VOL 2:RAZBUNAREA-1🔥

191 8 8
                                    

         Si am ajuns din nou in locul unde a inceput totul.Prima banca.Aceeasi banaca mazgalita prin care au trecut elevi cu vise mari. Unul dintre ei fiind chiar eu.Doar ca acum am renuntat la acele vise despre facultate si munca la birou.Mi-am gasit printul, asa ca acum tot de ce am nevoie e distracție'.Am nevoie de distractie, de clipe de neuitat.Vreau sa-mi traiesc viata.Maine pot muri, asa ca nu pot lasa o zi sa treaca fara sa fac ceva nou, distractiv, traiesc clipa oameni buni.Bineinteles ca de acum nu pot lasa macar o zi sa treaca fara sa-mi indeplinesc macar o parte, oricat de mica ar fi ea, din razbunare.Prima zi de scoala, prima zi de razbunare.

Deja imi urasc profesorii, dar nu mai mult decat il urasc pe director.Trebuie sa stau in prima banca la toate orele si sa fac ore suplimentare si sa ma implic macar in jumatate din activitatile scolii.Sunt obligata sa fac asta pentru a-mi lua diploma.Mie una nu-mi pasa de bucata aia de hartie, dar lui Justin da. In concluzie, nu o fac pentru mine ci pentru el.Mie imi pasa doar de razbunare.

-Domnisoara Jenner, puteti repeta ce am spus ultima data ?

-Umm, da."Domnisoara Jenner, puteti repeta ce am spus ultima data?".

-Detentie.

-Dar asta este ce mi-ati spus ultima data.

-Doua ore de detentie, doriti mai mult?

-Dar..

-Vrei trei?

-Nu.

-Nu ce ?

-Nu vreau doua ore de detentie, domnule Klarford.

-Asta credeam si eu.Acum fii atenta daca nu vrei sa ti se dubleze pedeapsa.

Pedeapsa? Ultima data când am verificat eram intr-o scoala, nu intr-o închisoare.Ma rog, nu e ca și cum diferențele ar fi prea mari.

-Ce s-a intamplat cu Kylie cea rea si periculoasa? sopteste Maddison.

-Tocmai ai indraznit sa-i vorbesti.

-Sa nu crezi ca daca vii cu atitudinea asta cumparata de la second hand conduci liceul.Nu atata timp cat sunt eu in viata.

-Unu: de la second hand iti poti cumpara doar haine, tu ar trebui sa stii asta.Doi: ba da, pot, iar in legatura cu viata ta, nu-ti fa griji, ti-o voi lua eu curand.

-Indraznesti sa ma ameninti ? spune ea batand tare cu palmele in banca .

Usor draga sa nu-ti cada unghiile ieftine.

-Maddison, se rasteste proful.Detentie!

-Dar..

-Doua ore, vrei trei?

-Nu, domnule.

-Bun venit in lumea dreptatii, sweetie.

-Bun venit in iad, curvo.

-Asta?Iad?Draga, eu m-am intors acum putin timp de acolo.

-Domnisoarelor, daca tot va intelegeti asa de bine, lucrati impreuna la schema atomului.Ora viitoare va pun nota.

-Domnule profesor, eu nu lucrez cu ea. O urasc.

-Daca te-ai uita mai bine in oglinda,nu ai mai uri pe altii.

-Fara alte comentarii.

-Ugh, sper ca esti multumita.

-Asa de multumita incat imi vine sa-ti grabesc moartea.

-Gata.Amandoua, la director, acum ! Si animalele se inteleg mai bine decat voi doua.M-am saturat de voi , elevii,spune proful si tranteste creta prin clasa.

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum