24

791 37 21
                                    

-Schimbare de plan, spune Josh intrand.        
Tu te vei da la Justin, vei ajunge in patul lui si dupa iubita lui.
-De ce as face asta?
-Mh, pentru ca am nevoie sa urc in grade, iar tu ma vei ajuta.
-Nu voi face asta.
-O ba da, o vei face, daca nu.. veti regreta amandoua.
-Josh, termina.
-Nu nu nu Jennifer.
Faceti-va bagajele, vom merge in Bahamas. Justin va fi acolo, iar tu vei pune in aplicare planul.
Într-o ora sa fiti gata, spune el urcand in camera lui.
-Mama...
-Scumpo, asculta-l, trebuie sa mai rezistam puţinFa-ti bagajele, spune ea si urca in camera ei.

    Eu inca am ramas aici. Ce voia sa spuna cu,,daca nu veti regreta amandoua".Stai. Nici nu vreau sa stiu. Cine stie de ce e in stare omul asta.

   Decid sa urc in camera mea. Iau valiza de sub pat si o trantesc pe el. Deschid dulapul si iau hainele care-mi vin la mana si la arunc pe pat.
-Ia-ti hainele de curva , trebuie sa-l seduci! spune Josh deschizand usa.
   Da sa plece, dar nu ma pot abtine sa nu-l contrazic :
-Nu voi face asta, nu sunt o curva.
-Am zis sa faci asta, pai asa vei face, se rasteste el la mine.
-Nu! ma tip eu la el.
   Atunci el vine spre mine si-mida un pumn in buze, dupa care ma scuipa si pleaca. In gura mi se asterne un gust metalic, iar pe exterior, pe buze, simt ceva rece curgand.

  Imi duc degetele tremurânde spre buze si le ating uşor. Cand ma uit la ele, aveam un lichid rosiatic, adica sange. O lacrima se scurge pe obrazul meu rece, urmata de alta si de alta. Ma reintorc la dulap si iau o pereche de ciorapi plasa, negri, o pereche de blugi tip boyfriend rupti, un sutien din dantele, iar pe deasupra voi lua un tricou gri.

  Imi iau hainele si ma duc sub dus. Apa fierbinte e asa relaxanta. As sta cu orele, dar mai am  douazeci de minute.
Dupa ce termin dusul ma usuc repede si imi iau hainele.
Ma duc la dulao si mai pun haine asemanatoare, da, le-am luat de cand l-am cunoscut pe Justin.
Mi-am aplicat puţin font de ten , rimel si un lipkit spre culoare pielii

  Am mai luat cateva lucruri din baie, le-am pus in geamantan, l-am inchis si am coborât in sufragerie. Ei fiind deja acolo.
-In sfarsit, spune Josh.
   Da, am incetat sa-i mai spun tata.
  Ne-am urcat in masina si am pornit spre aeroport.
-Ai luat bilete?
-Are avion privat... imi răspunde el uitandu-se el cu scarba la mine.
 

   In zece minute am ajuns la aeroport. Ne-am luat bagajele si am intrat. Justin ne astepta. Era asa frumos. Chiar aveam nevoie de el, acum as sari si l-as saruta neîncetat.

-Buna Justin!spune Josh zambind, dand mana cu el.
-Buna ,ce faceti? spune el uitandu-se la mine, eu schiţând un zambet scurt si slab.
-Bine, spune tata .
-Sunteti gata?
-Da.
-Pai sa mergem, Chris , ia-le tu bagajele, Kylie, hai sa-ti fac cunoştinţă cu o prietena de-a mea.
  Ma uit spre mama, iar ea aproba din cap.
-Va rog domnule, spune Chris luandu-i bagajul lui Josh, dupa care si pe ale noastre.
  Josh si mama au luat-o inainte, dupa Chris.
   După ce au dispărut din peisaj, Justin ma lipeste de el si ma saruta apasat.
-Mi-a fost dor de tine, babygirl.
-Si mie daddy, spun si-l sarut scurt.
-Acum, ce ai patit??
-Nimic, spun eu incercand sa zambesc.
-Baby, nu-l minti pe daddy.
Asta e o regulă, nu uita.
-Dar daddy, sunt o prințesa, in curand o regina, eu nu respect regulile, eu le incalc.
-Babygirl...
-Shh daddy, ti-am zis, sunt o prințesa, eu nu urmaresc regulile, eu le fac. Si prima regula pentru tine e "Trebuie sa ma saruti mereu cand vreau "
Deci saruta-ma.

  El se uita la mine zambind, după care ma trage intr-un sarut pasional.
-Baby ,Jerry e...
-Mare?? intreb eu razand.
Stai, ceeee???? spun eu cu o voce piţigăiată.
-Excitat.
Dar merge si varianta ta, spune el razand.
Bun, hai sa mergem..
-Dar Josh nu va fi suspicios???intreb eu.

    Stai,am uitat ca el ma vrea cu Justin, dar nu vreau sa creda ca nu-l iubesc si ca il folosesc, chiar dacă-s obligata.
-Ii spui tatalui tau Josh? Ok, de cand?
-Mi-a scăpat, hai sa mergem, spun eu tragandu-l de mana.
-Stai babe, spune el tragandu-ma inapoi spre el.
Si cand am intrebat ce faceti, ai schitat un zambet scurt si fals. E totul in regula acasa???
-Îţi povestesc mai incolo, ok? Nu putem vorbi chiar aici.
-Hai baby, crezi ca voi reacţiona urat???
-Nooooo, spun eu sarcastică .
Hai sa mergem.

  El nu mai zice nimic si ma urmează.
-Stai! spun eu.
-Ce-ai patit?
-De ce ma urmezi tu pe mine cand  ar trebui sa fie invers?
-Pai tu m-ai tras de mana, spune el într-un fel amuzant.
-Haide divo, treci !spun eu si ii dau o palma la fund.
-Oh nu, mi-ai dat cu palma la fund, te spun lu' mama.
-Mamei si hai, divo! spun eu accentuand ultimul cuvant.

   El o ia inainte, strecurandu-se printre oameni, bineînţeles ca ma tine de mana, daca nu as fi deja pe jos plangand. Nu ma judecati, eu ma pierd si de mama in supermarket.

    Ajungem la avion,iar Justin ma lasa pe mine prima sa urc. Buna scuza domnule Bieber de a te holba la fundul meu. Cand eram pe ultima treaptă, el mi-a dat usor o palma peste fund. Ma intorc si ma uit urat la el, dar el doar zambeste inocent. Of Bieber, cateodata esti asa inocent.
     Am intrat, iar mama si Jisrh stateau pe scaune. Mama si-a intors capul spre geam. M-am apropiat incet si m-am uitat la ea. Avea ochii rosii. Josh, jur ca te voi omori.
-Sunteti gata? întreabă daddy.
-Da, raspunde Josh.
-Bun, Chris, noi suntem gata. Pilotul e gata de zbor? Totul e in regulă?
-Da, domnule.
-Ok.
    Ne asezam si noi pe scaune, Justin fiind fata-n fata cu mine. Ne uitam unul la altul si ne zambim, dar ma apuca rasul, asa ca-mi intorc privirea spre geam.

Hello avrilsorii mei ,am revenit... Did you miss me, bitches??? 😂😂😂😂
Sry pt greseli.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum