2.-3🌹

168 9 4
                                    

   Am de gând sa îmi construiesc alta viață.Fara Justin.Il voi elibera, il voi lasa sa își trăiască viața ca înainte.Nu e pregătit de o relatie serioasa și se vede asta.M-a dezamăgit enorm, cu toate ca nu m-am oprit niciodată din a-l iubi și nici nu cred ca ar fi posibil acest lucru.Iar dacă nu reușesc sa trec peste el, ma voi alătura mamei.Poate ca asa ii va fi mai bine.Poate ca dacă sunt in mormânt, poate ca dacă fiecare celula din corpul meu e moarta, el va fi fericit.

-Neschimbat, spun eu urmându-l pe Evan.
Totul a rămas la fel, spun eu privind micul apartament al blondului.
-Ce pot sa zic, anii trec, gusturile raman aceleași.
-De obicei se schimba.
-Nu și in cazul meu, plângăcioaso, spune el zâmbind.
-Îți place sa ii vezi pe altii suferind? spun eu stapanindu-mi lacrimile.
-Tu nu ești altii.Tu ești familie, Ky, spune el cu o voce blândă.
     Palmele sale mari îmi cuprindeau obrajii, iar ochii săi negri ma priveau pana in adâncul sufletului.Ma simteam oarecum...in siguranta.Parca mi-am gasit liniștea in acel intuneric.Totul e atat de..de gol.O liniste perfecta.O liniste de care am mare nevoie.

Din perspectiva naratorului:
  
  Ceea ce simți Kylie atunci nu erau sentimente de iubire, de atracție fata de Evan.Nici pe departe.Iubirea sa fata de el era o iubire de frate.Nu își dorea sa ii simta buzele, mângâierile, respirația.Nici nu s-ar fi putut gândi la asta, pentru ca marea ei iubire rămâne in continuare Justin, baiatul care i-a schimbat radical viața și viziunea despre lume.Acele sentimente, acea atracție nu era așadar fata de baiatul care ii era ca un frate, ci de întunericul pe care i l-a dezvăluit.Kylie a fost atrasa de intuneric, de pacea și simplitatea lui, de misterul sau.Ochii săi negri au trimis-o pe tărâmuri îndepărtare care insa ii sunt cunoscute sufletului ei, tărâmuri care i-au readus acele gânduri întunecate. Aceste sentimente puternice fata de intuneric nu sunt insa normale pentru o persoana stabilă emotional, stabilă psihic.Oare sufletul ei a alunecat iar spre pierzanie?
-perspectivă încheiată-

-Ceee?Nuu.Off, scuze.Incercam sa te înveselesc, spune el luandu-ma in brate.
-E ok.Totul e ok, spun eu îndepărtându-mă de el.
-Ky, îmi pare rau ca am fost un nesimțit.
-Dar nu ai fost.
-Ba da, și chiar..
-Evan, e ok, il intrerup eu.Nu tu ești nesimțitul.Justin e acela.
-Îmi pare rau pentru încurcătura creată.Chiar nu am vrut sa stric armonia dintre voi doi.
-Nu ai stricat-o tu.Era stricata de mult.
-Ai încercat sa schimbi tu asta?
-De ce sa fiu mereu eu cea care trebuie sa aduca pacea?
-Cateodata trebuie sa lasi de la tine.
-Am lăsat destul.
-Da, dar nu știu.Merită sa incerci.
-Am încercat.Chiar am încercat.Am lăsat mereu de la mine.Eu am fost mereu cea care a încercat sa repare lucrurile, dar am obosit.Pur și simplu am obosit.
-Te cred.Nici relația mea nu e in ape linistite.
-Ce s-a întâmplat? spun eu îngrijorată.
Relația lor era perfecta.Evan și Taissa se potrivesc de minune.Nu exista cuplu mai perfect decât ei.Eu și cu Justin obișnuiam sa fim cel mai minunat, cel mai dragut, cel mai perfect cuplu de pe planeta asta din punctul meu de vedere, insa lucrurile s-au schimbat.Ne-am îndepărtat.Chiar dacă nu vreau sa ii mărturisesc asta, asa stau lucrurile.Insa incerc sa maschez asta.Nu vreau sa se desparta de mine pentru ca nu îmi pot imagina viața fără el.
-Pur și simplu ne-am îndreptat.Nu am vrut sa va dezvălui asta, insa asa stau lucrurile.
-Și unde e ea acum?
-E plecată la sora ei in D.C.
-Pentru cât timp?
-Nu știu.Tot ce mi-a lăsat a fost un bilet spunându-mi ca are nevoie de o pauza.Si-a luat câteva lucruri și a plecat.Cred ca ma părăsește, spune el mutându-și privirea in jos pentru a-și ascunde tristețea.
-Ohh, nu.Taissa te iubeste mult.Nu va face asta.Acorda-i putin spatiu, iar intretimp tu repara-ti greselile, spun eu așezându-mă pe canapea.
-Voi incerca, spune el îndreptându-se spre frigider.
Înghețată?
-Normal, spun eu afișând un mic zâmbet.
    Deschide frigiderul și pentru câteva secunde rămâne înghețat.Privea parca in gol sau ca și
cum ar citi ceva.
-Ești Ok?
-Da. Da.Totul e bine.Capsuni sau Oreo?
-Oreo.

Din perspectiva naratorului:
   Evan nu era bine.Chiar deloc.Se simțea ca și cum inima i-a fost înjunghiată și mai apoi scoasă.Simti ca totul in jurul lui se prăbușește, simți cum se pierde.Necazurile lui se amplificau și deveneau din ce in ce mai grave.Avea nevoie de ajutor, insa nu il putea cere nimanui și nimeni nu observa strigatul de ajutor din ochii săi.Ceea ce il împietri era un bilet lăsat in frigider.Acele rânduri, acele cuvinte reci și crude i-au înghețat sangele in vene.Vocea lui Kylie l-a trezit la realitate insa, prefăcându-se imediat ca totul e bine.Dar nu era..

                                            -perspectivă încheiată-  

-Ești bine?
-Da.Ce te face sa crezi ca nu as fi? spune el înmânându-mi înghețata și lingurița.
-Pai faza de mai înainte.A fost destul de ciudata.
-Am văzut înghețată preferata a Taissei și mi-a fugit gândul la ea?
-Ai vorbit cu ea?Macar prin mesaje?
-Da.Vorbim.Doar ca nu asa mult ca înainte.
-Nu îți face griji.Totuo va reveni la normal.
-Sper..
-Insa cu ce ai suparat-o?
-Am început sa ne certam din chestii mărunte și banale.Pur și simplu.Si nu au fost o data sau de doua ori, ci in fiecare zi.
-Și ai cedat?I-ai zis ceva rau?
-Nu știu.Nu cred.Eram super o obosit și nervos și dupa ce am țipat unul la altul am plecat.
-Unde ai fost?
-Pe pod.Am privit marea.Dupa am cumpărat câteva sticle de băutură și am fost la un motel din apropiere.Am baut pana când am adormit..sau leșinat.Nu-mi mai aduc aminte.Iar când m-am întors..
-Ea era plecată.
-Exact.Tot ce mi-a lăsat a fost un nenorocit de bilet.Si ala foarte scurt și rece, spune el acoperindu-și fata.
    Suspinele lui m-au întristat și mai tare.Sufera.Sufera in numele iubirii și știu cum e.Nu e deloc placut.E dureros când te afli in ipostaza in care simți ca ai pierdut cea mai draga persoana din viața ta.
   Mi-am pus palma dupa ceafa sa și l-am impins usor spre umărul meu.Deja ii puteam simți lacrimile.Contactul picăturilor fierbinți cu pielea mea rece mi-au stârnit fiori pe șira spinării.Si-a ridicat capul și m-a privit in ochi.In combinație cu lacrimile și roșeața din jurul lor, ochii săi negri sunt și mai frumosi.Priveam acum o suferinta extrem de frumoasa.A dat sa spună ceva, insa usa de la intrare s-a deschis zgomotos.Amandoi ne-am mutat privirile intr-acolo și am rămas putin uimita, recunosc.Era Justin.Cand ne-a văzut, s-a întristat.Insa imediat acea tristețe a fost înlocuită de furie.
-Ce naiba Kylie?
-Ce doresti, Justin? spun eu ridicându-mă in picioare.
-O mica cearta și tu deja cazi in brațele altuia?Chiat atat de curva sa fii?
-Ce tot indrugi?Evan mi-e ca un frate.Nu m-as da nici in vis la el.
-Aha, apropierea pe care am văzut-o acum nu era tocmai frățească.Nu sunt prost, Kylie !
-Ba ești.Nu se intampla nimic intre noi.
-Mai aveați putin și va călăreați.
-Ne priveam in ochi Justin! Nimic mai mult.Eu nu sunt tu sa te insel dupa fiecare cearta!
-Deci zici ca eu te insel de fiecare data când ne certam?
-Nu ma intreba pe mine.Tu stii cel mai bine.
-Eu zic sa vorbim acasa.
-Pa Evan.Ai grija de tine, spun eu îmbrățișându-l.
-Nu vrei sa ii dai și un sărut de rămas bun? spune Justin dându-și ochii peste cap.
    Nu am zis nimic, alegând sa il ignor.
-Și tu, Ky.
-"Și tu, Ky", il imita Justin.
-Justin!
-Haide odată.

     Am părăsit locuința lui Evan și ne-am îndreptat spre masina fără a ne vorbi.Au trecut zece minute scufundate in tăcere.O tacere chinuitoare.
-Ai lins-o bine?
-Huh?
-I-ai tras-o bine, Justin?
-Cui?
-Asa-zisei verisoare.
-In primul rand, Darcey chiar e verisoare mea.In al doilea rand, nu te insel, pentru ca te fucking iubesc, spune el lovind volanul.
-Cum sa..
-Nu am terminat, ma întrerupe el.
In al treilea rand, nu ai voie sa te mai vezi cu Evan...
-Asta e imposibil, il intrerup eu.Mergem la același liceu.
-Nu-mi pasa.Iti faci alti prieteni.Si in al patrulea rand, i-am cerut lui Darcey sa stea la un hotel.
-Ii place sa i-o tragi mai mult la hotel?
-Kylie!
-Justin.Nu-s proasta.
-De data asta ești.Nu te insel.
-Mhm.
-Sa stii ca nu mi-a placut apropierea ta de el..
-Mi-e ca un frate.
-Te place! Chiar nu vezi?
-O iubeste pe Taissa!
-Aa, da?Si unde era ea?
-E..e plecată.S-au cerat.
-Mhm.
-Termina cu prostiile.
Tăcerea s-a lăsat iar intre noi.Mi-am uitat privirea pe geam, urmărind cum picăturile de ploaie se întrec intre ele.El și-a pus mana pe piciorul meu.Desi caldura pe care am simtit-o atunci m-a linistit, i-am înlăturat-o.
-Las-o acolo, spune el punând-o la loc.
-Te iubesc, Kylie, spune el cu o voce stinsă.
Deși nu am vrut sa ii cedez, am făcut-o.Tin mult prea mult la el ca sa ma las prada in totalitate orgoliului.
-Și eu te iubesc, spun eu punându-mi mana peste mana lui care mă mângâia iubitor pe picior.

Hello again.🌙🔥
Ma bucur sa vad ca inca mai existați și ca va
mai interesează cartea.
Love youuu alll❤️❤️
Kisses💋💋

🎉 Ai terminat de citit The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber 🎉
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum