20

877 40 8
                                    

Ne ridicam si iesim. Sper sa fie ceva despre Amethyst. Orice. Orice informatie. Chiar vreau sa stiu ce s-a intamplat cu ,,sora" mea. O iubesc ca pe o sora. Prietenia mea cu ea a întrecut toate povestile. Inainte de a disparea, chiar stiu ca a avut ideea nebuna de a face un tunel de la casa ei pana la a mea. Si credeti-ma, cand ea voia ceva, avea. Desi era mai mare, nu-i era rusine sa stea ca mine. Mereu imi zicea "Little bitch".De ce? Pentru ca eram foarte cuminte, iar ea zicea ca in mine se află o mica parte de fata rea, de bitch, care creşte in tacere.
Nici nu am observat cat am mers. Acum suntem la Masina:
-Justin, te rog raspunde-mi la..
-Vei avea raspunsul când ajungeam acasa.
-Acasa unde?
-La mine, Evan si... Stii, pui prea multe intrebari.
-Nu vreau sa ma stau in aceeasi camera cu el, spun eu punandu-mi mainile in san.
-Off, acolo va fi si Taissa.
-Asa mai merge, spun eu zambind.
Dar de ce stati in aceeasi casa? spun eu urcandu-ma in masina.Avea un R8 negru mat. E asa frumooos.

-Deci..Ce stii despre ea?
-Stiu ca am facut-o cu ea.. spune el pornind Masina.
-Ce?
-Eram amandoi beţi, iar ea credea ca sunt fostul ei prieten.
-Si asta cand a fost?
-Secret.
-Justin...
-Babe, mai aşteaptă puţin.
-Si de ce nu ai facut-o pe ea regina iadului.
-Pentru ca e sora lui, dăh.
-E...
-Nu sora sora, dar mi-e ca o sora. Dar eu sunt cu doua luni mai mare ca ea, spune el ca un copil mic.
-Idiot.
Sper sa-mi dai o veste buna despre ea.
-Chiar asa de mult tii la ea?
-Da, adica, mi-era ca un idol. Si inca imi e. Vreau sa fiu ca ea. E perfectă. Daca e in viata si nu vrea sa mai auda de mine bine ,doar vreau sa stiu ca e bine. Si daca imi va da o ultima imbratisare va fi ....Doar vreau sa stiu ca e in viata.
-Vei afla curand baby, in curand vei avea raspunsurile, ok?
-Bine,spun eu lasandu-ma puţin mai in jos pe scaun.
Justin isi pune mana pe coapsa mea si imi arunca o privire calda, ceea ce ma linişteşte foarte mult.
Nu mai mergem mult si dupa un timp ajungem la o casa superba.
Ies din masina, la fel facand si el.
-Justin, spun eu cand vine langa mine.
-Baby..
-Ăm, scuze, daddy....
-Nu asta voiam sa spun, dar ma bucur ca te-ai corectat.
-Atunci?
-Linisteste-te.
-Off, bine...
-Baby,uita-te in ochii mei.
-Nu, stii ca ma rusinez.
-Baby, doar fa-o.
Il ascult si imi deschid ochii. Imi ridic privirea si ii privesc cascadele ciocolatii.
-Totul va fi bine. Esti cu mine. Esti regina iadului. Esti regina mea. Bine?
-Da, daddy.
El ma saruta usor, ceea ce ma linişteşte. Imi prinde mana intr-a sa si mergem pe aleea casei.
Intram in casa, direct într-un living imens si luxos. Pe canapea era Evan cu Taissa.
-Ati veniti si voi in sfarsit? spune Evan.
-Da enervantule, spun eu.
Hey superbo, ii spun eu Taissei.
-Hey, spune ea cu o voce stinsa.
-Evan ce i-ai facut?
-De ce crezi ca i-am facut ceva?
-Pentru ca esti Evan, de aia.
-Ce sa zic.
-Ce i-ai facut, asta sa-mi zici.
-Pai,am fost aseara in club si... Am baut si am lasat-o pe canapea cu Zayn si ceilalţi baieti iar eu m-am cam culcat cu o curva.
-Nu te inteleg, ai o fiinta deosebită langa tine si o lasi pentru o curva? spun eu si ma duc spre Taissa luand-o într-o imbratisare.
-Imi pare rau, bine?
-Si ce-mi zici mie asta? Impac-o idiotule.
-Dar nu vrea sa o imbratisez sau sa o sarut sau..
-Ba vrea, insista. Of Doamne, ar trebui sa nu mai futi doar curve si sa te axezi pe ea. Aolo, cand o fata zice nu e da. Dăh.
-Si de unde sa stiu eu ce vor fetele.
-Pai nu esti una?? spun eu zambind.
-Justin....
-Nu ma bag bro, spune Justin de pe fotoliu.
-Evannn, impac-o pe Taissa.
Se stramba la mine dupa care se ridica si se pue in dreapta ei, bcs eu eram in stanga ei.
-Babe... Ma ierti? ii spun el la ureche luand-o in brate.
-Nu,spune ea.
-Dal te loooooog .....
Ea se uita la el, iar el la ea. Normal. Ma imping in ea astfel incat buzele ei sa le atinga pe ale lui. Si a mers. Normal.
-Baby, spune Justin.
-Da?
-Hai sa-i lasam pe ei si sa mergem sus. Am o surpriza.
-Lasa surprizele, imi vei spune ce stii despre Amethyst?
-Da, dar hai sus.
-Ok,spun eu apucandu-l de mana pentru a ma ridica.
Urcam scarile si ajungem la etaj. Care si asta, normal, ca e lux o mie la suta.
-Auzi, de unde ai atatia bani?
-Iadul are si avantaje, spune el si imi face cu ochiul.
Ne indreptam spre o usa neagra, ce tot spun, toate-s negre, pe care scrie Azalea..
-Mm nu cred ca e camera ta, spun eu.
-Nu stiam, spune el dandu-si ochii peste cap.
Deschide usa si ma lasa pe mine sa intru, dar el nu intra.
-Voi fi jos baby, bine?
-Si ce sa...
Nu apuc sa termin pentru ca el imi inchide usa. Perfect. Acum stau si ma holbez la usa inchisa.Cum am mai spus, perfect.
-Hello little bitch ,se aude o voce cunoscuta in spatele meu.
Ma intorc pe calcaie, iar cand vad superbitatea din fata mea imi dau lacrimile.
-Amethyst, spun eu incet.
Ea isi deschide bratele zambind si vine spre mine. Pentru un moment am ramas nemiscata ,dar pe urma i-am sarit in brate, cazand amândouă pe podea.
-Traiesti, ii soptesc eu.
-Imi pare rau ca am disparut, dar trebuia sa o fac.
-Mi-ai lipsit.
-Si tu mie. Adica, sa te vad de prin tufisuri sau prin binoclu, nu mi-a fost chiar asa usor.
-Doamne, a fost asa greu fara tine.
-Stiu si imi pare rau ca nu am fost acolo cand aveai nevoie de mine ,dar nu puteam sa iti spun ca traiesc.
-Dar, cum, de ce ai dispărut?
-Acasa, mama voia sa divorteze... -Stiu, au facut-o, spun eu incet.
-Vezi..plus ca probleme financiare se inmulteau ,pentru asta am facut pact cu iadul si a trebuit sa dispar.
-De ce?
-Iadul are dusmani si li s-au pus pata pe mana lui dreapta, adica eu.
-Oh Doamne Amy...
-Iggy.
-Ce?intreb eu nedumerita.
-De acum numele meu e Iggy, Iggy Azalea.

Hello avrilsorii mei. Scuzati întârzierea, dar n-aveam idei, drept dovadă capitolul asta ciunga.
Scuzati greselile.
Kisses💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum