Alarma mea iubita suna iar si iar si iar si eu voi muri.Azi n-as vrea sa dau pe la scoala ,da pot fi si rea,dar i-am promis lui Toby ca il voi ajuta cu eseul.Oare ma place?Din nou,Pamantul catre mine,ajutati-ma va rog ,incep sa delirez.Oare anonimul meu ce mai face?In fine ,ma duc la baie,imi fac rutina,ma machez ,dupa care imi dau hainele jos,ramanad doar in sutien si lenjerie intima.Ma pun in fata dulapului si ma uit si caut si nu ma pot hotari.
Deodata telefonul meu incepe sa vibreze,ceea ce inseamna ca am primit niste mesaje.Zambesc la acest gand stiind deja de la cine sunt.Ma apropii de el si il deblochez.Dap ,am primit mesaje de la anonimul meu hot.
el:Neata baby
eu:neata si tie <3
el:uu,inimioara ,progresam.Apropo,arati foarte bine acum,dar ai putea arata perfect daca ai da si piesele alea jos
ea:cum ma vezi tu mai exact?
el:baby ,fi realista,eu vad tot ce faci
ea:esti aici?
el:de ce ?ma vrei?vrei sa fiu langa tine in acest moment?
ea:nu mi-ai raspuns la intrebare..
el:nici tu
ea:am fost prima
el:voi fi primul?
ea:la ce referi?
el:ma refer daca voi fi norocosul,stii doar la ce ma refer..
eu:nici nu te cunosc si ma intrebi deja dintr-astea?
el:stii ca eu voi fi primul,nu?
ea:daca spui tu...Acum depinde de cum arati.
el:serios?credeam ca esti diferita,dar mna,pa
ea:stai mai ,doar glumeam si eu
ea:anonimule,te rog raspunde,o sa fii toata ziua supi pe mine?
ea:bine ,faci cum vrei
ea:stii ca te iub ,nu?
ea:voi pleca la scoala ,sa stii ca imi pare rau ,era doar o gluma..
Imi arunc telefonul pe pat si iau din dulap o pereche de blugi de un verde inchis ,o maleta neagra ,larga ,in picioare imi iau bocancii, tot negri,iar parul mi-l prind in doua cocuri,unul intr-o parte si unul intr-o parte.Imi iau ghiozdanul si cobor.
-Mom...
nu imi raspunde nimeni,okay ,probabil ca are treaba.Ma duc la frigider si beau niste suc ,cand il inchid,,vad un biletel.
,,Ky,tatal tau avea nevoie de mine ,scuze ca iti spun asta printr-un bilet,dar era urgent,kisses,,
Sper ca e totul ok.In fine .Ma duc in statie si astept autobuzul,dar in fata mea opreste Toby:
-Salut Jenner..spune el,Doamne da-mi putere sa nu mor sau sa nu ma fac de ras in fata lui
_Buna,raspund eu avand capul in pamant.
-Urca..
eu ma uit ciudat la el ,iar el imi face semn sa urc.Il ascult si urc in masina.O Doamne am trait sa o traiesc si pe asta,ce amuzant suna.Dar mie tot nu imi vine sa cred,eu in masina cu Toby,capitanul echipei de fotbal,cred ca Maddison o sa ma omoare.
-Deci,Ky...rupe el tacerea
-M?
-Sper ca nu te-ai razgandit in legatura cu eseul nu?Am nevoie de el maine.
-Nu ,normal ca nu.Ne vedem la biblioteca in pauza mare sa imi zici despre ce trebuie sa scriu?
-As vrea,crede-ma ,dar
-Dar antrenamente,il intrerup eu,nu e nimic
ajungem in sfarsit in parcarea liceului,se pare ca nu e nimeni.In sfarsit ma aduce si pe mine Toby la scoala si nu ma vede nimeni.Stai ,ce to spun aici?Damn,incep sa ma transform in ei
-Merci ,spun eu dand sa ies dar el ma opreste,se uita in ochii mei.
-Uite ,spune si imi da un caiet,aici ai tot ce iti trebuie sa stii,spune el nerupand contactul vizual.
-Mer,merci,spun eu si ies repede
Damn simt ca obrajii mei vor lua foc.Intru repede si observ ca nu e nimeni pe coridor,o ,nu-mi zi ca am intarziat.Imi iau repede cartea si caietul de engleză si ma indrept spre clasa. Din fericire profa nu a ajuns. Ma pun in ultima banca. Deodată intra profesorul de religie:
-Buna ziua copii, doamna Baldwin nu a putut ajunge azi, faceti ce vreti, dar in liniste.
Hiu ce bine. Cred ca ziua asta va fi buna si cred ca e asa pt ca prima data am vorbit cu el.. Oare mai este suparata pe mine. Imi deschid telefonul si vad ca el mi-a raspuns dupa cinci minute de la mica noastră cearta.
"Si eu te iubesc babygirl"
Aw, trebuie sa vad ce face.
Eu:Mai esti suparat?
El:In sfarsit Poti vorbi. Nu, nu am fist supărat, doar te testam..
Eu:Ce? Acum eu ar trebuii sa fiu suparata.
El:Nu, eu ar trebui. De ce te-ai urcat in masina aluia?
Eu:Daca nu ai fost tu acolo..
El:Baby, stii cat de mult as vrea sa intru acum in clasa ta?. Vino pana la baie ..
Eu:Te voi intalni in sfarsit?
El:Nup, e prea devreme.
Eu:Si atunci de ce sa vin?
El :Vei vedea babygirl...
Eu:Daca vin, ma vei viola, omori..
El:Baby, nu s-ar numi viol si nu te voi omori...
Ea:Ce sa fac la baie?
El:Vei vedea, du-te repede.
Oftez scurt si imi pun telefonul in buzunarul pantalonilor. Ma ridic si ma duc sa-i cer voie profului. Din fericire imi da voie.
Ma duc in baie si nu vad nimic.
-E cineva?
Nu-mi raspunde nimeni. Dau sa ies, dar deodata cineva ma ia de pe la spate, ma intoarce si începe sa ma sarute. Ii raspund si frate, are niste buze asa, yumiii.Dupa un minut se desprinde din sarut si iese repede. Din pacate nu i-am vazut chipul. Era imbracat intr-o pereche de blugi negri, o camasa neagra si pe fata avea o masca. Imi ating buzele si ma intreb daca era el. Ma trezesc din transa si ma duc înapoi in clasa la locul meu. Deschid telefonul si ma uit la noul mesaj, era imposibil sa nu-mi scrie.
El:Ti-a placut baby, nu?
Ea:Nu raspund.
El:Am vazut eu cum ma mai voiai.
Ea:Chiar ai fost tu? Sau ai pus pe altcineva?
El:Baby, eu am fost. Sa stii ca saruti foarte bine.
Eu:Nu mai bine ca tine, mai vleau..
El: Mai vlei? :))
Eu:Mdap...
El:Toate la timpul lor.
Eu:Off, bine.
Conversatie incheiata, ora încheiată.Heyyy, my babygirls
Sper sa va placa❤❤
Sry pt greseli❤❤❤❤
Kisses 💋💋💋💋💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...