16. Fejezet

215 17 0
                                    

Castiellel nem firtattuk tovább a neveink kérdését, miután kinyírta a hangulatot és elérte, hogy pillangóim melegebb éghajlatra költözzenek, viszont gazdagodtam néhány jövőheti programmal... 

Konkrétan melózni fogok a suliban. Cas elmondása alapján ez annyit fog jelenteni, hogy délután hatra visszajövök a suliba és vele együtt átkutatjuk a helyet az eltűnt akták után és esetleges gyanúsítottakról diskurálunk majd. Pazar lesz... Pláne, hogy nekem már, így is akad gyanúsítottam. Az Igarasyak, a Takahashiak... vagy akármelyik más cég, hisz ezután már azon se lepődnék meg, ha még valakik pályáznának a suli diákjaira... Őszintén szólva fogalmam sincs mi folyik itt és sajnos Dimitri se jutott többre nálam. Ő egyébként Lysandert tartja szemmel az ideje nagy részében, a másik részében pedig megpróbálja átlátni a helyzetet. Csak azt tudnám, így mikor alszik?

Mindenesetre otthagytam Cast a papírjaival és megközelítettem az öltözőt, ugyanis tesi órám lesz. A tanár öt perces késéssel és egy baromi nagy fánkkal vágtatott be a tornaterembe, ahol amúgy nem lehet enni, de hát ő tudja... Egy középkorú hapsi, őszülő hajjal és szörnyű személyiséggel. Minden egyes alkalommal hoz magával egy akkora fánkot hogy nem tudja rendesen megfogni egy kézzel és eltünteti miközben végignézi, ahogy a diákok megpróbálják nem kitörni a nyakukat a tatamin talajtorna közben, vagy épp egymás bokáját rugdosva fociznak. Mellesleg a neve Mr. Walker és kedvenc elfoglaltságai közé tartozik, a fánk evésen kívül, a diákok megfuttatása és a telefonálás óra alatt, mert ő bizony egy nagyon fontos ember... 

Szóval ez a drága tanár úr, jó szokásához híven, kiküldött minket suliköröket futni.... Az esőben... Mondanom sem kell, Amber meg a másik két barbie ezen a ponton döntött úgy, hogy felszívódnak, ami a tanárt nem zavarta kifejezetten, már ha egyáltalán feltűnt neki. Ami azt illeti Dimitrit se láttam semerre. Lelépett volna óráról?

Szóval miután 45 percen keresztül futottunk az esőben (oké, jó ha az osztály fele akárcsak 20 percen keresztül futott, de az is valami) ismét az öltözőbe vettük az irányt, miközben vagy a tanárt szidták a diákok, vagy az időjárást ami abban a pillanatban naposra váltott, hogy kicsengettek. Különböző összeesküvés-elméletek születtek arról, hogy a tesitanárunk irányítja az időjárást. Néhányak szerint ennek köze van a sok fánkhoz, amit megeszik, mások szerint pedig alkut kötött egy démonnal. 

- Nem hiszem el - siránkozott Rosa - tiszta víz a hajam! Most így, hogy menjek haza?

- Meg fogunk fázni... - állapította meg Viola halkan.

- Ez a tanár nem százas - csatlakozott Iris, miközben visszarakta az átázott tesicuccát a tornazsákjába. Én már ott álltam az öltöző ajtajában, indulásra készen, mikor ők elkezdtek átöltözni. 

Végül együtt indultunk ki az épületből. A fiúöltözőből is válogatott szidalmak hallatszottak ki, majd nyílt az ajtó és Kentin sétált ki az ikrekkel az oldalán. 

- Ez a tanár hibbant! - mondta a kék hajú iker köszönés helyett, mire Armin nagyot sóhajtott mellette. Valószínűleg testvére nem először adta ezt elő az elmúlt egy órában. Ha jól láttam ők végig egymás mellett 'futottak' és valahogy Armin sokkal fáradtabban nézett ki, mint azok akik becsületesen futottak (már ha volt egyáltalán ilyen ember).

- Az! Most nézd meg a hajam! Elkezdett begöndörödni!!! - panaszkodott Rosa, miközben Alexy képébe nyomta az egyik hajtincsét. Szegény srác majdnem hátraesett a hirtelen mozdulattól.

- Ja-ja, látom... - hagyta rá, de elég egyértelmű volt, hogy nem látta a különbséget Rosa természetesen göndörödő és az egyébként sem egyenes haja között. Női problémák...

Tinédzser másodállásbanWhere stories live. Discover now