Na, az a helyzet, hogy kaptam ezt a díjat... de már lassan egy hónapja, viszont csak most láttam (rólam azt kell tudni, hogy ritkán nézem az email-jeimet és mivel csak ott kaptam róla értesítést... hát beletelt egy 'kis' időbe mire észrevettem)
Szabályok:
1. Tedd ki a szabályokat.
2. Köszönd meg a díjat ( köszönöm szépen @hanna_holczer :3 )
3. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad (tervben van :D )
4. Írj magadról 10 tényt
5. Válaszolj a kérdésekre
6. Írj kérdéseket
7. Jelölj meg 10 embert
10 tény (már most tudom hogy lehetetlen küldetésre vállalkoztam xD)
1. Nem szeretek magamról írni
2. Éppen a nyelvtan házimat akartam elküldeni a tanáromnak, amikor megláttam az értesítést a díjról, szóval ezt most ahelyett írom (xD)
3. Anime- és mangafan vagyok
4. Kedvenceim: Daiya no Ace, Magi, Aoharu x Kikanjuu, D. Gray-man, Haikyuu, One Piece .... meg egy csomó minden más
5. Ezt a sztorimat már több mint két éve elkezdtem megírni, de abbahagytam Mikor tavaly nyáron újraolvastam, azzal a céllal, hogy befejezzem, vállalhatatlannak tituláltam és eldöntöttem, hogy átírom az egészet. (Ezt olvashatjátok most)
6. Az eredeti sztoriban a Kentines szál egyáltalán nem volt benne, azt menet közben találtam ki.
7. A sztori az előző fejezetben ért el ahhoz a ponthoz ameddig nekem előzőleg meg volt írva (amitől már teljesen eltértem, de attól még egy alapnak jó volt)
8. Kedvenc sorozatom (ami nem anime) az a Supernatural. (Talán ez az oka a tanárok beceneveinek, amit eredetileg nem terveztem bele xD)
9. Kedvenc színeim a piros, fekete, lila...
10. Legszívesebben teát iszok *-* Mindenféle ízesítésben szeretem, de a kedvenc a zöld-tea
Válaszaim:
Szereted a csillámpónikat?
- Nem vagyok odáig semmilyen cuki, pláne nem csillámos dologért...
Mi a kedvenc könyved (nem wattpad-es)
- Mostanában szinte már csak Wattpeden olvasok szóval, ez egy nagyon jó kérdés... Bírom Leiner Laura Bexi sorozatát, és ott van az a könyv amit legutóbb olvastam, Apa randizhatok egy lovaggal? (írta: On Sai), az is tetszett. Olvastam a The Mortal Instruments-t is Cassandra Clare-től (nem, nem utána neveztem el a főszereplőmet) és az is nagyon tetszett (pl. 'az angyalra' kifejezés ismerős lehet ebből a könyvből :) )
Milyen zenét hallgatsz?
- Jelenleg: ONE OK ROCK - Clock Strikes, de ahogy fentebb is említettem állandóan váltogatom. Hangulatomtól függően elég sokrétű a zenei ízlésem (de a mulatóssal a világból ki lehetne kergetni...) A mostani kedvencem talán a Sick Puppies-től a So What I Lied, de ez is állandóan változik
Kívülállóként mi a véleményed az intelligenciáról?
- Néhány ember tudja, hogy nagyon kevés jutott belőle neki, míg többi mindenáron be akarják bizonyítani, hogy ők egy másik csoportba tartoznak. És ott a harmadik csoport, akik tudják, hogy többel rendelkeznek, mint mások, mégsem fitogtatják tudásuk.
Jelöltjeim:
Elhiszitek hogy ez a legnehezebb része az egésznek? xD Mivel főként angolul olvasok itt.
Mynameissoulless - Igaznak hitt életem
@ForestWinchester67 - Angyal mellettem
@DamienFckingFujiwara - Life is beautiful
@larabutler24 - Supernatural/Odaát idézetek és tények
@Nebirots - Supernatural Pie
+1 tény, fogalmam sincs miért nem tudom rendesen taggelni ezeket a személyeket... Help me :(
Kérdéseim:
Miért kezdtél el írni?
Honnan jönnek az ötletek a sztoridhoz?
Tudják az ismerőseid hogy írsz? Ha igen, olvassák?
Milyen zenéket hallgatsz?
Mi a kedvenc sorozatod?
Van kedvenc idézeted? Mi az?
Melyik a kedvenc könyved? (nem feltétlen itt wattpad-en)
YOU ARE READING
Tinédzser másodállásban
Teen FictionA sztori egy tinédzser lányról szól, aki bekerül egy új gimibe egy számára teljesen ismeretlen városban, ahol egyedül kell élnie. Persze jönne a klisé, hogy azonnal megváltozik az egész élete, beleszeret a suli legmenőbb hapsijába, akinek szintén me...