-De ce ai fugit?intreaba el.
-Ăm, da ,scuza-ma ca nu am vrut sa fiu tratata ca o javra, spun eu si incep sa ma intorc.
-Ky, baby, stai, spune el si ma apuca de încheietura.
Te-am cautat într-una in toate aceste trei zile.
-Am stat trei zile?
-Da, uite, promit...
-Nu, nu-mi promite nimic. Vine seara, asa ca maine, maine te rog să mă duci acasa.
-Dar parintii tai probabil ca vin abia vineri.
-Nu Justin, vreau sa ma duci acasa, stii ce ,du-ma chiar acum!
-Nu o voi face.
-Poftim?!
-Nu mai pofti ca ti s-apleaca .
-Justin, deja esti un nesimtit.
-Of, sensibil-o.
-Justin, ce e cu tine?
-Nu stiu baby, iarta-ma, sunt obosit, spune el si da sa ma sarute.
-Da, probabil e de la cele trei curve.
-Ky...
-Esti un curvar, un bou, m-am saturat de tine.
-Nu e vina mea ca tu nu vrei sa-ti pierzi de pe acum puritatea. Am nevoi si eu.
-Hă, esti asa un nesuferit, un prost, un curvar ....nu am apucat sa imi termin descrierea sa pentru că palma se lipeste violent de obrazul meu.
-Eu, Ky, imi pare...
-Cine naiba esti tu si ce ai facut cu Justin al meu? spun eu lasand o lacrima, doar una, nu vreau s acedez, prea mult, in fata sa.
-Baby, nu am vrut, doar ca...
-Doar ca esti Danger, stai sa ghicesc, eşti acel danger din carti care nu se îndrăgosteste?
-Babe, eu...
-Du-ma acasa, te rog. Promit ca nu o sa ma mai vezi, nu o sa te mai sacai si o sa te poţi satisface cu cate fete vrei.
-Dar eu te vreu pe tine, spune el lipindu-ma de el.
-Da-mi drumul, spun eu calma.
-Nu, spune el si isi lipeste buzele de ale mele.
-Nu Justin, spun eu desprinzandu-ma din sarut, nu o sa ma mai las asa usor pacalita.
-Mai vedem noi, spune el el zambindu-mi perv.
-Ce?!
Nu a mai zis nimic, in schimb m-a luat ca pe un sac de cartof si intra in cladire, îndreptându-se spre camera sa.
M-a intins pe pat si a incuiat usa cu cheia, eu urmarindu-i atenta si nedumerita fiecare miscare a sa.
-Sa nu fim deranjaţi, din nou, spune el făcându-mi cu ochiul.
Se pune peste mine si ma priveşte, eu avand inca acea privire de "ce vrei sa faci? Ai de gând sa imi spui si mie? " .
-Te iubesc baby, spune el si ma pupa pe nas.
-Mda, minciuna tipica bărbaţilor.
-Baby, crede-ma, plus ca...
-Nu suntem împruenă..
-Ba da, suntem.
-Serios, eu nu cred.
-Eu da, toti cred, inclusiv tu. Doar ti-ai pus lantisorul.
Am rosit, de ce? De ce s-a întâmplat asta? De ce ma inrosesc din aproape orice?
-Esti asa adorabila. Esti speciala si unica si... si esti a mea.
-Nu inca, soptesc eu.
-Te voi face atunci, spune el si incepe sa ma sarute.
-Justin..
-Mmm?
-Cu ce te ocupi, aici ,ce e locul asta? spun eu desprinzandu-ma din sarut.
-Doar fete si droguri.. spune el
-Ce?
-Fetele vor, iar drogurile doar pentru noi, spune el sarutandu-mi umărul.
-Justin, daca te...
-Baby, stai calma, nu mereu. Doar cand nu te pot avea doar pentru mine. Cum a fost atunci cand ai fost cu Toby ala si nu ma credeai ca te inseala.
-Deci aveam dreptate, tu esti daddy, spun eu bucuroasa.
-Pff, ceee? Nuuuu...
-Justin, sarutati la fel, aveti aceleaşi tatuaje si..
-Bine, ok, m-ai prins.
-Dar de ce nu ai recunoaste?
-Imi placea sa fiu anonimul tau.
-Dar imi place mai mult sa fi daddy al meu.
-Cum vrei tu, princess, spune el făcându-mi cu ochiul.
Începe sa ma sarute si sa-si plimbe mainile obraznic pe corpul meu. Imi da bluza jos,scapa si de pantaloni si ma priveste.
-Jud, am nevoie de..
-Dus? Si eu la fel.
Spune el si ma ia de mana, mergand spre baie.
-Nu ma pierd, stai calm, spun eu razand.
-Imi place sa fiu precaut, spune si el razand..
Am intrat in baie si i-am dat hainele jos. El zambindu-mi neîntrerupt.
Cand am ajuns la boxeri, l-am lasat pe el. M-am intors cu spatele la el si mi-am dat jos sutienul.
-Baby, nu e ceva ce n-am mai vazut pana acum, spune el punandu-si bratele in jurul meu .
Plus, imi place sa te privesc si de la spate.
-Poti stinge lumina?
-Baby, te-am mai vazut doar.
-Te loooggg daddy...
-Bine babygirl ...spune el si se îndreaptă spre întrerupător, nu inainte de a-mi da o palma peste posterior.
-Justin...
-Nu-i vina mea, cere palme, spune el razand.
Imi dau si ultima piesa jos si intru sub dus ,dand drumul apei fierbinti.Chiar si cu lumina stinsa, Justin ma poate observa si eu deasemenea.
Intra si el si ma lipeste de peretele rece si ud.
-Au Justin, spun eu razand.
-Te-ai lovit?
-Nuuuu, dar e rece.
-Pai, in acest caz te voi incalzi eu, spune el razand.
Începe sa ma sarute si sa-si plimbele mainile pe corpul meu. Ne spumăcim reciproc si ne lasam clatiti de picăturile fierbinţi de apa.
-Babyyy, murmura el.
-Hmm?
-Te vleau...
-Sigul? spun eu,, razand pe sub muztati "
-Sigul, foalte sigul...
-Pai in acest caz.... spun eu si opresc apa.
-Asta-i fata mea.
Ies de sub dus la fel facand si el. Ma aplec dupa prosop, proasta miscare, iar Justin se împinge in mine. Eu ma dezechilibrez, mda sunt sensibila si ametita 90% din zi, cazand pe gresia uda. Dar nu sunt singura care cade, Justin a cazut si el deasemenea, numai ca el a cazut pe moale, adica pe mine..
-Auch, spun eu cand ii simt greutatea.
-Sorry baby, dar ma chema...
-Iti dau eu o chemare, spun eu razand.
El se ridica si ma ajuta si pe mine, acum fiind amandoi fata in fata. Privirile noastre sunt conectate, dar nu pentru mult timp pentru că ma apuca de solduri si ma ridica, eu incolacindu-mi picioarele in jurul sau. Merge cu mine asa pana la pat. Se opreşte si ma lasa usor pe spate, el fiind deasupra mea. Ma saruta usor si coboara cu saruturile spre gat, spre sani, spre abdomen, iar in final se opreste la "aurul" mult dorit. Ma saruta usor, ceea ce imi provoaca pielea de gaina si gemete profunde. Isi introduce limba înăuntrul meu, ceea ce ma face sa imi arcuiesc spatele, iar pe el sa zambeasca multumit.
Isi introduce un deget si executa usor miscari de dute-vino. Mai introduce un deget, iar eu imi arcuiesc din nou spatele, respirand sacadat.
Termina cu asta si se duce pana in baie. Vine inapoi avand un pliculet argintiu in mana.
-Tu doreste purandei? întreabă el razand.
-Eu nu doreşte purandei, ii raspund eu cu o voce de copil mic .
Se pune din nou peste mine si desface pliculetul. Daca m-am uitat la prietenul lui? Nup. Privirea mea e îndreptată spre trasele draperii rosii .
-Babe, spune el razand.
-Hm? spun eu si il privesc in ochi.
-Uita-te, stiu ca vrei, spune el si-mi face cu ochiul.
Eu dau negativ din cao, dar el imi face semn cu ochii sa ma uit. Cedez si imi indrept privirea intr-acolo.
-Wow, e asa... spun eu facand ochii mari.
-Mare? !spune el razand.
Stai? A luat camera foc? Ah, nu. Erau doar obrajii mei.
-Te rusinezi asa repede, spune el tragandu-ma de obraji ,vorbind in acelasi timp cu mine ca si cum as fi un copilas.
El isi aseaza protecţia si ma saruta parinteste pe frunte.
-Promit ca voi fi bland.
-Bine daddy, spun eu cu o voce de copilas.
Intra in mine usor, dar chiar si asa asta nu ma impiedica sa nu tip de durere.
-Ah baby, esti asa stramta, spune el in timp ce executa miscari lente de dute-vino.
In coltul ochilor mi s-au adunat lacrimi, dar nu am sa le dau drumul, nu o voi face, nu o voi, nu o, nu.... Degeaba am incercat sa fiu puternica. Cate o lacrimi mi se scurge pe obraji.
-Baby, spune el si mi le sterge.
Ai sa vezi, durerea va fi înlocuită in curand de placere.
-Stiu daddy, dar... ma doare, spun eu mai mult soptit.
-Shht, va fi bine.
Dupa doua minute, spusele luo s-au adeverit. Acum ,durerea a fost inlocuita de placere maxima.
-Măiii..... re.... pe....de.... Da...... Dy..
Imi asculta dorinto-porunca,provocându-mi o placere de nedescris
-Inca stramta, geme el.
Dupa ore bune, el se lasa langa mine si ma saruta.
-Asa strâmta... Asa.... Perfectă, spune el.
Si ce mi se intampla mie cand primesc un compliment? Exact.
-Te iubesc, babygirl.
-Si eu te iubesc, daddy.
Ma saruta parinteste, iar eu ma fac comoda in bratele sale, lasandu-ne dusi pe taramul viselor. Sper sa-l gasesc calarind un unicorn, tinand in acelasi timp in brate un pandicorn..Hello,avrilsorii mei.
Ador cuvantul ,,avrilsori".
Damn,3k.
Omfg,va super iubicesc.
Sry pt greseli si intarziere. Dar in perioada asta am teze, defapt mai am o teza la ro si testul la istorie, bcs am dat teza la geogra si tre sa dau test la istorie. Era mai bine o ascultare. 😂😂😂
Love you so fcking much guys ❤❤❤❤
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...