26

675 37 12
                                    

-Auu, spunem eu si Justin la unison.
-Wilford!!! striga Justin ajutandu-ma si pe mine sa ma asez inapoi pe bancheta.
   Un fel de gemulet negru se da in jos, dezvaluind capul soferului.
-Da? S-a întâmplat ceva??
-Da, s-a întâmplat ca cineva a franat prea brusc.
-Imi pare rau, nu am stiut.
-In fine, unde suntem??? spune Justin avand inca fata de somnoros .
-Pai am ajuns la hotel.
-Bine, merci.
Sa mergem babe, imi spune el.
   Eu nu spun nimic, in schimb casc somnoroasa, ceea ce il face pe Justin sa chicoteasca.
-Ce???! il intreb eu uitandu-ma urat la el.
-Nimic, spune el chicotind.
-Cum zici tu, hai sa mergem.
-Baby, nu vreau sa ma bati pentru ca nu ti-am spus, deci iti voi spune : rimelul s-a intins putin sub ochi.
-Cat de rău e??
-Mmm, nu chiar rău, dar pare ca te-am batut.
-Deci rău. Da-mi un servetel umed.
-Si de unde sa-l iau eu???
-Ăm ,nu stiu. N-ai un pachet de servetele umede prin masina ???
-Wilford!!! striga el deschizand portiera .
    V-am mai spus ca e un idiot? V-am mai spus ca e al meu??? Adică ..sper sa fie doar al meu si sa lase curvele. Daca nu.... le voi face eu pe ele sa il lase. Adica fantomele nu se pot f*te, nu???
-Poftim baby, spune el si-mi inmaneaza un pachet de servetele umede .
-Thanks.
Ăm, o oglinda n-ai???
-Serios? spune el oftand greu.
-Dap,spun eu afisand un zambet inocent.
-Da-mi servetele.
-De ce???
-Mi-e sete si vreau sa le storc, spune el sarcastic dandu-si ochii peste cap.
-Heii, nu mai fi sarcastic. Doar eu am voie, daddy, spun eu accentuand ultimul cuvânt.
-Stii ce te voi...
-Ce ma vei ajuta sa ma sterg, multumesc Justin, esti foarte amabil.
-Ce???
-Ai lasat portiera deschisa iar Josh se uita la noi.
-Ooo, pai lasa-ma sa te ajut, baby, spune Justin, soptind ultimul cuvant.
    Ia un servetel si imi sterge rimelul ce a fost împrăştiat din cauza lacrimilor.
Si mi-am amintit ce s-a întâmplat, ceea ce imi face sa apara cateva lacrimi in colturile ochilor, dar nu, nu le voi da drumul.Cel puţin nu acum, nu vreau ca Justin sa revina cu intrebarile.
-Gata, am terminat, spune el afisandu-mi un zambet cald.
-Merci, spun eu intorcandu-i gestul.
    El se uita atent la mine si se incrunta puţin.
-Ce e? Am ceva pe fata??
-Inafara de frumuseţe si cateva lacrimi in colturile ochilor, nu.
-Nu am lacri-....
-Vorbim noi, ma intrerupe el.
Sa mergem.
    Se da jos si imi intinde mana pentru a ma ajuta sa cobor.
-Merci.
-Lasa ca ai tu timp sa-mi multumesti, imi sopteste el zambindu-mi pervers.
Ma uit urat la el, dar el imi da o bezea, ceea ce ma face sa chicotesc. Justin imi face loc sa trec, dupa care ma urmeaza. Deja ii simt privirea pe posteriorul meu si parca am ochi la spate, pentru ca jur ca stiu cum arata pantalonii lui in fata.
   Intram in hotelul care nu e luxos deloc, sarcasm,iar Justin se duce la receptionera care are un decolteu cam mare.
Privirea mea e fixata pe ea si o vad cum incearca sa flirtreze cu el. Ia stai asa papusa, e al meu, ma auzi??? A meu. Da ,de unde sa ma auzi??? Ce-ar fi sa-ti vezi de treaba si asa eu rămân fericita cu Justin si fara o fantoma a unei curve pe cap.
Dupa cateva minute Justin se întoarce. Ii inmaneaza lui Josh cheia camerei in care va sta cu mama, dupa care mi-o da si pe a mea.
-Bun, camera dumneavoastră e la etajul 3,iar Kylie a ta e la acelasi etaj cu al meu, sapte.
    Ce spui tu acolo??? Daca se strica liftul, tu vrei sa spui ca va trebuie sa urc sapte etaje??? Nu stiu de ce, dar daca se va intampla asta, presimt ca spatele tau va avea dureri timp de o săptămână.
-Merci, spun eu luand cheia.
-Multumim, raspunde si Josh.
    Da, cam tarziu, nu crezi???
Mama si Josh iau un lift, iar eu si Justin il luam pe celalat. Justin apasa butonul, iar liftul se deschide. Nici bine nu se inchid usile, ca el ma lipeste de un perete al liftului si ma saruta flamand. Mainile lui se plimba obraznic pe corpul meu, iar intr-un final si le odihneste pe posteriorul meu.
    Din cauza lipsei de aer, ne desprindem din sarut si ne lipim fruntile, privindu-ne in ochi.
-Te vreau baby.
-Justin....
-Babygirl,daddy te vrea. A trecut atata timp de cand nu te-am mai avut.
-Nici doua zile nu au trecut...
-Vezi? ma intrerupe el.
A trecut atata timpppp....
   Nu apuc sa-i raspund ,pentru ca usile liftului se deschid si dam de doi baieti.
Justin se dezlipeste de mine si ma lasa sa ies prima. Nici nu am iesit in totalitate ca el imi inconjoara talia cu mana sa, ceea ce ma face sa rad infundat.
-Ce? intreaba el cand ne indepartam puţin de lift.
-Nimic, spun eu abtinandu-ma sa nu rad.
-Spune-mi ce e sau jur ca te voi f*te chiar aici.
-Vocabularul, domnule.
- I'm your daddy (suna mai bn in engleză), vorbesc cum vreau sweety.
-Sigur, spun eu dandu-mi ochii peste cap.
    Dau sa plec, dar degetele sale sunt inca încolăcite in jurul incheieturii mele.
-Kyyy...
-Okay, am ras pentru ca ai fost gelos atunci cand băieţii aia ma priveau, spun eu si-mi iau mana din stransoarea lui incepand sa merg in cautarea camerei.
-Cee? Nu am fost gelos. Eu nu sunt gelos.
-Da da da, cum zici tu.
-Pe bune....
-Da mai, te cred.
-Ky, ma enervezi...
-Usa 68,gasita.
Si eu te enervez??? Pai se pare ca Jerry nu ma va întâlni prea curând, spun eu deschizand usa.
-Si? Ce, crezi ca nu mai sunt curve??
-Ah, deci dupa ce ca ti-am dat-o tie, sunt curva, a pai merci, Bieber!ma rastesc eu la el, mai puţin ultima parte, cu numele, numele i l-am spus in soapta.
    Nu i-am dat drept la replica pentru ca am intrat si am inchis usa, cu cheia. daca tu joci dur Bieber, eu joc şi mai dur, daca tot sunt curva.
-Baby, nu am spus ca esti curva.
-Asta s-a înţeles Bieber.
-Baby,deschide usa, hai, te roaga daddy.
-Usa o voi deschide doar cand imi va ajunge bagajul.

     Si cu asta nu se mai aude nimic. Camera asta e imensa si wow. Am deschis usa balconului, iar briza marii m-a lovit in fata. E asa de.... relaxant. Deci il iubesc pe daddy pentru asta. Iubesc marea. M-am trantit pe pat privind stolurile care sunt fluturate de aerul puternic..
   Un ciocanit in usa ma scoate din admirarea stolurilor, sarcasm. Ma ridic si ma indrept spre usa.

Hello avrilsorii mei. 💗💗💗
Capitol nouuuuu, yay
Sry pt greseli.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum