-Stii cat te iubesc? spun eu privinu-l cu lacrimi in ochi.
-Babe, nu plange.
-Nu o fac, cel puţin nu o voi mai face. Sper .....
-Cine mi-a umilit regina in halul asta??
-Nu conteaza.
-Kylie, încetează sa mai un suflet asa bun.
-Nu pot .
-Trebuie.
-Poti omori ceva invizibil??
Poti omori binele??
-Da, pot. Nu uita, eu sunt Iadul care nu s-a dezlănţuit, inca.
-Dar tu pari sa fii un inger.
-Hă, rade el scurt. Iti voi spune o mică adevarata povestioara .
Diavolul e real si nu-i un mic om rosu cu coarne si o coada. El poate fi frumos, pentru ca el e un inger cazut si obisnuia sa fie favoritul lui Dumnezeu.
Acum intelegi ?
Raul poate fi frumos, foarte frumos, mai frumos chiar decat binele, dar depinde de cine-l priveste si cum il priveste.
-Vrei sa spui ca eu am vazut doar frumusetea din tine?
-Oh sweetie, tu esti un inger care s-a indragostit de iad.
-Iar iadul ma iubeste???
-Si Iadul si Raiul te iubesc.
Dar Iadul crede ca ai stat destul in Rai. El vrea sa te Faca regina lui.
-Si daca nu pot?
-Nu exista nu pot...
-Există nu vreau, da da, stiu, am auzit replica asta de miliarde de ori.
-Nu asta voiam sa spun si ce vor mai mult de la tine??
-Nu ma intreba. Deci, lamureste-ma, stiu, par ca sunt o proasta, dar nu sunt, sunt doar nesigura pe mine.
-Voiam sa spun ca nu exista nu pot in cazul asta.
-Si daca exista?
-Fi sigura ca nu exista.
-Si ce trebuie sa fac??? Sa-mi demonstrez mie insami ca nu exista
,, nu pot" in acest caz?
- Fii tu .
-Nu pot.
-De ce?
-Pentru ca as fi prea diferita?! ii spun desi a sunat mai mult ca o intrebare
-Diferit e mereu perfect.
Te-ai nascut sa fii diferita, nu aceeaşi .Vrei sa fii o cațea?Nu fa asta. Nu fii aceeasi căţea, fii o catea rea.
Nu fii aceasi, fii mai buna. Fii diferita, fii tu.
-Falsa eu e batjocorita, crezi ca eu cea reala voi fii mai placuta??? Nu, daca m-as comporta ca ele as fi la fel ca ele, nu diferita.
-Babe, nu ai inteles. Inca nu ai inteles. Dar nu-ti fa griji. Daddy e aici pentru tine. Mereu va fi?
-De unde sa stiu ca nu ma minti??
-Iggy e aici, de ce ti-ar vrea raul?
-Pentru ca nu am fost o prietena buna?
-Daca n-ai fi fost ,crezi ca ai mai fi fost aici, te-ar mai fi salvat azi?
-Ce vrei sa spui?
-Ti-am mai spus ca eu nu aveam relatii, doar nopti. Am pus ochii pe tine,te-am vrut si te-am avut. Dar ea, Iggy, m-a avertizat cat de sensibila esti si ca daca imi voi bate joc de tine te vei duce sus la ea, asa cum spuneai tu cand vorbeai in noptile de vara cu cerul instelat.
-Deci m-ai mintit? spun ei ridicandu-ma din pat.
-Ky.. spune el ridicându-se la randul sau.
-Nu, stai acolo. Doamne ce proasta am fost. Cum sa cred toate minciunile pe care mi le spuneai? Regina Iadului??Auzi. Suna mai prostesc decat titlurile serialelor turceşti. Dar trebuie sa recunosc ca esti un bun actor, adica te-ai abtinut sa nu razi atunci când imi spuneai toate acele prostii, iar eu ca o proasta ce sunt le credeam. Bravo, spune eu batand din palme.
Cat de proasta sa fi-....
Nu am mai apucat de terminat
,,discursul" meu in care spuneam ca am realizat cat de proasta pot fi, pentru ca el si -a lipit buzele de ale mele, lipindu-ma de perete.
-Vorbesti ca o moldoveanca. Nu-ti mai tace gura.
-Aha, deci le-ai testat si pe alea, hă?
-Doamne da-mi rabdare.
-Iadul se roaga la Dumnezeu?
Hm?
-Nici ca nu-ti mai tace gura.
-De vorbit nu, de nevorbit nu, apai ma arunc pe geam, nu vrei?
-Stii ce vreau??? spune el dupa care imi lobul urechii ..
-Mmm?? murmur eu ca si cum nu as sti ce vrea.
-Pe tine, sub mine, intelegi tu.
-Nu, nu inteleg ca-s proasta.
-Bravo babygirl.
-Ooo, multumesc domnule Iad, acum ma feliciţi ca m-am facut proasta.
-Nu tu te-ai facut si am spus bravo pentru ca însfârşit ai scos-o pe adevarata tu la suprafaţă.
Acum...
-Friki friki? il intrerup eu dand din sprancene.
-Damn, o ador pe adevarata tu, dar din pacate nu. Acum vom merge sa incepem transformarea ta .
-Ma transformi in sirena? intreb eu cu o speranta mare in glas.
-Nu, te voi transforma in...
-Unicorn!
-Nu t-
-Pandicorn!
-La naiba Kylie, taci puţin. Te voi pregati pentru a te transforma in regina mea.
-Regina iadului??intreb eu confuză
-Da Kylie.
-Dar ti-am zis ca suna...
Eu si el:
-Mai prostezc decat titlurile serialelor turceşti.
Înapoi la normal:😂
-Poate pentru tine, spune el punand accent pe,, tine", suna prostesc.
-Si ce va trebuii sa fac? spun eu revenind la timida eu.
-Primul pas e sa te intorci la adevarata tu.
-Eram nervoasa atunci.
-Esti pe perioadă??
-Nu si nu te prefa ca nu stii asta.Corpul meu cald a simtit mana ta rece. Plus ca atunci sa te ferrasca sfântu' sa ma calci pe nervi. Sunt mai irascibila ca o fata varcolac cand e pe perioada si e si luna plina.
-Notat,spune el aratand cu degetul aratator spre capul sau.
-Deci ce trebuie sa fac? intreb eu si ma refer la mine, chiar eu, adevarata eu.
-Sa-ti incui partea ta buna intr-un buncar de-al lui Hitler.
-Arata-mi unde-i...
-Sa-mi dai mana...
-Nu-mi rup mana.
El ma ia de mana dandu-si ochii peste cap si continua ignorându-mi glumele seci:
-Sa fii pregatita sa omori.
-Sobolani poate.
-Pe-acolo, spune el tragandu-ma afara din camera, mergand pe un hol rosu si simplu ,ajungand intr-un final la subsol.
Fuck !Doar stie ca nu-mi plac subsolurile. Sau poate ca am uitat sa-i spun. Nu-mi pasa, trebuia sa stie. Frate, sunt cam dura, parca as fi pe perioada. Dar imi place noua eu, pardon, adevarata eu.Hello babies, scuzati greselile. Nu uitati de steluta 👍🌟👍
A ,si #staystrongSitaru
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...