------------------------------------------------------------ Melodie: Spelles-Bird in a cage.
-------------------------------------------------------------Au trecut câteva zile de cand sunt aici. Ma intreb daca Justin stie sau daca m-a cautat.
Stau lipită de stalpul asta de ceva timp.
Timp in care am fost tratata ca o javra,timp in care am plans din cauza lui, timp in care mi-a fost dor de el.Deodata se aud pasi si imi ridic privirea din pământ. Dau puţin din cap pentru a-mi da la o parte părul din ochi. Era nesuferitul care m-a adus aici. Se pare că a mai adus o fata. Deja urasc locul asta.
-Ti-am adus companie, spune el si o tranteste jos incepand sa o lege.
-Nu vei scapa asa usor, prietenul meu si familia mea ma vor cauta.
-Cand va afla domnul Peters ca il spionaţi,te asigur eu curvo ca nu te va gasi nici Lucifer.
-Esti un animal, Bob, tipa ea la el.
-Taci javro, spune el si o loveste.
-Las-o! tip eu la ea.
Da sa dea in mine, dar telefonul sau vibreaza, semn ca a primit un mesaj, si paraseste sala, nu inainte de a ne asigura ca ne-o vom lua.
-Taissa, spune ea uitandu-se la mine asternandu-si un zambet scurt ai cald. -Kylie, as da mana, dar... spun eu cu spirit de gluma.
-Inteleg, trec prin asta, spune ea razand.
De cand esti aici?
-Chiar nu stiu. Dar nu de mult. Cateva zile, cred.
-Mm, cum ai ajuns aici?
-Pai, era ziua mea, l-am rugat pe Justin sa stea cu mine, dar a zis ca trebuie sa vina aici si m-a luat si pe mine, a zis sa astept pentru o ora sau doua in camera, pentru ca are treaba, orele au trecut si m-am dus sa-l caut si l-am vazut facand-o cu mai multe fete, m-a prins asta ca-l spionam, dar nu se numeşte spionaj, whatever, si m-a adus aici.
-Dar el nu stie?
-Nu cred.
-Dar, care Justin?
-Bieber.
-Oh Doamne, esti impreuna cu danger?
-Ce?
-Asta e porecla lui, daca as fi avut mainile libere,as imita ghilimele de rigoare...spune ea razand.
Esti împreună cu el?
-Nu stiu ce suntem, adica, cred ca ma iubeste. Eu cel puţin o fac.
-Ky, asa am sa-ti zic.
-Toti apropiatii imi spun asa, spun eu razand.
-Uite, ti-a zis de porecla sa?
-Nu, am aflat ca era a lui cand am deschis usa aia nenorocita.
-Pai, nu i se spune asa degeaba.
-Mi-am cam dat seama.
-Ti-a zis cu ce se ocupa?
-Nu, adica, nu prea a avut timp.
-Eu iti spun doar ata, e foarte periculos, dar...
-Dar?
-Daca-l iubesti.... Nu te opri.
Ii zambesc, ea returnandu-mi gestul, lăsându-se liniste intre noi.
-Tu? Cum ai ajuns aici?
-Evan...
-Evan?
-Il cunosti?
-Da, e un nesuferit, cel mai mare, e asa enervant, e...
-Am prins ideea, ma intrerupe ea razand.
-Sunteti impreuna?
-Mnu, m-a urmărit si m-a răpit. M-a adus aici si mi-a furat puritatea.
-Imi pare rău. ..
-Nu-i nimic. Plus ca....
-Iti plac de el?
-Ce? Nuuuu, spune ea uitandu-se in sus.
-Oo Doamne, il iubesti.
-Pai mi-a furat-o, deci am ajuns sa o fac.
-Pai nu aveai un prieten?
-Da, probabil ca si-a luat talpasita. Asa face când eu dau de ceva greu, spune ea intristandu-se.
-Hei,nu fi suparata, nu te merita oricum. Poate ca Evan..
-Da, Evan si-o trage in fiecare zi cu curvele de pe aici.
-Pai de ce? Daca te are pe tine...
-Pai, m-am cama ascuns pe aici, m-a prins Bob si mdap.
-As vrea sa scapam de aici, spun eu oftand .
-Si eu, spune ea.
Niciuna dintre noi doua nu mai zice nimic.
-Stii, rupe ea tacerea, esti gata sa fugi? -Mai intai sa scapam.
-O o vom face. Bob e prost. Asa de prost incat.... spune ea si impinge cuţitul pt a-l vedea si eu.
-Ooo, chiar e, spun eu fericita.
-Bun, impinge-l spre mainile mele.I-am urmat instructiunile si am impins cuţitul, cu greu, spre mainile sale. A taiat funiile după care s-a ridicat si m-a dezlegat pe mine.
Ne-am asigurat ca nu e nimeni si am fugit. Am reusit sa trecem neobservate de toate matahalele. Am ieşit din cladire si ne-am oprit Putin pentru a putea respira. Ne-am ridicat privirile si....Grozav. Suntem in padure.
-Haide... spune ea si începe sa alerge, eu ţinându-mă dupa ea. Abia acum am realizat cat de frumoasa este.Din perspectiva lui Justin :
Au trecut trei zile de cand nu am gasit-o. Unde poate fi? Adica, de ce ar pleca fara tipe la mine? Fara sa imi tina o morala? Fara sa dea in mine?
-Da sefu!? spune Bob intrand.
-Băieţii, au gasit ceva?
-Nu domnule.Dar...
-Dar ce?
-Sunt doua fete, la subsol, le-am prins spionand. Mai exact ,una pe dumneavoastră, acum trei zile, si pe fata aia a domnului Peters, pe el, aziCum am auzit, m-am gandit la Ky.
Nu am mai spus nimic si am fugit spre subsol. Am ajuns acolo si nu era nicio fata.
-Bob, unde-s fetele?
-Poftim? spune el ajungand.
Dar erau aici. Nu inteleg.
-Of Doamne Bob, au scapat, ce e asa greu de înţeles? Cheama-l pe Peters, acum.Zis si facut, in mai puţin de un minut a ajuns si Evan.
-Cum ziceai ca o cheama pe acea fata de care esti îndrăgostit?
-Nu...
-Spune Evan, il intrerup eu.
-Taissa.
-Mda, cred ca Bob le -a incurcat cu niste curve, pe ea si Kylie, si le-a adus aici.
-Ce?! Il omor...
-Uşor, parca nu-ţi placea de ea.
-Ăm...
-Whatever, haide sa le cautam, cand Bob a venit si mi-a spus ca are două fete in subsol, a fost acum patru minute, haide sa le cautam, nu pot fi departe.Din perspectiva lui Kylie:
Mergem încet si cu grija, pentru ca mba, nu mai avem putere si sunt cam multe crengi ascutite.
Deodata se aude niste crengute rupte. Eu si Tai ne uitam una la alta.
-Fugi, spunem noi la unison.
Zis si făcut. Am inceput sa fugim. Taissa a dat sa ocolească o creanga dara cazut. Am dat sa o ajut, dar nu ma lasa.
-Nu, fugi...
-Dar..
-Ky, eu ma voi descurca, tu nu, fugi.Am ascultat-o si am inceput sa alerg. Ma uit in spate si nu vad pe nimeni. Imi întorc capul si ma lovesc de un copac, cam moale. Imi deschid ochii si vad ca copacul era modern. Purta haine.
-Ky...
Imi ridic privirea si dau de acele cascade ciocolatii.
-Justin...
Spun eu si il îmbrăţişez. El se dezlipeste puţin de mine si începe sa ma sarute. Mi-era asa dor de buzele lui, de el.Hello avrilsorii mei.
Sry pt greseli si întârziere.
Aproape 3k views.
Lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋TAISSA 👇👇👇😍😍❤❤❤
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...