-MAMA??! spun eu ,dupa care-mi puna mana la gura.
Imaginea din fata mea, cu mama si un cutit in mana, plin de sange, de sangele tatalui meu, nu mi-ar fi apărut nici într-un cosmar.
S-a lasat in genunchi, incepand sa planga:
-Imi pare rău Kylie, dar nemernicul asta, spune ea înfingând din nou cutitul in trupul neînsufleţit al ,, tatalui" meu adoptiv, nemernicul asta nu mai merita sa traiasca. Macar daca ajung la închisoare stiu ca el nu mai e in viata.
-Ce tot spui? Nu vei ajunge la închisoare, spun eu asezandu-ma langa ea.
-Kylie,am omorat un om.
-Poate daca le vei spune adevărul te vor ier-
-Ai un suflet prea bun Kylie, dar legii nu-i pasa de asta, tot voi ajunge la închisoare, scumpo.
-Dar.. Sa-l chemăm pe Justin. Ne ca ajuta el sa scapam de cadavru
- Nu Kylie, daca il implicam, cand adevarul se va afla, nu conteaza daca asta va fi peste cateva zile ,luni sau ani, si el va fi pedepsit.
-Bine, fara el. Putem sa-l ingropam sau sa ardem noi cadavrul.
-Kylie, nu te pot baga in asta. Voi chema poliția si ma voi preda.
-Ce?! Mama ai innebunit?
-Probabil scumpo. Tu du-te si te imbraca, iar eu ma voi gandi la o solutie, bine??
-Bine....
-Imi pare rau scumpo. Imi pare rau ca te-am scos dintr-un chin si te-am bagat intr-altul.
-Mamă, nu -i vina ta.
-Tot nu inteleg de ce a devenit asa. Sau cum i-a trecut prin gând sa te.... sa te violeze? spune mama plangand.
-Gata, totul va fi bine, spun eu imbratisand-o.
Am ajutat-o sa se ridice si sa se aseze pe scaun, i-am dat un pahar cu apa dupa care am plecat repede in camera mea sa ma schimb.Din perspectiva naratorului:
Jennifer isi privea fata cu lacrimi in ochi. Se simtea vinovata pentru tot. Cand a adoptat-o a promis ca-i va oferi o viata mai buna, dar a esuat.
A pus mana pe telefon si fara ezitare, a sunat la poliţie.
- 911 ,care va este urgenţa?
-Eu... mi-am... mi-am omorat soţul.... ,reuseste ea sa spuna intr-un final.
-Linistiti-va, vom trimite imediat echipajele, doar dati-ne adresa.Din perspectiva lui Kylie:
M-am imbracat si am zis sa ma duc pana la baie sa acopar vanataia facuta de Josh, dar am auzit sirene de politie si salvare.
-Mamă,soptesc eu dandu-mi seama de ce se petrece .
Am coborat repede jos si atunci am vazut cum mama era încătuşată si o scoteau pe usa:
-Mom!!! Nuu! Staţi! spun eu vrand sa ma duc spre ea, dar sunt oprita de politisti.
-Linistiti-va va rog!
-E nevinovata! ma rastesc eu cu lacrimi in ochi la poliţistul din fata mea.
-Haideti sa va oferim ajutor medical.
-Nu-mi pasa de ajutorul vostru, n-am nevoie .
Pana la urma reusesc sa ma smuncesc din mainile lui si fug afara. Mama deja era in masina. Ma duc repede spre ea, dar atunci pleaca.
-Mom!!!strig eu, siroaie de lacrimi curgand deja pe fata mea.
Imi sterg lacrimile din ochi care nu ma lasau sa vad, si observ vecinii care stau si se uita, facand ce stiu ei cel mai bine, sa bârfească :
-Kylie!
-Amanda, spun eu imbratisand-o.
Amanda e cea mai buna prietena a mamei, mereu a fost. Se cunosteau de cand erau mici, dar in ultimul timp din cauza nemernicului de Josh, nu s-au mai întâlnit :
-Ce s-a întâmplat?
-Josh... a..a vrut sa ma violeze, dar mama a aparut la timp si... si l-a injunghiat.
-Off scumpo, spune ea imbratisandu-ma.
După un minut sau doua au scos cadavrul din casa, trecand fix pe langa mine.
Amanda imi spune ceva, dar mintea mea era focusata pe targa pe care se afla trupul lui Josh. Nu merita sa moara asa. Merita sa moara in chinuri mari.
-Kylie! vocea blanda a Amandei ma intrerupe din vorbitul cu mine însămi.
Odata Iggy mi-a spus ca vorbitul cu tine însăţi prea multe, te innebuneste. Si cred ca are dreptate.
-Da, spun eu aproape soptit.
-Eu ma voi duce la mama ta. Are nevoie de mine.
-Vin si eu!
-Nu Kylie. Tu ramai pana pleaca politistii, inchizi usile si geamurile, dupa care te duci la mine. Iti va răspunde Nona, iar daca ea si Emily sunt plecate, stii unde gasesti o cheie.
-Dar...
-Kylie...
-Bine. Multumesc, spun eu îmbrăţişând-o.
-Nu ai pentru ce scumpo, esti ca si fata mea, hai, ne vedem diseara, bine?
-Bine.
-Pa, ai grija.
-Si tu la fel. Si spune-i mamei ca voi veni maine.
-Bine.
-Dar rezolvi tu cu -
-Am grija de tot, stai calma. Pa.
-Pa.
Amanda...Ea imi e ca o a doua mama, mereu a fost asa. Si semanam puţin. Dar e o simpla coincidenta. Ea ma tratează ca pe copilul ei pentru ca are doar o fetiţa care e bolnava, din cate stiu are probleme respiratorii. Dar e foarte frumoasa. Seamana mult cu tatal ei, care din păcate o veghează de sus..
-Kylie,se aude o voce liniştitoare si cunoscuta din spatele meu.
Ma intorc, iar atunci imi dau lacrimile. Era el. Nu spun nimic, in schimb il imbratisez.
-Gata baby.Totul va fi bine.
-Nu Justin, nu va fi, mama l-a omorat pe Josh si -
-Stiu Ky, am vorbit cu un poliţist.
De ce ati chemat poliţia si nu m-ati sunat pe mine??? sopteste el.
-Mama mi-a zis sa ma duc sa ma imbrac, iar între timp ea a chemat politia.
-Cum adica sa te.. imbraci??
-De ce crezi ca l-a omorât? Pe langa bataile date amândurora, a incercat sa ma violeze.
-Ce? spun el tare, atragand privirile celor din jur.
-Shh..
-Scuze. Cum adica a ?
-Nu a facut-o, stai linistit ,pentru ca mama a ajuns fix înainte sa o facă si l-a.... l-a omorât.
-Off, daca nu stateam si ma gandeam la cat de mult regret ca ti-am spus ce ti-am spus, nh se întâmplau toate astea.
-Justin ,nu e ca si cum doar azi s-a comportat urat cu mine sau cu mama. E asa de ceva timp. De ce crezi ca plangeam cand am ajuns in Bahamas, de ce crezi ca am avut curajul sa vin in masina ta? Pentru ca atunci mi-a spus sa te folosesc pentru a pune mana pe averea ta si sa i-o dau lui, dar nu am acceptat si m-a plesnit.
Si la hotel cand am incercat sa fur,am facut-o pentru ca mi-a spus sa ma culc cu tine si sa-ti cer bani, pentru a-i da lui si multe altele lucruri îngrozitoare.
-Imi pare rau. Stiam ca ţi se întâmplă ceva, dar nu stiam ce. Trebuia sa fi facut ceva sa fi aflat.
-Justin, gata. Nu-i vina ta.
-Babe...
Nu am mai apucat sa spun ceva, pentru ca am fost intrerupta de un poliţist care mi-a spus ca au terminat. Justin m-a ajutat sa verific daca am inchis, tot, mi-am luat cateva haine, dupa care am iesit, iar poliţia pus banda pe usa.
Justin m-a luat de mana, îndreptându-se spre masina lui.
-Stai, Justin, nu vin cu tine.
-Ce? De ce nu???
-Voi ramane la prietena cea mai buna a mamei.
-Dar ...
-Ea nu stie de tine, nu te cunoaşte, si crede-ma ca e mai dura ca mama. Nu m-ar lasa.
-Dar ai nevoie de mine si eu de tine.
-Justin, te rog intelege. Crezi ca nu vreau sa vin sa stau cu tine? Daca crezi asta ,te inseli amarnic, dar chiar nu pot.
-Off, bine. Ne vedem maine???
-Maine ma duc la mama .
-Deci ne vedem maine, spune el tragandu-ma intr-un sarut.
Buzele lui parca m-au făcut sa uit de tot. Mi-era asa dor de ele. Dar cand s-a desprins din sarut , am revenit la realitate.Se pare ca buzele sale mi-au creat o iluzie, o perfecta iluzie pe care vreau sa o resimt mereu.
-El ti-a facut asta? spune el mangaindu-mi obrazul lovit.
-Da dar nu mai cobteaza acum.
-Nu merita sa moara. Nu merita sa moara asa. Trebuia sa moara in chinuri.
-Stiu Justin, dar, hai sa lasam asta acum.
-Te iubesc îngeraş.
-Îngeraş? spun eu zâmbind pentru prima data in ultimile ore.
-Unul cu corniţe mici mici mici, dar cornitele alea îs in crestere.
-Si eu te iubesc, spun sarutandu-l pentru ultima data.
Am plecat spre casa Amandei, care era la o casa distanţă, am batut la usa si mi-a raspuns Emily, fetiţa Amandei, care m-a intampinat bucuroasa şi m-a tras repede in casa,Justin urmarindu-ma cu privirea in tot acest timp. Cum sa nu-l iubesti?Hello babies, sry pt întârziere.
Dar, mna,am o scuza buna, clasa a 8 a, so...
Multumesc mult pentru cele 9k views, ly ❤❤❤
Nu uitati de ,,🌟"
Kisses💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...