Mda, stau ca o proasta pe marginea patului asteptand, ce? Sa ma violeze vre-un mosneag.
Ma ridic si ma indrept spre usa. Dau sa pun mana pe clanta, dar aceasta se invarte. Ma ,,teleportez " până pe pat, da am invatat sa ma,, teleportez " in pat cand ascultam certurile părinţilor adoptivi ,da, viata nu e asa roz.Ma asez pe pat fara sa fac zgomot si parca mai am puţin si invat cum sa deschid usa cu privirea.
Usa se deschide si pe ea intra nesuferitul de Evan:
-Ce vrei blondule? Iti cauti creierul? Prea tarziu, te-a părăsit....
Incepe sa respire usor, cred ca o face pentru a se calma:
-Auzi, ma-ta aia chiar te-a facut asa nesuferita? intreaba el. Aolo ce tupeu pe el.
-Vezi cum vorbesti.
-A scuze...
-Ase..
-Doamna ma-ta...
-E replica mea si blondule,zii frizerului tau sa-ti taie doar parul, nu si mintea. Poate iti schimba si culoarea parului, blondul asta te afectează.
-Poti sa taci curvo?
-Nu-s curva si nu tac!
-Doamne tu..
-De ce ai venit?
-Na... spune el si imi arunca un prosop.
Du-te si fa dus.
-Si cu ce ma schimb?
-Nu vei avea nevoie de haine cateva ote, va veni sefu.
-Auzi, tu crezi ca ma culc cu toti curvarii? Vaginul asta e inca neatins si asa va ramane pana ma căsătoresc.
-Nu-i de mirare ca esti. Doar esti nasoala.
-Zice cel care o are cat unghia mica.
-Da sigur si tu esti al naibii de hot.
-Daaa,de aia m-a vrut seful tau.
-Se culca cu toate curvele din baruri, nu te simti speciala.
-Idiot.
-Du-te si fa odată dusul ala, spune el dand sa iasa.
-Auzi, da ce, nu erau prosoape la baie?
-Sunt ale sefului.
-Aoloo, e o bucata de carpa.
-De când ai tu tupeu, tocilaro? zice el
accentuand cuvântul ,, tocilaro"
-Da ce, vrei sa fac pe-a tocilara si cand voi fi violata.
-Paaaa, spune el iesind.
-Poti sa ti-l iei inapoi si sa faci bors din paurile tale penibile, spune eu lipită de usa inchisa cu speranta de a ma auzi.
Ma duc in baie, draguta bla bla bla, defapt e foarte frumoasa. Imi dau hainele murdare jos si ca sa nu fiu nepoliticoasa le pun in cos. Ce sa mai, ma comport ca la mine acasa. Dar fara chiloti, de aiaam nevoie.
Dau drumul apei si astept sase incalzeasca. Ies din baie si ma duc la dulap. Il deschid si numai haine baietesti. Iau un tricou lung si larg si ma reintorc in baie. Intru sub dus si incep sa ma umplu de spuma, cel puţin incerc, pentru ca apa pornită mi-o inlatura.
Imi aplic samponul pe par si incep sa-mi masez pielea capului. Imi inchid ochii pentru a ma clati bine. Cu mana caut prosopul. Dau de el si ma sterg la ochi. Cand deschid ochii este intuneric.
Pe bune, nu au bani pentru curent? De ce nu fura atunci? Daca fura fete, de ce sa nu fure si curent, desi cred ca fura cam mult cand sunt in fata poliţiştilor.
Soldurile mele sunt mangaiate de doua maini. Ma intorc dar nu reusesc sa ii vad prea bine fata. El imi ia mainile si le duce pe fata lui, dupa care le duce pe abdomenul sau bine ,nu,foarte,nu extrem de bine lucrat , după care pe pretenasul sau, dar ini retrag repede mainile.
El rade scurt si isi lipeste buzele de ale mele. Se întoarce cu mine si ma lipeste de peretele rece. Cu o mana se sprijina de perete, iar pe cealalta o plimba pe corpul meu.
Ajunge pana la feminitatea mea si începe sa maseze, ceea ce ma face sa gem puternic, fara sa vreau. Se pare ca lui ii da satisfacţie, pentru ca ii pot simti zambetul pe pielea gatului meu. Imi saruta usor gatul dupa care musca. Revine la buzele mele. Eu doar stau, fara sa ii raspund sau sa fac altceva. Buzele astea, le stiu.... Sunt ale lui daddy si Justin, daca n-or fi una si aceeasi persoana.
-La multi ani, baby, imi şopteşte el senzual la ureche ceea ce imi face pielea de gaina.
Ma mai saruta o data dupa care pleaca. Ma clatesc din nou si ies de sub dus. Aprind lumina si încep sa imi usuc corpul si părul. Imi iau lenjeria intima si tricoul.Ies din baie si ma asez pe pat. Nici bine nu m-am asezat ca usa se deschide. Era doar Evan:
-Poti pleca.
-Nu e întâi aprilie Evan, desi daca as fi fost mama ta, atunci cand te-a nascut, as fi crezut asta.
-Nu e nicio gluma.
-Nu va e frica ca voi spune? spun eu zambind.
-Hai odata, spune el venind spre mine si ma apuca de mana.
-Usurel baiatu, vezi ca-mi iei culoarea. Parca trebuia sa fiu.. vreau sa spunin continuare, dar ma opresc.
-Fututa? Alta data. Hai.
-Si hainele mele??
-Stai, asta l-ai luat din dulapul şefului.
-L-am luat din dulapul din camera asta, nu stiu a cui e idiotule.
-In fine, hai pana nu te omor.
-Repet, hainele mele? Au costat bani.
-Vrei sa fii violata de ziua ta?
-Haide odata, spun eu iesind.
L-am auzit cum a oftat si pot sa jur ca s-a prefacut ca ma strange de gat .
Am urcat in masina si spre fericirea lui e a mea, am ajuns in fata casei mele.
-Aleluia, scap de tine, spune el.
-Da, pa si tie, spun eu.
Pleaca in viteza, stai calm baby, nu vreau să merg înapoi, mai ales cu tine. Tot drumul ne-am certat.Am intrat in casa si am inceput sa mananc. Aia nu au auzit de mancare, aia se hranesc doar cu friki friki probabil. Desigur ca am mancat foarte frumos.... N-am dat deloc pe mine, nu m-am murdarit de ketchup pe par, nu trebuie sa fac din nou baie, nuuu, deloc.
Urc in camera mea si imi aleg niste pijamale. Intru in baie si ma imi dau lenjeria intimă si tricoul jos. Programez aburii ,e ca un fel de dus cu sauna.Dap, nu ma rasfat mereu pt ca n-am timp, dar o dată pe săptămână tot o fac.Ma asez pe scaun si imi inchid ochii, incepand sa fredonez o melodie. Trec cinci minute si simt ca se incalzeste prea mult. Imi deschid ochii si incerc sa dau temperatura mai jos, dar aceasta creste in loc sa scadă. Apas pe minus dar mai tare creste. Dau sa ies repede, dar usa e blocată cu un bat. Cineva a fost aici? Oh Doamne. Încep sa strig dupa ajutor, dar nu e nimeni.. Ma las in genunchi si incep sa plang.....Heyyy avrilsorii mei.
Sry pt intarziere, dar a fost o săptămână grea la scoala.
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...