Pomalu se ke mně naklonil a rychlým způsobem mě vyslekl, najednou jsem byla naprosto nahá. Jednou rukou mě laskal prso a druhou mě dráždil. Bylo to tak skvělé.
,,Danieli." neustále jsem škemrala, chtěla jsem ho cítit v sobě, byla jsem tak moc nadržená, že se to nedalo ani vydržet. Když se najednou postavil a sundal si boxerky, věděla jsem, co přijde..
***
Uspokojení, zamilovaní jsme leželi vedle sebe na pohovce.
,,A co bude teď? Neudělali jsem zde žádnou práci nic.." začala jsem uvažovat.
,,S tím si nelámej halvu, máme zde lidi, ti to zvládali do teď a budou to zvládat i dále. A můžeme sem zajet kdykoliv." má pravdu, toto je naprostá maličkost.
,,A s námi to bude jak?" zasněně jsem se zeptala. Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že budu mít vážný vztah a budu plánovat budoucnost.
,,Zítra se už vracíme domů. já teda nemám moc, kde bydlet, ale můžeme se podívat po nějakém bytě." je to moc pěkné, jak uvažuje o naší budoucnosti. Jsem z něho na měkko.
,,A ze začátku než seženeme byt, můžeme být u nás, máma bude jen ráda." snažila jsem se ho podpořit.
Jsem šťastná!!
Tak a teď nás čeká už jen epilog. Snad se vám tato trochu sexuálně naladěná kapitola líbila a celkově i tento příběh. Pokračování už nebude, nemám už moc na co navazovat a opakovat se nechci. Ale pokud budete mít zájem, abych psala dále příběhy, tak určitě něco nového vyjde, už mám nějaký nápad, ale bude to zase úplně jiné.
Vaše DennySka :*
ČTEŠ
Mafia Princess
Teen FictionTento příběh je něco jako pokračování Zajatkyně Mafie. Jenže je psaný z pohledu Sophie, dcery Mii a Petera. Snad se Vám bude líbit stejně jako Zajatkyně Mafie. Nejlepší umístění: 2.místo v Teen Fikci, 20.3. 2016 1.místo v Teen Fikci 27.6. 2016