-Kylie,spune Justin așezându-se la masa alături de Iggy.
-Totul e in regula?intreb eu închizând frigiderul.
-Voiam sa-
-Trebuie sa mori,îl întrerupe Iggy.
-Ce?!spun eu razand.
-Are dreptate.
-Ok,ce ?
-Calmează-te doar,îți voi explica ,spune Justin.
-Of Doamne Justin,ce s-a întâmplat cu Danger?spune Iggy.
Deci Kylie ,ceea ce vrem noi sa spunem e ca trebuie sa mori,dar nu cu adevărat.Gen,îți vei înscena moartea.
-De ce sa fac asta?intreb eu uimita.
-Pentru ca Toby și pentru ca urmează sa mai comiți și alte crime.Vrei sa fii regina pampalaului asta?Trebuie sa te antrenezi.
-Buna Iggy,sunt și eu aici.
-Da?Nu se vede.Si nu îndrăzni sa deschizi gura ,pentru ca odată ce m-am apucat eu de vorbit,așa rămâne.
-Okayy,spune el ridicând mâinile in semn de apărare.
-Deci,Kylie ,ai înțeles ce am vrut sa spun ?
-D..da.Doar ca...Pot avea și eu puțin timp de gândire?
-Da,normal .
Ai la dispoziție o săptămână,spune ea zâmbindu-mi inocent.
-Ok...CEE?!!Vorbim despre moartea mea,Iggy.
-UM,exact.De aceea ți-am și dat o săptămâna de gândire.Eu trebuie sa plec acum,am întâlnire cu un bunoc,spune ea făcându-mi cu ochiul.
Paaaa!
-Pa,spunem eu și Justin la unison.
Pentru câteva secunde a fost tăcere intre mine și Justin,asta pana când am decis amândoi s-o spargem.
-Ky!
-Justin!
-Tu prima!
-Tu primul.Sunt fata,deci asculta de mine,vorbește.
-Voiam sa-ți spun ca e ok dacă nu vrei.La naiba,vorbim despre inscenarea propii morți.
-Justin,dacă asta trebuie sa fac sa de vin regina ta,spun eu cu o voce mai groasa ,dar și amuzanta in același timp- atunci o voi face.As face orice pentru tine.Doar ca voi avea totuși nevoie de puțin timp de gândire.Adica ,mna,sa nu ies cu tine afara ,va fi greu.
-Ne vom muta in alt oraș,scumpo.
-Alt oraș?
-Da,unul mai mic ,vom găsi noi unul potrivit.Dar nu uita,Iggy ți-a dat o săptămâna la dispoziție sa te gândești la ideea asta.Decizia e a ta și te voi iubi indiferent de orice ai alege,ai înțeles?
-Mhm.
-Bun,acum vino și da-i un pupic lui daddy.
M-am dus la el și m-am așezat in poala sa,aplicându-i un sărut pe buzele acelea catifelate.
-Baby,nu știu dacă tu simți,dar Jerry s-a trezit.
-Oo,l-am simțit dinainte de a ma așeza,spun eu razand.
-Și?Nu vrei sa-l ajuți sa adoarmă la loc?
-Scuze daddy,nu pot.Vaginul meu sângerează.
-Ugh,la naiba cu asta.Urasc asta.
-Mie-mi spui?!spun eu razand.
-Auzi,ce poate gura aia sa facă?spune el făcându-mi cu ochiul.
-Multe lucruri,spun eu zâmbindu-i pervers.
-Și nu-i arați și lui daddy?
-Nup.
-De ce ?spune el făcând botic .
-Pentru ca asta ma excita și pe mine,iar eu nu pot fi fucking ajutata pentru ca vaginul meu fucking sângerează.
-Dal...
-Mi-e foame,spun eu ducându-ma la frigider.
-Pai daddy are o acadica pentru tine. Vino sa o guști.
-Prefer ceva sarat.
-Pai la sfârșit,când o sugi pentru ultima data ,e sarata.
-WOW,ai cumva o acadea magica?
-Dap,spune el mușcându-și buza inferioara.
-Bieber,nu ma excita mai tare.Doar n-ai de gând sa mi-o tragi când sunt pe stop .
-Iu ,nu ,n-as face asta niciodată,spune el părăsind bucătăria.
-Idiotule,spun eu revenind la iubirea mea cea mare...frigiderul.Ora 20:56
Stau in pat și ma holbez la trăsăturile lui perfecte.Chiar și un rid ar arată perfect pe fata lui.
-Kylie ,spune Iggy intrând .
O ,scuze,n-am vrut sa-ți deranjez printul ,dar prietena ta cea mai buna are nevoie de tine,așa ca mișcă-ți fundul încoace.
Ma dau jos din pat și părăsesc camera ,închizând cu mare grija usa in urma mea.Nu vreau sa-l trezesc.E foarte obosit și cred ,defapt știu,ca are nevoi de o pauza,dar e prea încăpățânat sa înțeleagă asta.
-Ce s-a întâmplat?intreb eu in șoaptă.
-Știi ca am spus ca ma duc la un bunoc acum câteva ore?
-Da?
-Ei bine,acel bunoc,e tot bunoc,dar e mort.
-Ce?Ce ai făcut?Ce ti-a făcut ?
-Poveste lunga,spune ea agitata.
Am nevoie de tine sa vii cu mine la sediu .
-De ce ?
-Pentru ca am nevoie de ajutor sa îl îngrop .
-Iggy,sunt pe stop.
-La fel și eu,deci haide,spune ea trăgându-ma de mâna.
-Iggy,de ce nu aștepți sa se trezească Justin?Va rezolva el.Sau de ce nu pui băieții de la sediu?
-Ei nu trebuie sa știe de asta.E a patra oară săptămâna asta și...
-Ce?spun eu abținându-ma sa nu rad.
-Ky,spune ea zâmbind,termina!
-Ok ,ok.
-Stai sa ma îmbrac .
-Ky,mergem să săpăm ,nu să defilăm!
-Ok,ok.
Dar,de ce tocmai eu?
-Pentru ca ești prietena mea cea mai buna?Si oricum,trebuie sa capeti experienta,spune ea zâmbind.Nu?
-Nu.Poate da.Putin.Mai mult.
-Ce șușotiți voi aici?intreaba Justin frecându-se la ochi.
-Nimic,spunem eu și Iggy la unison.
-Okayy...
-Noi tocmai plecam,spune Iggy.
-Dap,pa Justin,spun eu pupându-l pe obraz.
-Uăuăuău, stați așa,unde plecați voi?
-La mall,spune Iggy.
-Ce sa faceți la malll?
-Ce poți sa făci la mall?Mancam,cumpărăm haine.
-Vin și eu.
-Justin,nu vreau sa fiu nesimțita ,dar voi fi.Nu ești invitat.Tu stai acasă.E o seara doar pentru noi doua.
-Nu va puteți fute,Kylie e pe stop,spune el razand .
-UM,nu la asta ma refeream, Justin.Inceteaza sa mai fii prost.
-Încetează sa mai fii curva.
-Încetați sa va mai certați,spun eu .
-Ok.Ok,spune Justin.
Dar Ky,tu ești pe stop.
-Și?
-Nu poți proba haine.Adica ..poți murdari hainele și ar fi stânjenitor pentru tine.
-Îmi sângerează vaginul ,nu și sânii ,Justin.
-Okay,calmează-te.
-Mai ai multe întrebări,tata?spune Iggy.
-Doar una.
-Zi-o!
-Ky,nu vrei sa te schimbi de pijamale?
-Umm,ba da ,spun eu intrând in camera.
-Te aștept in mașina,tipa Iggy.In mașina:
-Deci cum s-a întâmplat asta?
-Care asta?intreaba Iggy fiind atenta la drum.
-Asta in care m-ai băgat.
-Aaa,chestia asta.
-Da ,chestia asta,spun eu razand.
-Pai eram in pat,iar vaginul meu s-a gândit sa se transforme in cascada Niagara,doar ca cu sânge in loc de apa.El a vrut sa continuam,eu nu,l-am împins și m-am dat repede jos din pat și mi-am luat hainele.El a fost mai rapid ,a venit spre mine,m-a lipit de usa și și-a băgat prietenul in mine.Eu l-am împins,a căzut jos ,am luat cuțitul din geanta și l-am înjunghiat.Simplu.
-Iuuu ...și auci și wow.
-Dap.O zi obișnuita,ce pot sa spun.
-E ok,vom rezolva noi și cu parazitul asta,spun eu razand.
-Mi-a fost dor de momentele tu - eu .
-Și mie.Si as vrea sa mai avem momente dintr-astea ,deci nu sta așa încordată ca nu vreau sa facem accident.
-Okay șefa,spune ea razand.In pădure:
Am sapat groapa și l-am aruncat pe nenorocit acolo.Nu cred ca voi mai avea probleme cu asta,adică sper .Mai devreme sau m-ai târziu,tot aici avea sa ajungă.Bine,nu cred ca in pădurea asta sau in oricare alta sau poate da.In fine ,locul unde ar fi fost îngropat nu contează,important e ca tot mort ar fi fost.
Dupa ce am terminat,ne-am luat lopețile și am vrut sa plecam,dar un fosnet puternic ne-a atras atenția.
-Iggy,ce se aude?
-Umm,nu știu.Probabil un animal,hai sa plecam,spune ea speriata,dar nu mai speriata ca mine.
-Buna idee.
Deodată o lumina puternica a apărut in fața noastră ,ceea ce ne-a făcut sa țipăm puternic și sa ne luam in brațe.
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...