Sunetul clopotelului care pana acum ma enerva, acum pot sa spun ca m-a salvat. M-am tarat pana la chiuveta, mi-am prins mâinile de marginile ei si m-am ridicat usor in picioare.
Ma privesc in oglinda si incep sa plang.
-Fiecare zi e o lupta pentru mine.
Nu mai pot rezista, nu mai am putere.
Tremur toata si mi-e rau, mi-e foarte rău. Simt ca voi decarta(vomita). Cu toate puterile m-am dus pana intr-o cabina de veceu unde mi-am vomitat si matele din mine. Off daddy, unde esti? Am nevoie de tine.Si iar am vomitat. Deja am un gust ca de venin in gura si nu mai pot, chiar nu mai pot. M-am saturat sa-mi tot facă asta, iar eu sa tac. Dar de data asta nu o mai fac. De data asta ma voi duce la director.
Cand m-am ridicat, am vazut marginea telefonului meu.. Oh nu. Altul nu voi mai primi. Situatia noastra financiara nu e asa buna. Plus ca banii sunt la Josh, iar eu cu mama trebuie sa economisim pentru a pleca departe de el. Mi-am inchis ochii si am tras apa. Nu vreau sa vomit din nou. M-am îndrept cu pasi mici pana la chiuveta unde mi-am clatit gura.
Iar acum? Acum trebuie sa ma duc spre director cat inca coridoarele sunt goale.
Cu ajutorul peretilor ma indrept spre director. Sper ca ,, drumul" pana acolo sa fie liber. Nu vreau sa ma intalnesc cu ele.
Dar stitica e bine sa vrei cateodata?
-Unde pleaca mica însărcinată care a fost lovita de atubozul durerii??
-Cc.. Ce... Ce vrei Maddison??
-Vreau sa stiu unde te duci?
-E bine sa vrei, spun eu punandu-mi mana pe burta din cauza durerii.
-Ce-ai spus?? intreaba Selena.
Bine ca-s doar ele doua si nu si restul. Sinceră sa fiu Selena e mai enervanta, pentru ca e cam prostuta. E ca un papagal. Repeta tot ce spune Maddison. Si e si ca un mim. Face tot ce face Maddison.
-Deci unde crezi ca te duci?intreaba Maddison.
-In iad.
-Oh, ai prins tupeu? Sau poate e din cauza sarcinii?
-Tu stii ce-l mai bine, spun eu lipindu-mi capul de dulap.
Mi-e asa rau. Nu mai am putere nici sa stau in picioare. Dar macar am puterea de a-i raspunde ei.
-Ce vrei sa spui? pufneste ea usor in ras.
-Faza cu însărcinatul.
-Scuze draguta, dar eu nu am fost si nu sunt.
-Whatever, da-te din fata mea.
-Gata, ai prea mult tupeu.
-Spune odata unde te duci curvo, spune Selena.
-Vezi ca nu vorbesti cu o oglinda.
Si chiar asa proaste sunteti? Nu se observa ca ma duc la director???
Atunci Maddison m-a apucat de gat, lipindu-ma mai tare de dulap. Ce pot sa spun, mi-am cautat-o. Dar mi-e rau si sincera sa fiu nu mai judec.
-Ai grija cum vorbesti.
Daca nu va f-
-Va fi vai samar de tine, o intrerupe Selena.
-Taci Selena! tipa Maddison, iar Selena devine ca un catelus plouat
-Auuu... reusesc eu sa spun.
-Au? Trebuia sa te gandesti la asta inainte de a te pune in gura cu mine.
-Cu noi, spune usor Selena.
-Whatever Sel. Deci tu donnisoara nu te vei duce la director ,ca o mica paracioasa însărcinată ce esti, altfel..
-Altfel ce? Ma va vedea toata scoala asa?? Hm??
-Nu voiam sa spun asta, dar buna idee.
-Sa stii ca nu veti scapa de data asta. De data asta, directorul va afla.
-Maddison, poate are trebui sa o lasam, spune Selena.
-Taci Selena. Kylie, draga, ai uitat ce a patit tocilara de Ava?? Cealaltă insarcinata si nu prea?? Daca atunci directorul mi-a crezut minciuna si a exmatriculat-o, cand va auzi de la ceilalţi ca tu esti, ce crezi ca ti se va intampla? Directorul Handerbourg nu vrea insarcinate in liceul sau.
-De ce? Prefera curvele??
-Ha, ai grija, daca vrei sa mai fi in scoala asta. E abia semestrul intai si e penultimul an pana la absolvire.
Deci.. Ce alegi?
Eu oftez greu si imi inchid ochii. Are dreptate. Nu vreau sa fiu exmatriculata.Cine stie ce mi-ar face Josh.
-Asa ziceam si eu.
Spune ea dandu-mi drumul.
-Stii, nu-mi plac hainele astea,sunt cam... Rupte. Hai sa scapam de ele Sel.
-Ce? Nu! Lasati-ma! ma zbat eu.
Dar degeaba. Ele au reuşit sa-mi smulga hainele de pe mine, lăsându-ma doar in lenjerie intima si sutien.
M-au trantit jos, lovindu-ma ca niste animale.Parca nu e un liceu, parca e o jungla. După ce au terminat, m-au lasat aproape lesinata. Nu mai am nicio putere. In curand se va suna si vor iesi animalele.Si ce credeţi ca vor face? Credeti ca ma vor ajuta?? Din părţi. Vor face poze, vor rade, ma vor lovi, ma vor rani si mai tare. Mereu sunt ranita, atat sufleteşte, cat si fizic.
M-am uitat la ceasul agatat sus si mai erau trei minute, trei minute pana cand jungla se va dezlantui.
Mi-am inchis ochii lasand lacrimile sa cada. De ce? De ce trebuia sa fie asa? Urasc liceul. Il urasc. E doar o jungla moderna in care daca nu ai fițe si bani nu supravieţuiesti.-Oh Doamne, Kylie.
Vocea asta mi se pare cunoscuta,foarte cunoscuta. Stiu vocea, stiu persoana, doar ca... nu stiu.
Imi deschid ochii si vad o fata roscata cu niste ochi superbi.
-Haide, spune ea ajutandu-ma sa ma ridic.
Cu pasi repezi ,bine eu mai mult m-am tarat, am ajuns pana la un ferrari gri stralucitor. Era asa frumos. Daca nu as fi in starea in care sunt, uimirea mi s-ar putea vedea pe fata de la un kilometru distanta.
M-a asezat pe locul din dreapta soferului, si-a dat geaca de fas jos acoperindu-mi corpul meu.
După ce a inchis portiera, pleoapele mele au devenit din ce in ce mai grele, asa ca m-am lasat prada somnului.Simt ceva greu pe burta mea, asa ca incep sa ma foiesc in speranţa de a disparea.
-Mmmmm,un murmur ragusit se aude.
Imi deschid ochii si incep sa ma panichez cand imi aduc aminte unde eram ultima data. Ma uit spre burta mea si vad o mana,de barbat, panica cuprinzandu-mi fiecare celula. Urcand cu privire pe mana lui,panuca dispare puţin cate putin. Ma intorc si vad chipul angelic al iadului. Ce mai metafora.
El clipeste usor din ochi, semn ca l-am cam trezit. O nu. Imi va cere explicaţii si nu.. Nu vreau. Mai bine ma prefac ca dorm.
Desi am ochii inchisi ma simt privita.
-Nu te preface ca dormi iubito, imi sopteste el la ureche.
Imi musca lobul urechii, dupa care coboară usor pe gat.
-Daddyy, gem eu.
Oh nu. La naiba. De ce trebuie el sa aiba asemenea efect asupra corpului meu??
Imi deschid ochii si dau de fata zambitoare a ingerului meu cu corniţe .
-Hello baby.
-Hello daddy, spun eu zambind.
El e singurul care ma face sa zambesc. Mereu zambesc cand sunt in preajma lui.
-Mereu zambesti cand esti cu mine, spune el dandu-mi firele de par jucause dupa ureche.
-Asta pentru ca ma facu fericita.
-Mereu razi cand esti cu mine... continua el pe acea voce joasă, dar blândă.
-Pentru ca tu ma faci sa rad.
-Cateodata razi din orice, continua el ca si cum eu nu am spus nimic pana acum.
-Am mai spus, tu ma faci fericita.
-Dar uneori persoanele care rad din orice au cea mai mare nevoi de ajutor.
-Te am pe...
-Esti trista, nu?? Seara, te gandesti daca mai are rost sa mai traiesti, nu?? Câteodată, ai vrea sa te omori, nu??
Eu imi inchid ochii incercand sa opresc lacrimile. Are dreptate. E singura persoana care si-a dat seama.
-Esti asa intunecata ,baby.Dar te voi ajuta, te voi ajuta pe tine si pe întunericul din inima ta care vrea sa iasa.
-Cum? spun eu privindu-l cu ochii înlăcrimaţi.
-Eliberându-l. Te voi ajuta pe tine, eliberându-l.
Hello avrilsorii mei. Sry pt întârziere. Dar am avut teste si etc. Nu saptamana asta, cealaltă am simularile si nu stiu daca voi putea posta.Nu cred. Voi posta după.
Multumesc pt cele +7k views si voturi.
Nu uitati sa votati in continuare.
O primavara frumoasa, apropo.
Va iubesc enorm.
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...