45. Kapitola

4.1K 233 23
                                    

Přešla jsem z pokoje do obývací pokoje nebo spíše do ložnice Daniela a spatřila jsem něco, co jsem nechtěla. Daniel držel v ruce jeho péro a honil si. Myslela jsem, že když jsem viděla mého bratra šukat, tak mě nic nepřekvapí. A ouha, překvapí!!

Ale musím uznat, že ho měl kurevsky velkého. Šukala jsem někdy s někým, kdo měl takovou kládu? Pokud ne, tak bych to mohla někdy vyzkoušet. Ta délka a šířka, to je teda něco. Cítila jsem, jak z něho vlhnu. Nejraději bych si sundala kalhotky a skočila na něj.

,,Ovládej se Sophie." okřikla jsem se v hlavě. Nemůžu přece myslet na to, že s ním budu šukat. Jsme jen kamarádi, nic víc. A tak to bude vždy, jen kamarádi.

,,Ehm.." odkašlala jsem si a zároveň ho upozornila, že tu není sám. Vystrašeně a zároveň zmateně se na mě podíval, vypadal tak roztomile, i když si právě honil. Rychle si ho strčil zpět do boxerek a omluvně se na mě podíval. Nedívej se na mě, tak omluvně, mě se to celkem líbilo, mohl jsi klidně pokračovat, ráda bych se podívala. V hlavě mě napadaly samé nemravné myšlenky, měla bych se vážně uklidnit. Nebo ho tady ojedu jako nikdo.

,,Nevěděla jsem, že jsem tě tak moc vzrušila." musela jsem se zasmát. Penis jsem viděla tolikrát, že mě to nemohlo už nijak rozhodit, ale dost mě to rozhodilo. To se mi dlouho nestalo, možná to bude tím, že jsem nikdy neviděla nic tak velkého. To by byl aspoň sex, řvala bych určitě slastí.

,,Kurva, Sophie, uklidni se." okřikla jsem své nadržené já, které by šukalo nejraději od rána do večera.

,,Klid, péro jsem už viděla a nikomu nebudu říkat, že jsem tě viděla, jak jsi si honil." mrkla jsem na něj a celkem si z něj utahovala. ,,A jen takový tip pro příště, když budeš něco takového ještě někdy dělat, zkus koupelnu." to už jsem nevydržela a začala se smát, bylo mi ho celkem líto, ale prostě kdo si honí v místnosti, kde může kdokoliv přijít. Ale kdyby jsi se chtěl dodělat tady, klidně můžeš, ráda se podívám a pokochám. Jsem tak nadržená jako nikdy, musí se kvůli tomu cítit trapně, i když na tom nic trapného není. Byl to celkem hezký pohled.

,,Ne, promiň, nic si z toho nedělej." mile jsem se na něj usmála, když jsem viděla, že byl vážně naštvaný. Prostě se to stalo a čas se vrátit nedá. Začínala jsem se uklidňovat a má nadrženost postupně taky vyprchávala. Ale musím uznat, že takové vzrušení jsem dlouho nezažila. Jen ta představa, jak bych na něj skočila... Tak nadrženost nevyprchává...

***

Probudila jsem se v té velmi pohodlné posteli, pod hlavou spoustu polštářků. Tak dobře jsem se dlouho nevyspala. Možná to bude tím, že jsem dlouho spala v nemocniční posteli.

Vylezla jsem z postele a namířila si to za Danielem, nechtěla jsem se celý den válet v posteli, hlavně dnes, dnes máme velmi důležitý den. Večeři s mužem, kterému říkám otec.

,,Dobré ráno." pozdravila jsem Daniela, ležícího na gauči jen v boxerkách. Zvládla bych se na něj dívat celý den, ale to bych na něj pak musela skočit.

,,Dobré, snídaně je na stole." usmál se na mě a postavil se. Super, snídaně, mám děsný hlad. Společně jsem si to namířili ke stolu. Dala jsem si lívanečky s javorovým sirupem. Během chvíle ve mě byla snídaně.

,,Nikdy jsem neviděl holku, která by toho tolik snědla." zasmál se Daniel. Že tolik, to neviděl, co všechnu zvládnu sníst.

,,Chtěl jsi říct, že jsi neviděl nikdy holku, která by toho tolik snědla a měla stále tak dokonalou postavu." lehce jsem se zasmála.

,,Přesně to jsem chtěl říct." napil se džusu. Bylo zajímavé jak se mu napínaly svaly na rukou jenom, když zvedal skleničku. Prostě tak dokonalé tělo jsem dlouho neviděla.

,,Jsi připravená na dnešek?" změnil téma. Asi mluví o té dnešní večeři.

,,Já vlastně ani nevím." pokrčila jsem rameny. Pořádně jsem nevěděla, co mám očekávat, ale nakopat té děvce prdel jsem připravena byla.

,,Ty to zvládneš." mrkl na mě. Já vím, že to zvládnu, to mi nemusí říkat.

Najednou někdo zaklepal na dveře, záchrana od tohoto divného tématu.

,,Jdu tam." vystřelila jsem od stolu ke dveřím. Rychle jsem otevřela dveře, stála tam Evelin.

,,Viděla jsi tu snídani? Jsem to do sebe nacpala." spustila hned, jak jsem otevřela. Panebože, mě s ní někdy jebne.

,,Vy jste ještě v pyžamu?" podívala se na mě, jen jsem přikývla. Vedla jsem ji do obývacího pokoje, kde byl Daniel, stále měl na sebe boxerky. Viděla jsem jak se na něj Evelin dívá.

,,Moc si ho neprohlížej." zašeptala jsem jí do ucha a tím ji probrala z "transu".

,,Toto ti závidím." promluvila směrem ke mně a zašklebila jsem.

,,Ahoj Danieli." zazubila se na něj.

,,Ahoj." promluvil směrem k ní a namířil si to do koupelny.

,,Někdy mi přijde, že přede mnou utíká." promluvila na mě Evelin.

,,To se ti jen zdá." mrkla jsem na ni. Jen ať utíká, aspoň mi ho nemůžeš přebrat.

Snad se Vám tato kapitola líbila. Co říkáte na ten začátek? Čekali jste něco takového? A nebo jste si mysleli, že je Daniel trochu "svatoušek"?
Vaše DennySka :*

Mafia PrincessKde žijí příběhy. Začni objevovat