1

2K 72 14
                                    

      Si iata-ma, dupa câteva luni , ma aflu din nou in fata liceului. Numai ca nu mai sunt aceeași eu.
-Pregatita?
-Hai sa-i lasam masca, ii spun eu blondului de langa mine.
     Deschidem usile liceului si intram pasind pe coridorul scolii. Toti elevii ne privesc si se uita şocaţi la noi, mai bine spus la mine. Asa si trebuie, monstrilor. Kylie s-a întors, dar.. Surpiza! Nu mai e aceeasi. Zambetul malefic mi-a cuprins deja buzele. Toate aceste curvulite, oh, nu stiu ca a sosit mamicuta lor. 
-Kylie?
   Iu, Spencer. Ca deobicei, oase si carne. Nu vreau sa fiu rea, dar.. Pe cine pacalesc, normal ca vreau. Am fost batjocorita destul, acum, ei bine, e timpul să mă răzbun.
-Surpriza.
-Dar..erai..
-Moartă? spun eu razand.
Ai uitat ca demonii nu mor?
-Dar... Ce? Nu inteleg..
-Of Spence, draga. Nici nu trebuie. Deja miroase a fum, si vine de aici, spun eu aratand spre capul sau.
-Dar, ce, tu nu esti Kylie, ea nu se imbraca asa.
   La auzirea vorbelor ei, imi dau ochii peste cap. Hainele mele sunt ok....pentru noua Kylie. Daca va intrebati cum sunt îmbrăcată, ei bine, normal. O fusta roz pal, pana deasupra buricului cu o palma sub fund si un top care e scurt cam cât o bustiera .
-Ce se intampla aici? Ce e cu agitatia asta? o voce groasa se aude in spatele ei. Uu ,directorul. Stai, agitatie, nici nu am observat.
-Buna ziua, domnule director, spun accentuand ultimile doua cuvinte.
-Kylie? Kylie Jenner.?
-Surpriza.
-Dar, erai..
-Moarta? Tocmai ce mi s-a mai spus, spun eu razand.
-Dar, e imposibil.
-Eu zic ca-i posibil.
   Directorul pleaca ,iar eu si Evan ne continuam drumul. Toate privirile astea ma.... Ma umpleau de bucurie, dar bucurie mi -e luata de cuvintele directorului ce sunau pe holurile liceului si imi aducea furie in schimb.
-Va vorbeste directorul , Kylie Jenner sa se prezinte in biroul meu acum, repet, Kylie Jenner in biroul meu acum.
    Of. Imi tarasc picioarele spre biroul boului asta. Frate, lipsesc si eu un an si liceul se schimbă. Liceu renovat, o Kylie noua.
   Intr-un final ajung. Eu si Evan ne asezam pe canapeaua din biroul lui. E un birou dragut.. Ce tot zic, frate, e asa mic.
-Scuza-ma Kylie, dar el nu are ce cauta aici .
-El e cu mine .De ce m-ati chemat aici?
-Kylie. Acum un an, erai declarată moartă si apari acum din senin?Politia va sosi in orice clipa.
-Hai frate, pe bune, spun eu si ma las pe spate.
    Dupa cinci minute de asteptare, in biroul sau intra doi politisti si inca un barbat. Uuuu, interesant.
-Kylie, nu uita,imi sopteste Evan.
-Calmeaza-te,nu-l insel pe daddy.
   Politistii si acel barbat se aseaza pe scaune in fata noastra. Imi pun mainile pe genunchi ,rezemandu-ma cu barbia de ele, un zâmbet siret aparandu-mi pe fata.
-Hello baby.
-Domnisoara Kylie.
-Asa ma cheama,spun eu si ma las din nou pe spate.
-Va rog sa ne insotiti la sectie.
-Ce? NU! Protestează Evan.
-Linisteste-te Evan.
Daddy m-a pregatit pentu asta, ii soptesc eu.
-Haideti, spun eu indreptandu-ma spre usa.
   Ei doar stau si ma privesc.
-Veniti odata?
   Acestia se ridica si merg in spatele meu, eu fiind in fata, unde e locul unei regine.Toti elevii ma privesc uimiti si speriaţi. Hai mai, e normal. Toti cei care mi-au facut rau vor suferi. Cand trec pe langa noul grup al celor patru curvulite, însemnând Maddison, Selena, Mona, Spencer si Hanna, ma opresc. Ma uit serioasa la ele, acestea privindu-ma sperite. Zambesc malefic, după care imi continui drumul .Cand ajung la usile liceului ma opresc.
-Este vre-o problema, domnisoara Jenner? Intreaba acel barbat, care cred ca era detectiv.
-Doar nu vreti sa le deschid eu?
    Acesta le face semn celor doi barbati, iar ei il asculta si imi deschid usile.
-Asa credeam si eu...
     Ma urc in masina politiei si pornim spre sectie.
  Ajunsi acolo sunt dusa in camera de interogatoriu, pe un scaun asa fucking tare.
-Deci..
-Fara deci, il intrerup eu pe domnul decti asa l-am poreclit eu pe detectiv,nu aveti un scaun mai bun? Mi-a amortit fundul.
-Nu, acum...
   Ma ridic si ma duc in fata lui, punandu-mi mâinile dupa gatul sau, dar acesta mi le da la o parte si ma îndepărtează.
-Va rog sa luati loc.
-Am înţeles, suntem priviti.
-Sunt casatorit, spune si arata spre inelul sau.
-Nu-mi pasa, spun si arat spre fata mea.
    Oftez si ma pun pe scaunul asta de rahat.
-Deci, acum cateva luni erati declarata moartă, ati fost înmormântata, iar acum ati aparut brusc.Ne puteti da niste explicatii?
-Nup..
-Domnisoara Jenner, ce s-a întâmplat mai exact?
-De ce va pasa?
-Trebuie sa stim ce vi s-a intamplat, daca ati fost rapita, daca ati fost abuzata fizic.
-Nu voi spune nimic.
-Sunteti in siguranta aici.
-Hm, rad eu scurt, suntem pe Pamant, nimic nu-i sigur, traim printre monstri, numiti oameni, nimic nu-i sigur, domnule, spune eu accentuând ultimul cuvant.
-Trebuie sa ştim ce vi s-a întâmplat?
-Vreti sa ştiţi ce mi s-a întâmplat?
-Da.
-Sigur?
-Normal.
-Am fost adusa de niste idioti care nu inteleg ca nu voi scoate nici o vorba, la sectie, asta mi s-a întâmplat.

   Acesta ofteaza si iese, trantind usa. Nesimtitul, i-as fi zburat creierii aia, si asa nu-i foloseste.
   Nimeni nu va afla ce mi s-a întâmplat, doar cei care au fost implicati stiu si.. poate si voi. Doar daca nu sunteti poliţişti, nu sunteti, nu-i asa? Eh si daca sunteti, se rezolva cu un glonţ.
   Pregătiţi pentru a-mi afla povestea?

Heyyy, carte noua.
Am zis ca daca voi finaliza,, Daddy" si,, Fratele vitreg " sa incep alta carte.
Sper sa va placa, kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum