Eu doar ii zambesc si ii analizez tatuajele. Par cunoscute.
-Baby, te vreau.
-Tu esti daddy al meu?....il ȋntreb eu ignorandu-i, momentan, dorinta.
-Ce?
-Tu esti anonimul meu?
-Ce? nuu..
-Adica ? Vrei sa spui ca aveti acelasi tatuaje?
-Nu...
Nu apuca sa termine ce avea de spus ca usa se deschide.Era prostul, idiotul psihopatul de Evan.
-Justin.. Uuuu, momentul gresit?
Justin :Daaa!!!
Eu:Cel mai gresit.
Dupa ce am spus asta, amandoi s-a uitat la mine.
-Ce? Spun eu facand ochii mari .
-Nimic, spune Justin razand.
Deci Evan ,ce e de m-ai intrerupt din cel mai important moment al meu si al ei?
-Pai..
-Ia stai asa, il intrerup eu ,de unde va cunoasteti?
-Mm, pai, se balbaie Evan.
-Trebuie sa plec, spune Justin.
-Nu nu nu, spun eu si il opresc ducându-mi mainile dupa gatul sau, lipindu-l de mine. Isi duce mainiele pana pe sub capul meu, acoperindu-mi sanii si isi pune capul intre ei, privindu-ma atent:
-Voi pleca acum, spune Evan.
-Evan idiot Evan, nu pleci nicaieri, tip eu.
-Bine sefa.. spune el.
-Astept niste explicatii.
-Aşteaptă, spune Evan.
-Justin, tu m-ai răpit?
-Nuuu,spune el facand botic.
-Justin, spune-mi adevarul, nu ma voi supara...
-Te voi astepta in masina Justin.. spune Evan si fuge, la propiu, ceea ce ma face pe mine si Justin sa chicotim.
-Deci? spun eu si ma uit cu ochi de catelus la el.
-Eu am fost, spune el puţin trist.
-Si trebuia sa ma răpeşti? Puteai sa imi spui ca vei trimite pe cineva ca sa ma aduca la tine, veneam cu cea mai mare placere, spun eu zambind.
-Ok, data viitoare voi tine minte, spune el razand.
Plus ca Evan e cam tont si nu se descurca in situatii de mare presiune.
Se ridica si isi ia hainele pe el.
-Am plecat, baby, spune el si ma saruta.
Eu ma ridic repede si il opresc, sarutandu-l .El ma lipeste de perete si începe sa ma sarute. Ma ridica usor si ma obliga sa-mi incolacesc picioarele in jurul sau, odihnindu-si mainile pe posteriorul meu.
Începe sa ma sarute pe gat si sa isi loveasca prietenul de feminitatea mea, ceea ce ne face pe amandoi sa gemem puternic.
-Justiinn, gem eu puternic.
-Oh baby, gata, nu voi mai rezista, spune el si ma lasa jos, fiind inca lipit de mine.
-Nu ma lasa singura, mi-e foarte frica, iar ai mei nu sunt acasa. Daca nu erai tu, puteam muri, spun eu aproape plangand.
-Baby...
-Bine, am inteles, ti-e indiferent,nu-ti pasa de mine, spun eu si dau sa plec, dar ma opreste.
Ma lipeste de perete si ma saruta. Dar nu îi raspund.
-Imbraca-te, spune el si imi face cu ochiul.
Da, sigur. Sigur ma va lua cu el.
Oftez si-mi dau ochii peste cap, inca păstrându-mi fata suparata. Dau sa plec dar el imi da o palma la fund:
-Justin!
-Îmbracă-te baby, spune el si-mi face cu ochiul.
-Pentru somn sau ce?
-Hai baby, vii cu mine.
-Daa, ce mod simplu de a ma tine ocupată, ca tu sa poti pleca linistit, spun eu trantindu-ma pe pat.
El se duce la dulap si ia niste haine. Vine si se aseaza peste mine:
-Fie, vino la daddy sa te imbrace.
Ok, asta chiar m-a facut sa zambesc.
Imi pune bustiera, lenjeria intima, o pereche de colanti negri si un tricou alb puţin transparent. Ma mira faptul ca a reuşit singur.
-Vei merge tu sau va trebui sa te oau pe sus?
Eu imi pun mainile in san si ma strâmb la el.
-Fie, spune el si ma ia ca pe un sac de cartofi.
-Imi place priveliştea, spun eu si ii dau o palmă peste fundul sau bombat.
-Si mie, spune el dandu-mi o palma peste fund.
Coboara cu mine scarile si ii spun sa ma duca sa-mi iau cheile si telefonul de pe masa. Se apleaca puţin pentru a putea sa ajung si iesim, inchizand ,tot eu ,usa cu cheia.
Ma pune pe bancheta din spate, iar el se pune in dreapta şoferului.
-Te manca soricelul daca ramaneai singura? spune Evan.
-Auzi, te mananca undeva? Daca da, sper ca e fata ta, am de gand sa ti-o scarpin eu.. cu pumnul.
-deci Bieber, cum a fost partida? Cat mare o are curva?
-Wtf?!il intrerup eu.
Unu ,nu-s curva, doi nu -s baiat ca sa o am mare si trei nu am facut-o.
-Da, ne-a întrerupt un destept, spune Justin.
-Usurel, ma refeream cat de stramta nu esti si nu aveam de unde sa stiu ca nu ati terminat.
-Taci Evan, doar taci, spun eu.
-Taci Evan, doar taci, ma imită el cu o voce piţigăiată.
Justin începe sa chicoteasca, la fel facand si eu.Hello avrilsorii mei ....
2k,OMG,lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...