40

711 32 12
                                    


  Dupa o suta de mii de ani de mers am ajuns in sfarsit la locul lor.
-A cui e masina asta? il intreb eu fiind uimita de masina care se află in fata mea.
-Biebs striga Mikel îndreptându-se spre Justin.
   Cei doi se saluta băieţeşte, iar cand Justin se uita la mine, zambetul lui de pe fata dispare, uitandu-se la mine cum se uita un parinte la copilul sau care tocmai a facut o năzbâtie.Eu doar ii zambesc inocent sperand sa nu ma pedepsească sau ceva. Pana la urma e vina lui.
   -Kylie, spune el  îndreptându-se spre mine.
-Hei, spun eu timida.
-Ce cauti aici? spune el apucandu-ma de brat.
-Dange-
-Mikel, e ok, spun eu.
-Te mai intreb o data, ce cauti aici? spune el devenind din ce in ce mai nervos.
-Eu..
-Tu?
  Trag aer in piept si imi fac curajul sa-i spun ca am facut o prostie mai mare ca mine.
-Am facut o prostie maricica, spun eu uitandu-ma in ochii lui.
   In acei ochi in care gaseam iubire, dar in care gasesc acum... Nimic. Nu exprima nimic. Nu imi pot seama daca chiar e nervos, suparat, daca ma uraste sau daca doar glumeste si defapt ma iubeste.
  Da sa spune ceva ,dar mie imi dau lacrimile, asa ca plec spre masina de care eram uimita mai devreme, care presupun ca-i a lui.
-Kylie!striga
-E ok, intervine Justin.
Ea merge cu mine.
-E iubita ta?
-E o cunoştinţă, spune Justin dupa care se îndreaptă si el spre masina.

  Cand am auzit asta ,am dat sa ma indepartez de maşina cu intenţia de a o lua pe jos spre casa.
-Ce naiba faci? intreaba Justin.
-Ce naiba faci tu? Mai bine zis, cine naiba esti tu?
-Ce tot spui acolo?
-Sincera sa fiu nu stiu. Adica azi tocmai am aflat ca nu am niciun iubit,hello!
-Ky,spune el dand sa ma atinga
-Stii ceva? Lasa-ma ma duc pe jos.
-Ky, de ce esti asa o curva?
-Ce-ti pasa? Nu e ca si cum as fi iubita ta.
-Ky,iarta-ma, dar locul asta...
-Locul asta a fost salvarea mea.
Se pare ca in zilele astea străinii te ajut cel mai mult. Unde ai fost cand te-am sunat ca disperata? Unde ai fost cand aveam nevoie de tine? A, scuza-ma, probabil ca i-o trageai unei curve,spun su cu lacrimile in ochi.
-Ky, am avut multa treaba la munca.
-A, scuza-ma,adevărul e ca sa i-o tragi secretarei e chiar obositor.
   Dau sa plec, dar el ma trage de mana si ma obliga sa ma urc in masina, dupa care se urca si el si pleaca in viteza numai el stiind unde.
  Dupa un drum lung ajungem in fata unei vile imense. Portile acesteia se deschid larg, dezvaluind o curte demna de aceasta casa minunata.
   Justin a oprit maşina in fata casei, dandu-se jos. Din moment ce a lasat portiera deschisa si cheia in contact, probabil ca vrea sa ia ceva sau ce-o mai vrea. Cel puţin asa am crezut pana cand mi-a deschis portiera.
-Umm, Justin?
-Poţi doar sa taci? intreaba el calm, inchizandu-si pentru o secunda ochii.
-Dar...
-Kylie, pentru numele luo Dumnezeu, taci din gura aia pana nu iti dau eu ceva care sa ti-o tina inchisa.
  Auzind ultima replica, am facut ochii mari, uitandu-ma la el puţin ,confunza. Adica... Nu se referea ca.... Ori citesc ganduri ori am eu o minte prea perversa.
  El imi ia mana si ma trage pana in casa.Pe afara e wow, dar inauntru e dublu wow. Cand intram o doamna de varsta a doua îmbrăcată in uniforma de servitoare il saluta politcos:
-Buna ziua domnule Bieber, va pot aduce ceva?
-Nu. Doar spune-le celorlati sa nu ma deranjeze si sa nu vina sus.
-Am inteles domnule.
   Eu ii zambesc si-mi "relas" capul in pământ, pana cand sunt trasa de Justin.
  Urcam scarile acestui "palat" si ajungem la etaj, unde si aici predomina luxul.
   Intram intr-o camera simpla, dar draguta. Una luminoasa. Aici totul e alb ,crem si gri deschis.
-Justin, îndrăznesc eu sa-l intreb dupa ce inchide usa.
  El se uita la mine, după care ma lipeste de usa sarutandu-ma cu pofta.
Ma ridica si ma trânteşte pe pat,nerupand sarutul. Mi-a dat tricoul jos, schiţând un zambet pervers la vederea bustierei.
   Intr-un minut scapam amandoi de haine, doar Jerry primeste una.
   Intra usor in mine, miscandu-se lent.
-Daddy, gem eu usor.
  El se uita la mine zambind si ma apuca usor de gat, dupa care degetul lui mare trece peste buzele mele. Eu deschid usor gura, degetul lui intrand in ea. Incep sa il sug usor, stiind ca asta il va excita la nebunie.
  El isi musca buzele si accelereaza ritmul,ajungand in cateva minute amandoi la orgasm.
El iese din mine si se duce la baie. Cand revine, prietenul sau este acoperit de alt prezervativ.
-Justin, ce...
-Baby, nu crezi ca ai vorbit cam mult azi? ma întreabă el zambind.
  Eu doar schitez un zambet, după care imi inchid ochii, pentru ca imi vine sa plang. Stiu. Sunt sensibila. Dar asta sunt eu.
  Il simt deasupra mea, dar doar sta acolo. Imi pun palmele pe fata si despart usor degetele, privindu-l printre ele, pentru a nu ma rusina mai tare.
-Te iubesc ,babygirl, spune el sarutandu-ma delicat pe buze.
  Eu doar ii zambesc afectuos. I-as spune cat de mult il iubesc, dar nu vreau sa imi spuna iar ca vorbesc prea mult.
-Tu nu-l iubesti pe daddy?
-Ba da, spun eu repede.
-Baby, esti ok?
-Mhm.
-O Doamne, Kylie, glumeam, vorbeste-mi baby. Nu ma deranjează. Iti iubesc vocea si mi-as da si viata doar ca sa o aud batundu-ma la cap toata ziua.
-Dar daca ti-ai da viaţa, asta ar insemna ca nu ai mai putea sa o auzi.
  El se uita in ochii mei ,zambind larg.
-Scuze, iar vorbesc mult si prost.
-Ba nu, nu e adevarat,off baby. Imi pare rau. Sunt un idiot. Am fost ocupat cu sedintele si restul si mi-am neglijat fetiţa. Promit ca nu se va mai intampla.
-De ce ai zis ca sunt o cunoştinţă?
-Pentru ca ei nu trebuie sa stie ca esti a mea.
-De ce?
-Sunt periculosi.
-Ba nu, i-am cunoscut, m-au ajutat.
-Dar pot avea rame si ei sa nu stie. Plus ca....doar sa nu te mai duci pe acolo.
-Dar sunt de treaba.
-Ky, cel batran, Jo, e unchiul meu, dar tatal meu... Ei nu prea se inteleg, iar tatalui meu nu-i place cand merg acolo
-Aa, scuze.
-Nu ai pentru ce sa-ti cer scuze, spune el si ma saruta .
-Si eu.
-Si tu ce? ma intreaba el razand.
-Si eu te iubesc daddy.
  El ma mai saruta o data, după care se da de pe mine si ma intoarce pe burta.
-Daddy?Nu-mi zi ca faci ceea ce cred eu.
-Baby, shht.
-Nu te mai inteleg, spun eu întorcându-ma cu fata la el.
Acum imi zici sa taci,pe urma sa vorbesc, iar pe urma iar sa tac. Esti imposibil.
  El nu spune nimic, doar sta si uita la mine muşcându-şi buzele, ceea ce ma enerveaza, asa ca iau o perna si il lovesc. Fata lui a fost de milioane si mi-a starnit un ras puternic.
-Da?? Bine....
   Ma intoarce pe burta iar si imi ridica fundul. Il plesneste puternic, ceea ce ma face sa scancesc puţin mai tare. O alta palma a fost aplicata pe cealaltă parte a fundului.
-Justin, ma doare.
-Babygirl, ti-am promis ca te voi pedepsi într-o zi, iar acea zi e azi. Azi vei primi prima pedeapsa din partea mea.
-Dar nu vreau, spun eu avand cateva lacrimi adunate in coltul ochilor.
-Nu am ce face baby.
-Ba d-
   Nu am mai apucat sa spun ceva pentru ca el a intrat in mine.
-Auu, Justin, doare.
  El nu ma asculta. Doar se misca usor.Dar chiar si asa, tot durea.
  Dupa cateva minute, durerea s-a micsorat, dar tot era existenta.
El a inceput sa se miste mai repede, tragandu-ma usor de par.
-Damn baby, te ador.
  Eu nu puteam sa spun nimic. Doar imi miscam buzele şi ma lasam usor cuprinsă de placere.

   -Ai fost minunata, babygirl, spune el dandu-mi o şuviţa de par dupa ureche.
-A durut.
-La început. Stiu. E normal. Dar dupa nu poti spune ca nu ti-a placut.
-Pai si ce fel de pedeapsa a fost asta? il intreb eu plimbandu-mi degetele pe abdomenul sau.
-Umm, pai durerea, cred,spune sl zambimdu-mi.
-Cred ca abia astept urmatoare pedeapsa.
-Crezi???
-Defapt o astept cu nerăbdare.
-Da?
-Da daddy. Imi plac pedepsele tale.
-Ce zici de asta?
   El se pune deasupra mea si începe sa ma gadile. Eu ma gadil foarte usor. Dap. Sunt sensibila atat pe interior cat si pe exterior.
-Stop....Opreste-te...te... rog..., spun eu printre rasete.
-Acum iti place pedeapsa? spune el continuând sa ma gadile.
-Daddy... eeu... l-ammm.... L-am omorat pe Toby, spun eu odata ce am reusit sa-i opresc mâinile.
-Ce.. Ce ai facut? spune el abţinându-se sa nu rada.
-Ce ti se pare asa amuzant Bieber, spun eu zambind.
-Tu? L-ai omorat? Pe el?
-Da!
   El s-a dat jos de pe mine razand puternic.
-Sa te fut Bieber, spun eu impingandu-l jos.
  Dar se pare ca nici asta nu l-a trezit pentru ca tot radea.
-Si.. si... Si unde ii e trupul?
-In lada frigorifica de la subsol, spun eu dupa care afisez un zambet inocent.
  El se uita la mine zambindu-mi amuzat, dar si mandru.
-De aceea ai spus ca aveai nevoie de ajutor?
-Dap.
-Nu-mi zi ca le-ai spus...
-Nu, stai calm.
-Ok,spune el uitandu-se pe fereastra dupa care la mine.
   Deodata l-a pufnit rasul, ceea ce m-a facut si pe mine sa rad.
-Fetita mea creşte, spune el ridicându-se.
-Fetita ta e data naibii.
-Nu, ea e data iadului, ai uitat? spune el pupandu-ma pe frunte.
-Cum sa uit? Tocmai mi-a aratat o alta particica din iad neexperimentata de mine înainte.

Hello babies. Sper sa va placa.
Astept parerea voastra in comentarii .
Oficial mai sunt 10 cap si termin cartea.
Adica volumul 1,nu scapti inca de mine.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum