7

945 48 14
                                    

-Toby, ce ai facut aseara?
-Nu-i treaba ta.
-Sunt fucking iubita ta.
-Iubita, nu sotie.
-Spune-mi, asa te vindeci tu?
Spun eu si ii arat filmuletul trimis de daddy .El ramane şocat, atunci eu ar trebui sa fiu asa de furioasa incat sa-l omor, ceea ce i voi face daca ma mai minte mult.
-Asta era inainte de a fi cu tine, baby.
-Aseara ai fost cu ea?
  Deodata apare Maddison.
-A, uite-o, spun eu, sper ca v-ati futut bine aseara.
-De unde ai aflat? Ma intreaba Toby
-Nu e treaba ta, esti un nemernic.
-Love..
-Nu-mi spune asa, stii ceva, am terminat-o, spun eu indreptandu-ma spre iesire.
-Nu, Ky, aşteaptă, striga el dupa mine. Eu prefer sa nu ma intorc, chiar m-am saturat de el. E un nemernic.
   Deodată telefonul meu vibrează. Da Doamne sa fie de la el si nu de la Toby. Asa si e:
El:Vezi babygirl, ti-am zis doar.
Eu:Scuze, aveai dreptate. Ma urasc..
El:Nu e vina ta.
Eu:Ba da, am fost orbita de dragoste ireala, venita din partea lui si am mai si pierdut o saptamana cu temele lui, cand puteam vorbi cu tine.
El:Baby...
   Nu ii mai scriu nimic, deoarece lacrimile curg şiroaie pe obrajii mei. Ma duc intr-un parc din apropiere, unde am un loc retras, mai exact o banca veche ce se afla pe marginea lacului,sub un tei batran. Nu multi stiu de acest loc pt ca trebuie sa te strecori printre copaci.
   In sfarsit am ajuns la locul meu. Imi trantesc ghiozdanul pe banca si ma asez si eu pe ea. Imi ridic genunchii si mi-i asez pe marginea ei. Imi pun capul pe ei si incep sa plang si mai tare. Mereu sunt folosita, chiar nu ma iubeste nimeni? Imi ridic capul si ma uit printre lacrimi la lacul din fata mea. Ma ridic si înaintez usor. Cum nimeni nu ma iubeste, ce rost mai are sa mai traiesc. Sunt din ce in ce mai aproape de margine, cand sa ma arunc, sunt împinsă de langa margine. Nu i-am putut vedea chipul celui care a făcut asta,pentru ca s-a ridicat si a fugit. Oricum, era un băiat blond, cu un corp bine lucrat. Imi sterg lacrimile si ma ridic. Ma scutur pe haine, imi iau ghiozdanul si telefonul de pe banca si hotarasc sa ma plimb.Telefonul meu a început sa vibreze, erau mesaje de la el:
El"Baby, nu fa asta"
    "Haide, te rog"
    "Stiu ca auzi telefonul"
    "Babygirl, intoarce-te"
    "Fuck, am spus sa te intorci naibii si sa deschizi telefonul ala afurisit si sa vorbim "
     "Of, ma innebunesti"
     "Daca nu eram eu sa te salvez ,te puteam pierde"
Eu:Tu erai acel baiat?
El:Of, da...
Eu:De ce m-ai salvat?
El:Pentru ca te iubesc .
Eu:De unde sa stiu eu ca nu vrei sa ma folosesti?
El:As fi putut plati o curva pentru asta.
Eu:....
El:Asculta baby, nu vreau sa te folosesc ,tot ce vreau e sa te am langa mine si sa te iubesc la nesfarsit. Sa te tin in noptile ploioase in brate, sa te simt la pieptul meu, sa te protejez mereu ,sa stam impreuna numai in pat, sa ne uitam la seriale si sa mancam prostii. Iar cand e frig, sa ne incalzim unul pe altul prin iubire.
     Nu pot sa cred, baiatul asta e asa dulce. In sfarsit o persoana care ma iubeste si pe mine. Deja lacrimile imi inteapa ochii, asa ca le dau cale libera.
Eu:Te iubesc.
El:Si eu te iubesc, babygirl.
Eu:Cand vom sta unul in bratele celuilat, in serile ploioase?
El:Of baby, mai aşteaptă.
Eu:De ce?
El:Pentru ca eu trebuie sa te protejez, dar inca esti minora, asa ca o fac din umbra, momentan.
Eu:Ziua mea de nastere este peste o luna, mi te vei dezvalui?
El:Nu stiu babygirl. Vom vedea..
Eu:Oricum, te iubesc, sunshine.
El:Sunshine? :)
Eu:Da, ai aparut ca o raza de soare in viata mea intunecata. De cand vorbesc cu tine nici....
El:Nici ce?
Eu:Nu contează.
El:Te taiai, nu-i asa?
Eu:Mda...Dar era acum un an.
El:Daca mai faci vreodată asa ceva, jur sa am sa te...  Grav
Eu:Poate vreau.
El:Crede-ma, esti virgina, nu ai vrea asa ceva, ar fi mai dureros decat o mie de taieturi in acelasi loc.
Eu:Ma vei rani?
El:Baby, voi fi lent.
Eu:Nu, in general.
El:Daca o voi face, va fi din iubire, dar tot din iubire, ma voi ruga in genunchi în fata ta  sa ma ierti.
Eu:Te iubesc anonimule.
El:Si eu te iubesc, babygirl.
Eu:Cati ani ai.?
El:Cam multe intrebari :)
Eu:Please daddy!!! ❤❤❤
El:Ok, babygirl, am 22
Eu:Wow..
El:Vei renunta la mine?
Eu:Nu daddy, niciodata. Am stat o săptămână fara sa vorbesc cu tine si simteam ca mor, voiam sa llang dar nu mai aveam lacrimi.
El:Nu baby, ai plans destul, orice ar fi, sa nu plangi. Ai plans prea mult.
Apropo, crezi ca ai sa-mi spui ceva?
Eu:Ce?
El:Nu stiu, s-a intamplat ceva dupa acel sarut perv.?
Eu:Nu....
El:Sa stii ca acele curve o vor plăti.
Eu:Nu daddy, lasa-le.
El:Sry baby, dar te-au ranit.
Eu:Nu e prima data cand o fac, deci e ok.
El:Vezi, va fi vai samar de ele.
     Tot vorbind cu daddy, am ajuns acasa. Am intrat ,iar un muros foarte placut mi-a invadat narile.
-Buna scumpo, spune mama.
-Hey, ce miroase asa bine?
-La ora 17:00 avem un musafir.
-cine?
-Seful tatalui tau.
-Aa, ok..
-Dar de ce ai venit asa repede?
-Mm, nu ma simt bine.
-Daca si maine te vei simti asa, nu te vei duce.
-Bine.. Merci mom.

      Ma duc sus si ma trantesc pe pat. Ma uit pe tavan, fiind doar eu cu gandurile mele. Cred ca am nevoie de un dus si asta voi si face.
   Ma duc in baie si dau drumul apei. Dupa ce se incalzeste, intru sub dus. Stropii fierbinti imi relaxeaza corpul, parea ca e dus relaxant, dar izbucnesc in lacrimi si ma las in jos. Pplang in hohote si dau cu palme in cadita caninii, stropii de apa imprastiindu-se. Totuşi,daca tot ar trebui sa fie relaxant, sa ma relaxeze, ma relaxez. Nu mai pot tine lacrimile in mine, trebuie sa ma eliberez.

Dupa mult timp, hotarasc sa finisez dusul. Dau sa imi iau halatul, dar usa baii se deschide si sunt lipita de perete. Buzele mele sunt asaltate de alte buze moi, acele buze le-as putea cunoaşte dintr-o mie.
-Daddy, murmur eu printre saruturi. El isi duce mainile pe posteriorul meu si-l strange puternic, ceea ce ma face sa gem in gura lui. El isi introduce limba in gura mea, iar eu imi duc mainile după gatul sau tragandu-l mai aproape. Mainile lui se plimba pe coapsele si posteriorul meu.
Dupa cateva minute se desprinde si pleaca. Eu stau inca lipita de peretele rece din gresie, zambind neincetat.Ma intreb cand va renunta la masca aia. Imi iau halatul si ma pun in pat. Imi iau telefonul si ii dau mesaj.
Eu:Te iubesc enorm, a fost nemaipomenit, desi, data viitoare te voi plesni daca mai intri peste mine cand sunt goala, iar pe urma te voi saruta din nou.
El:La ce te referi?
Eu:La sarutul din baie...
El:Nu am fost eu...

Boom, capitol nou.
Putin suspans, nu ma omorâţi, cine va mai scrie, hm?
Lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋
@CRISTINABIEBER5

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum