Se termina si orele de azi si ma duc acasa. In timp ce mergeam spre casa, o maşină decapotabilă opreşte langa mine .Era Toby la volan, in dreapta lui era Mike, amicul sau, iar in spate Maddison si amica-sclava sa Selena.
-Hey Ky, urci? Spune Toby.
Dau sa raspund ,dar se baga Maddison.
-Scuze, dar nu are loc.
-Da, asa e, nu are loc, repeta Selena ca un papagal.
-Scuze Kylie.
-Nu e nimic, oricum voiam sa refuz, am chef de plimbare.
-Pe curand. Spune el si pleaca.
-Da, pe curand ,soptesc eu.
Incep sa merg spre casa, dar ma simt...urmarita. Ce tot zic, cine ar vreau sa urmărească o fata ca mine. Fara ochelari si puţin aranjata arat dragut, dar daca apar asa, Maddison imi va crea probleme, asa ca o las pe ea sa fie cea perfectă. Oricum eu nu sunt.
Am ajuns acasa, iar mama ca deobicei gatea, tata e la munca, frati nu am, tocmai de aceea am fost adoptată, ei nu pot face copii.
-Hey mom.
-Hey scumpo. Mancarea va fi gata într-o ora.
-God, sunt lihnita, dar voi face un dus pana e gata, sa ma chemi, ok.
-Sigur.Urc in camera mea si imi arunc ghiozdanul prin camera. Ma duc la dulap de unde imi iau lenjerie si sutien si un tricou larg pana la genunchi.Intru in baie, imi dau hai ele jos si dau drumul apei. Intru sub dus, odata ce apa s-a încălzit, iau buretele pe care aplic gelul meu de dus cu aroma de nuca de cocos. Si incep sa-mi acopar corpul de spuma. Dupa ce termin, ma clatesc si imi desprind părul, deodata ce nu l-am putut feri prea bine de stropii de apa naravasi. Iau samponul si il aplic pe lar, managind usor. Imi inchid ochii si incep sa imi clatesc parul.
Stitit acea senzatie cand sunteti sub dus , va inchideţi ochii pentru a va clati parul si parca simţiti ca e cineva care va priveste? Ei bine, asa na simt eu acum. Imi deschid repede ochii si nu e nimeni.
Termin dusul si ies. Imi iau hainele pe mine si ies din baie. Ciudat, fereastra e deschisă. Probabil a fost mama.
Cobor jos si ma duc in bucatarie. Sincera sa fiu sunt lihnita.
-Hey mom
-Buna din nou scumpo, spune ea si imi aseaza farfuria cu mancare in fata. Era piept de pui cu piure, ador felul asta. Imi mai aseaza si sucul de portocale si revin la treaba ei, probabil facea desert.
-Mom, ai fost in camera la mine cat eram sub dus?
-Nu scumpo, de ce?
-Mm, fereastra era deschisa si nu-mi aduc aminte sa o fi deschis eu, iar cand am venit era inchisa.
-Probabil ca ai deschis-o cand ai intrat si cum te gandeai la ce veu face si mai erai si lihnita ai uitat.
-Da, ai dreptate.Nu, nu are. Mi-e frică, foarte frica. In fine, nu trebuie sa ma mai gandesc la asa ceva. Termin de mancat si ma duc in camera mea. E timpul sa ma apuc de scris.
Dupa o ora termin de scris si ma pun in pat. Butonez de cinci minute telecomanda si nu gasesc nimic interesant. Deodata, telefonul meu vibreaza, semn ca am primit un mesaj. Eu? mesaje? Am murit cumva? "Hey babygirl, esti asa frumoasa sub mangaierea stropilor de apa"
Stai, ce? Un anonim poet? Da, fix asta ma intreb eu .Un strain a fost aici si m-a văzut goală. Damn, asta e teribil.
Eu:"Cine esti si ce vrei? "
El:"pe tine babygirl "
Ea:"Nu te inteleg, de ce ma chinui pe mine, du-te la popularele şcolii, vor fi incantate sa si-o traga cu tine"
El:"Dar eu te vreau pe tine"
Eu:"De ce? "
El:"Toate la timpul lor, sweetie"
Eu:"Super, aveam o viata de rahat, acum mai am si un pedofil pe cap "
El:"Dar baby, orice fata m-ar vrea"
Eu:"Unu, nu-s baby a ta, nu-s baby a nimanuisi doi, de ce te-as crede? "
El:"Sunt hot baby, crede-ma"
Eu:"Esti un necunoscut care a intrat prin efracţie in casa mea, cum sa te cred? "
El:"Poftim o poza cu mine la piscina"Ea:"Oh God"
El:"Doar ti-am zis"
Ea:"De unde sa stiu ca nu ai luat-o de pe net? "
El:"Cauta"
Ea:"ok"
El:"Pe bune, chiar vei cauta? "
El:"Hey, raspunde"
El:"Stai, tu chiar cauti"
Ea:"N-am gasit"
El:"Damn, chiar ai cautat? "
Ea:"Pe toate site-urile, dar nimic"
El:"Ti-am spus eu, acum, vreau si eu o poza"
Ea:"Si daca nu vreau? "
El:"Te voi vizita la urmatorul dus"
Ea:"Te voi aştepta"
El:"Rly? "
Ea:"Nu"
El:"Hai trimite"
Ea:"Nu-s machiata, sa nu te sperii"El:"Damn, esti asa frumoasa "
Ea:"Esti primul băiat care imi spune asta"
El:"Rly? Baietii de la liceul tau nu vad ce perfectiune trece pe langa ei? "
Ea:"Nu exagera si nu. Eu, of, eu duc o viaţă grea la liceu"
El:"Keep calm, baby. Nu va mai dura mult"
Ea:"Ce vrei sa spui? "
El:"Vei vedea baby, iti spun doar ca se vor schimba multe in viata ta"
Ea:"Okay.. Ciudatele "
El:"Fi pregatita, in seara asta te voi vizita "
Ea:"Ce? "
El:"Glumeam "
Ea:"De ce vorbesc eu cu tine? "
El :"Pentru ca te simti mai bine, ai cu cine vorbi, te fac sa zâmbeşti ,uite chiar acum zambesti"
Ea:"Te iubesc"
El:"Aw, si eu ma iubesc "
Ea:"Mda.. "
El:"Hai babygirl, nu te bosumfla, stii ca te iubesc enorm. "
La aceste mesaj, un zambet tamp imi apare pe fata. Stiu, e ciudat sa vorbesc cu un strain, dar ma simt mai bine .
Ea:"Ok, noapte buna, ciudatele sexy. "
El :"Noapte buna, babygirl, te iubesc, nu uita, bine? "
Ea:"Okaaay si eu te iub, nb"
El:"Nb, dulceață".
Doamne a trecut asa repede timpul, nici nu mi-am dat seama ca deja s-a innoptat. Va intrebati de ce as vorbi si as avea incredere intr-un strain? Dar de ce nu? Pana la urma ma simt mai bine cand vorbesc cu el...
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...