29

677 40 7
                                    

   Stau si ma joc cu firele de par ale ingerului ce sta cu capul pe pieptul meu acoperit de cearşaful subtire.
El a adormit ,poate ca ar trebui sa il urmez. Ma foiesc puţin, dupa care imi inchid ochii. Cand sa adorm, imi apar in minte imaginile cu mama. Imi deschid repede ochii si ii dau usor capul lui daddy de pe mine.
Cand sa ma ridic el isi incolaceste mana in jurul taliei mele, după care isi reaşează capul pe pieptul meu.
-Fuck, soptesc eu.
-Babe, ai patit ceva??? intreaba el somnoros.
-Mnu, doar ca trebuie sa plec pana la mine in camera.
-Pfff, lasa asta.
-Justin....
-Ce e asa important??? intreaba el bagandu-si nasul intre sânii mei
-Nimic, doar ca trebuie sa ma duc pana in camera mea.
-Logica ta. Pai lasa ca te duci Maine dimineata.
-Nu pot, e important.
-Parca ai spus ca nu e, spune el punandu-se pe mine.
-Da-te ca esti greu.
-Bnu, spune el ridicându-se puţin pentru a-mi da voie sa respir.
-Te log daddy, lasa-ma sa ma duc.
-Nup, daca nu-mi spui.
   Eu imi dau ochii peste cap, dupa care incerc sa-l imping de pe mine, dar esuez.
-Haide Kylie, spune -mi.
      Mi-a spus numele ,desi suntem doar noi doi. E de rău.
-Ma duc pana in camera, of.
-Vin cu tine, spune el ridicându-se.
-Justin...
-Ce imi ascunzi???
-Nu-ti ascund nimic.
-Si de ce nu imi spui.
-Pentru ca nu e important.
-Pai si de ce nu imi spui atunci?
-Pentru ca nu vreau sa te împovărez cu problemele mele.
-Ai spus ca nu e important.
-Of, ma innebunesti.
-Te innebunesc, spune el razand sarcastic.
   Nu mai spune nimic şi se aseaza pe marginea patului cu spatele la mine.
Ofetez si ma duc la el luandu-l pe la spate in brate. Imi pun capul pe umărul lui, sărutându-i obrazul.
-Sti ce nu inteleg? Nu inteleg de ce nu mi-ai spune.
-Pentru ca nu e important.
-Daca chiar mai iubi, mi-ai spune.
-Justin, spun eu strângându-l mai tare.
   El inspira aer adanc, după care rasufla usor.

-Ky, jur ca te f*t iar. Si nu voi fi milos.
-Dar ce am facut?
-Pai esti aproape in totalitate goala, iar tu te lipesti de mine? Damn, sanii aia sa stii ca ma excita cam tare, spune el dupa care se întoarce si se pune deasupra mea.
-Obsedatule, spune eu razand uşor.
-Da??? Cum ar fi daca obsedatul asta te-ar intoarce si te-ar obliga sa stai capra in timp ce el intra si iese din tine tragandu-te incet de par, spune el si-si baga mana in părul meu tragand usor.
-Nu,te rog ,lasa-ma, spun eu începând sa plang.
-Ky, baby, ce ai???
    Atunci cand si-a bagat mana in parul meu si a tras usor, mi-a amintit de Josh. Vreau sa ma opresc din plans, dar nu pot. Lacrimile se varsa ca un rău pe obrajii mei.
-Ky, Ky, ce ai patit???
-Te roog, lasa-ma, spun eu strângându-mi mai tare ochii.
    El ma ridica in fund, strangandu-ma la pieptul sau. Vreau sa ma opresc, dar nu pot. Corpul meu reactioneaza ca atunci când Josh ma loveşte. Nu ma pot opri.
-Te roog... spun eu incepand sa plang mai tare.
-Ky, Ky, uita-te la mine, spune el si imi ia fata in mainile sale, obligandu-ma sa-l privesc.
-Te...
    Nu apuc sa termin, pentru ca Justin ma saruta apasat. Ma las sarutata de el si stau asa, far sa ii raspund.
-Baby, saruta-ma, murmura el.
   Mai stau putin, pentru a-i lasa buzele sa ma alinte, după care ii raspund la sarut.
   Ma las pe spate, nerupand sarutul .
Justin începe sa-si frece prietenul care era prizonier in boxerii lui de feminitatea mea, ceea ce ne face pe amandoi sa gemem incontrolabil.
Dar nu pot, mama. E inca acolo si cine stie ce ii face nenorocitul ala.
-Justin.....
-Mmmm?
-Nnnu, nu acum.
-Dal te vleauuu.
-Daddy..
-Te loooogggggg...
-Nu pot, chiar nu pot, spun eu desprinzandu-ma din sarut .
-De ce? Si de data asta spune-mi.
-Josh o torturaza pe mama.
-De unde sti?
-Mi-a arata un video. Si a zis ca daca nu ma culc cu tine si nu-ti cer multi bani pe care sa-i duc lui, ii va face si mai mult rău. De ce crezi ca am vrut sa-i fur portofelul bărbatului ala? spun eu printre lacrimi.
-Offf baby, gata, gata, nu mai plange.
De aceea ai inceput sa plangi mai inainte???
-Nu, atunci cand m-ai tras de par mi-ai amintit de el.
-Te-a tras de par?? Ce ti-a facut?
- Nu contează asta acum. Te rog. Ajuta-ma sa o salvez.
-Ok, ok. Hai sa mergem la ei. Ia-ti halatul pe tine si hai sa mergem ,spune el luandu-si pantalonii si un tricou.
-Iti multumesc enorm, spun eu si-l sarut scurt .
-Imi vei multumi cand revenim, spune el facandu-mi cu ochiul.
   Iesim din camera si ne indreptam spre lift, după care spre camera lor. In mai putin de doua minute am ajuns in fata usii camerei lor.
   Am inceput sa bat cu palmele in usa si sa-l strig pe Josh.
-Baby, calmează-te.
-Nu p..
    Nu am terminat de spua ce aveam pentru ca usa s-a deschis. Era... Ea. Mama.
  Am sarit si am îmbrăţişat-o strans.
-Mom, esti bien? Ce ti-a facut?
-Despre ce vorbesti scumpo, imi raspunde ea zambind.
-Dar nu...
-Ce s-a întâmplat? intreaba Josh.
-Nemernicule,iti arat eu ce s-a...
-Uohoo, Kylie, calmează-te, spune Justin tinandu-ma pentru a nu sari la gatul nemernicului.
-Kylie, iar ai uitat sa-ti iei pastilele? întreaga Josh.
-Ce pastile? (JUSTIN)
-Am uitat sa o iau pe ma-ta, spun eu zbatandu-ma in stransoarea lui Justin.
-Cand era mica a suferit de o depresie grava ,iar din cand in cand devine foarte agitată si daca nu-si ia pastilele delireaza si face crize de nervi.
-A, pai, ma voi asigura ca le va lua. O seara buna, spune Justin îndreptându-se spre lift ,tinandu-ma inca in stransoarea lui.
-Nu-mi zi ca l-ai crezut. Nu delirez,nu sunt nebuna, spun eu smuncindu-ma din bratele lui, lipindu-ma de peretele holului.
-Ky...
-Nu sunt nebuna, de ce nu ma crezi? spun eu plângând.
   El isi strecoară mana prin par dupa care vine si ma saruta, lipindu-ma si mai tare de perete. Imi ridica piciorul drept si ma obliga sa mi-l inconjor in jurul sau, tinandu-l cu mana sa stanga. Mana sa dreapta se muta de pe fundul meu pe talie, dar coboara din nou, obligandu-ma sa-mi inconjor si piciorul asta in jurul sau. Isi pune mainile pe fundul meu si ma ridica putin. Merge asa cu mine pana in camera sa, nerupand sarutul.

Hello babies .Cf voi?
Sper sa va placa.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum