10

911 43 7
                                    

    M-am asezat in banca si astept, mai mult sau mai puţin, sa vina colegii si profu'. Imi iau telefonul si ma duc la mesaje.Cel mai recent mesaj l-am avut cu daddy. Totusi... Ar trebui sa schimb din daddy in altceva. Daca vede mama si se uita la mesaje va spune "Am dat sa ii dau un mesaj lui taicatu, dar nu era el. Mai ai un alt tata? "
Si va trebuii sa ii dau explicatii sau daca vede vreun coleg. Bun, am sters porecla sa si acum ii voi pune... mnu stiu, cred ca cel mai bine ar fi sa ii pun Justin, momentan. Pana diseara ma gandesc eu la altceva.
   Simt o prezenta in clasa ,imi miroase a curva. Imi ridic privirea si il vad pe Toby, dar imediat intra si Maddison. Deci doua curve.
-O, uite-o pe micuta curvulita, spune Maddison asezandu-se pe banca din fata mea.
-Ce vrei Maddison? Spun eu dandu-mi ochii peste cap 
-Mai nou avem si tupeu.
    Jur ca într-o zi o s-o omor pe fiinta asta si asa consuma oxigen degeaba.
-Pai de cand se da la băieţii mai mari decat ea... Spune Toby.
     Si pe el il voi omori, jur. Cum am putut sa-l plac, sa-l sărut?
-Ce tot aveti cu mine? Fac ce vreau, lasati-ma odata in pace, spun eu si ma ridic, dau sa plec dar am primit un mesaj, iar Maddison si Toby s-au pus in fata mea. Maddison i-a făcut semn lui Toby iar acesta a iesit afara si a inchis usa, stand in fata ei pentru a nu intra cineva. Mai nou si-a gasit si paznic.
-Da-mi telefonul!
-Nu!spun eu cu un accent ca atunci cand ai spune "Tu glumesti sau n-ai creier"?
-Da-mi-l sau..
-Sau nimic! E un lucru personal.
  Atunci imi ia telefonul se uita la ecran si incepe sa rada:
-Ce faci, babygirl? Spune ea accentuând ultimul cuvânt. 
   Da sa umble din nou, dar atunci dau peste telefon. Il iau si fug spre usa, dar ma ajunge. Trage de mine, dar o imping, iar ea cade si se loveşte cu capul de catedra.
-Imi pare asa Rau, spun eu abţinându-ma cu greu sa nu rad.
-Toby! Spune ea si incepe sa planga, serios, ce actrita buna.
  Atunci intra Toby si directorul. Pe bune? Hai, nu vine si Obama? Poate vrea sa facem un selfie.
-Kylie, ce se intampla aici?
-A fost un accident, ma apar eu.
-Si de ce zambesti? Spune ea.
-Dar nu o fac, spun eu razand.
Ok, imi.. imi pare rau.
    Pe bune? Nu ma pot opri deloc?
-Kylie Jenner, in biroul meu acum.
-Dar...
-Niciun dar, Toby, du-o la la asistenta scolii.
-Bine domnule.
    Of Doamne, ce ma enerveaza. Asa prefăcuţi. Il urmez pe director pana la biroul sau. Ma asez pe canapea, iar aceasta o suna pe mama.
-Domnule, chiar nu cred ca era nevoie, adica..
-Kylie, tu esti o fata buna, nu vrem sa te pierdem.
-Dar nu sunt un obiect.
-Nu este vorba de asta, circula vorbe ca esti intr-o relatie cu un baiat mult mai mare decat tine.
-E viata mea, fac ce vreau.
    Spun si imi lipesc spatele de canapea. El nu mai spune nimic si ofteaza uitandu-se printre acte. Nu pot sa cred. M-au vazut aproximativ acum 10 minute cu Justin si deja stie si directorul.
   Dupa cinci minute apare si mama.
-Buna ziua, domnule director ,spune ea si se aseaza langa mine  zambindu-mi cald.
-Buna ziua, doamna Jenner.
-Ce s-a întâmplat?
-Pai, mai bine o intrebam pe fiica dumneavoastră.
-Kylie? ma intreaba ea zambindu-mi.
     Imi iubesc mama. Ma bucur ca ea nu face crize cand sunt adusa la director. Bine, asta e si a doua oara. Prima oara a fost in clasa a patra cred.
-Pai, m-am dus in clasa, m-am asezat in banca si am inceput sa umblu pe telefon. Toby si Maddison au intrat in clasa ,ea a început sa-mi puna tot felul de întrebari, in timp ce el s-a dus sa stea de pază. Am dat sa plec, dar am primit un mesaj, iar ea mi-a luat telefonul, l-a citit si a început sa rada de mine, iar eu am dat peste telefon, l-am luat si am vrut sa plec.Cand am ajuns la usa, a început sa traga de el, am impins-o si a cazut, iar a început sa dramatizeze.
-Ce era asa de important in acele mesaje.?
-Domnule director, dumneavoastră m-ati lasa sa umblu prin mesajele dumneavoastră? NU-ma apara mama. -Kylie, mama ta stie despre relatia ta cu acel baiat mai mare?
  Mama se uita la mine si ma intreaba din priviri.
-Justin.
-Aa, da, desigur, spune ea  avand un zambet imens pe fata.
-Ah, pai..
-De ce ma intrebati? Nu, stati asa, de ce va intereseaza de viata ei extrascolara?
-Pai, ma gandeam ca dumneavoastră nu stitit si..
-Ea imi spune tot, spune mama si isi aseaza mana peste a mea.
     Se uita la mine si expresia ei se schimba.
-Kylie, ti-e rau? Spune ea si imi face cu ochiul.
-Mnu pre, de azi dimineata imi vi e sa vomit.
-Domnule director, o puteti lasa azi liberă azi?
-Desigur.
-Mulţumim,spune mama si ne ridicam
-La revedere.
-La revedere.
     Am iesit din biroul directorului si incepem sa mergem spre iesire.
Mama se uita la mine cu coada ochiului zambind.
-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Nici nu am intrebat, spune ea inca zambind.
     Va fi o zi lunga.

Hey, capitol nou.
Sry pt greşeli.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum