21

860 39 9
                                    

    -De acum numele meu e Iggy, Iggy Azalea.
   -Ce? intreb eu nedumerita.
    -Draga mea, de acum trebuie sa imi spui Iggy. Ai uitat ca m-am inrudit cu iadul? Iar iadul e Jay, iar el nu si -a aratat niciodată identitatea in afacerile noastre ilegale. Dusmanii nu -i stiu fata, numele sau viata. Asa ca noi, cei care ii suntem familie acum, trebuie sa ne protejăm pe noi in primul rând, dar si membrii familiei pe care o avem. Nimeni nu ne-a văzut faţa. Ei ne stiu poreclele, dar nu si numele. Mai pe scurt, iadul e vanat.

-Pai.. Si daca ..adica... Nimeni, adica ceilalti, vreau sa spun vanatorii, vânătorii nu ti-au vazut fata???

-Tot ce au văzut au fost corpul meu, parul, mainele si pistolul indreptat spre ei.

-Deci nu va aratati fata?

-Nu inca. Dar oricum, pe cei care ii omoram ne scoatem masca cand o facem.

-Cand ce??

-Cand ii omoram.

-Stai, Ju.. J. nu mi-a zis ca e un criminal.

-Ky....

-Adica el vrea sa fac si eu asta? Sa omor??? Asta trebuie sa faci pentru a-ti mentine marele titlu, spun eu gesticuland exasperata, de Regina a iadului?

-Asta e doar un lucru rău, mai sunt si altele.

-Nu, nu pot. As trece la propiu prin iad. As trai un iad.As trai in iad.

-Excepţia e ca tu il conduci.

-Nu ,nu pot sa fac asta Ame... adica Ig. Nu pot.

-Ky,daca treci prin iad, continua sa mergi. Daca ai ajuns in iad, invata sa supravietuiesti.

Daca iadul a venit la tine, invata sa-l iubesti si sa-l conduci.
Alatura-te lui,invata de la el, invata sa supravietuiesti la un nivel ridicat, spune ea tinandu-ma de maini uitandu-se fix in ochii mei.

-Ig...
-Ky, spune-mi, cum a fost viata ta pana acum. Superba, linistita? Nu prea cred, spune ea razand sarcastic. A fost macar buna? Lasand viata de acasa. La liceu? A fost buna? Te-ai integrat perfect? Nimeni nu rade de tine? Esti populara? Nu prea cred, gandeste-te la asta.

-Ig, popularitatea nu ajuta la nimic. Dupa liceu si facultate nu-ti mai foloseşte. Dispare.

-Asa e, dar te ajuta sa te mentii pe picioare in aceasta perioada a vietii. Cand isi vor aminti de tine,nu-si vor aminti de bataie de joc a scolii, ci de populara scolii. Nu vor rade de tine, te vor invidia. Si crede-ma, cand cineva e invidios pe tine inseamna ca esti mai bun decat el sau ea, cand stii ca cineva e invidios pe tine te simti nemaipomenit.

   Nu mai spun nimic si imi las capul in pământ. Are dreptate. Adevărul e ca m-am saturat de Maddison si catelele ei si de Toby.

-Hey, regino, capul sus caci cade coroana.

   Ma uit la ea si ii zambesc, ea intorcandu-mi gestul. O iau si o trag într-o imbratisare stransa. Sincera sa fiu nu pot sa cred ca e in viata.

-Multumesc .
-Nu ai pentru ce litlle bitch, spune ea zambind ceea ce ma face si pe mine sa zambesc.

     Adevarul ca glumele ei te fac mereu sa zambesti. Dar nu numai, chiar si zâmbetul ei. Are un zambet minunat. Ea e minunata. Mi-a fost mereu ca o mama, ca o sora.
O iubesc enorm, mi-ar fi placut sa fim surori de sange, dar bine macar ca mi-e de cruce.

-Ig, Ky, spune Justin bătând in usa.
-Intra idiotule, spune Iggy.
-Salut si voua uratelor, spune Justin zambind, de ce stati pe podea?
-Te-ai uitat in oglinda? spune Iggy pufnind.
-Poate nu mai mergi o saptamana.
-La ce te referi? zise ea.
-Friki friki pe podea, spune el razand ca un tont.
-Justin! spunem eu si Iggy la unison.
-Justiiin,spune el cu o voce pitigaiata.
-Ig, Ky stie ca am facut -o de cateva ori oricum. Si plus ca doar nu-mi las eu regina asa, ma refeream sa o facem in trei, dăh .
-Nu Justin, stiam doar de o singura data, spune eu.
-Nu o fac in trei, nu o mai fac cu tine. Ai uitat  ca am un iubit? Spune Iggy enervata.
-V-ati despartit.
-Ne vom impaca, spune ea aratandu-i limba.
-Si daddy, spun eu accentuand ultimul cuvânt, ai uitat sa-mi spui si de celelalte dăţi.
-Eh, posibil sa fi uitat si eu cateva dati ,Ky, spune el scarpinandu-se dupa ceafa.
Si ce Iggy, ce am eu? spune el punandu-si mainile in solduri si luandu-si o fata amuzanta.

-Ăm o regina, o fcking perfecta regina ai, nu stiu, zic si eu.
-Stiu, dăh... spune el punandu-se jos, intre mine si Iggy.
Dar suna bine in trei.
-Suna, spun eu si Gy (Iggy) la unison.
-Of bine bine, pe rand-spune  el razand,dar eu si Gy ii dam cate o palma dupa ceafa.
-Bine bine, doar cu regina mea. Damn, e adevarata vorba aia cum ca intre doua nu te plouă, dar si cand te trasneste....
-Baiat destept, spun eu.
-Exact si alo, pământul catre Jay, sunt sorta.
-Esti sora iadului.
-Tu esti iadul, idiot.
-Nu stiam, spune el dandu-si ochii peste cap.
In fine, eu am venit aici sa-mi iau fetele la masa, asa ca haideti.
-Ce mancam? spun eu punandu-mi capul pe umarul sau.
-Mofturoasa la mancare? spune el.
-N-as zice mofturoasă ,mai degrabă cu gusturi bune, spune eu iar el zambeste.
-Asa e, spune Iggy ridicându-se.
Deci ce avem?
-Pizza.
-Hai odata, spunem eu si Ig la unison.

    Ne uitam una la alta si radem. Ii intind mana si ma ajuta sa ma ridic, dupa care il ajut si eu pe Justin. E mintea mea, doar eu eu stiu ce vorbesc cu mine, bine ,si voi, dar... Shhh.

        Deci, revin, nici bine nu se ridică si ma lipeste de perete sarutandu-ma pasional.
-Hai porumbeilor, spune Iggy zambind.

-Ce vrei si tu? spune Justin prefacandu-se ca se duce spre ea..
-Idiot, spune ea dandu-si ochii peste cap, iesind din camera.

  Isi muta privirea din nou spre mine si ma saruta. Ii raspund, normal, si dau sa-l imping pentru a intrerupe sarutul pentru ca chiar vreau pizza, pentru ca sunt lihnita.
El imi strange mai tare in palme soldurile ,dupa care isi coboară mainile pana la posteriorul meu.
Mai incerc o data si reusesc sa ma desprind din sarut. El se uita la mine si face o fata de catelus.

-Mancarea inainte de toate, spun eu.
-Dar ne putem satura unul pe celalalt si trece foamea. Nu avem nevoie de mancare, ne avem pe noi.
-Sigur ,te crezi in romanele de dragoste? Pai eu ma cred in manualul de biologie care spune clar ca omul nu poate trai fara hrana si apa. Asa ca hai.
-Uuu, devii rea pisi? spune muşcându-şi buza inferioară.
-Sunt lihnita, nu te pune cu mine.

    El chicoteşte si imi prinde mana intr-a lui.Coboram in sufragerie si ne asezam la masa:Justin in capul mesii, Iggy in dreapta, eu in stanga, Evan e la celălalt capat al mesei, iar Taissa langa el, ramanand patru scaune libere.Deci, fara deci, gata cu descrierea, la înfulecat.
-Unde sumt ceilalţi? intreaba Justin.

    Care ceilalţi? Ma intreb eu. Ca sa primesc un raspuns clar ar fi trebuit sa intreb cu voce tare si nu pe mine, dar vorba mea, mancare inainte de toate.
-Dorm, spune Evan, prea multa iubire.



Heiii!!Ce fac avrilsorii mei?Deci,fara deci,v-am promis capitol, ote-aci capitol.
Sry pt greşeli. Nu-i cine stie ce acţiune, poate in următorul.
Happy New Year again.
Lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum