34

601 31 14
                                    

-Justin, ce  e asta?spun eu fiind uimita de hala in care se afla tot felul de arme.
-Aici te vei antrena.
-Aici?Dar stii ca nu-mi plac subsolurile.
-Babe, va trebuii, cel puţin o vreme pana...
-Pana ce?
-Trebuie sa te antrenam in secret.
-De ce? Adica, da e o întrebare stupida, dar?
-Daca o vom face afara, nu e sigur. Dusmnaii mişună ca sobolanii.
-Dar... Ok, gata Kylie, termina cu intrebarile, ce trebuie sa fac?
   Nu a apucat sa spune ceva pentru ca pe usa au intrat patru baieti, printre care si Evan, care tineau  o fata vai de capul ei .
-Primul lucru, trebuie sa o omori.
   Justin ia fata, o tranteste langa stalpul de care unul dintre baieti o leaga strans cu o franghie, eu uitandu-ma la ei ca o statuie.
-Dar... Nu. Nu pot. De ce? Adica. Nu. Nu o voi face. Nu pot. Nu mi-a facut nimic si chiar daca mi-ar face, nu pot, spun eu dand din cap in timp ce  mergeam cu spatele.
-Ky, spune el prinzandu-mi fata in palmele sale.
-Te rog... Nu ma obliga.
-La naiba Kylie! tipa el.
Ce e asa de greu sa omori o curva.?
-Nu tipa,doar..calmeaza-te ... Te rog.
-Sa nu tip? Esti prea sensibila. Ce e asa greu sa omori o curva? Iei pistolul si o omori, uite asa! si in secundă urmatoare in hala mai erau doar sase persoane vii si trupul neînsufleţit al unei fete nevinovate.
-De ce ai facut asta? spun eu plangand.
    M-am apropiat de trupul chinuit si neînsufleţit  al acelei fete si i-am verificat pulsul. După cum credeam, era moartă.
   Ma ridic si ma duc spre el impingandu-l :
-Esti un nemernic! Cum sa faci asa ceva? Tu chiar n-ai mila? Nu merita sa moara asa!
-Era doar o curva!
-Nimeni nu merita sa moara asa! Esti....
-Un nemernic? Mi-ai mai spus asta. Termina cu smiorcăiala sau jur ca urmatoarele gloante vor fi ale tale!
    Ma uit la el cu uimire si dezamăgire, in timp ce doua cascade se varsa pe obrajii mei.
-TE URASC BIEBER! spun eu după care fug.
-Ky!
    Fug sus, in incercarea de a gasi iesirea. Din cauza privirii incetosate am dat peste cineva.
-Kylie???
-Iggy, spun eu îmbrăţişând -o.
-Ce s-a intamplat?? Esti ok?
-Doar du-ma acasa .Te rog.
-Ok, dar...
-Iggy, te rog. Hai sa ne grabim. Nu mai vreai sa stau in locul asta nenorocit.
-Ok, sa mergem scumpo.
     Am urcat in masina ei si am plecat. Nici macar nu a venit dupa mine. Defapt nici nu cred ca as fi vrut sa i facă. Nu mai am nevoie de o alata ameninţare de-a lui.
-Ce s-a intamplat?? intreaba Iggy.
-S-a întâmplat ca Bieber e un mincinos si ca e dispus sa ma găurească in orice secunda, spun eu abtinandu-ma sa un  plang.
-Ce?! Oh Bieber, stupid Bieber, spune ea intorcand masina.
-Ce vrei sa faci?
-Prima data ii voi tabaci fundul.
-Iggy! Nu! Te rog.
-Kylie, trebuie sa-si ceara iertare.
-Nu am nevoie de scuzele lui. Te rog, du-ma acasa. Sunt sigura ca deja Josh face ca toti dracii.
-De cand ii spui Josh si nu tata?
-De cand nu se mâ  comporta ca unul 
Te rog, nu vreai sa ma bata si mai tare.
-Ce face el??? Il omor.
-Iggy, nu poti, dar poti întoarce si sa ma duci acasa, poate voi scapa.
   Ofteaza lung, după care ma asculta si întoarce.
-Mersi.
-Nu imi multumi Kylie. Sunt groaznica, sunt o prietena groaznică.
-Nu e adevărat. Esti o prietena minunata... o prietena adevarata.
-Ce fel de prietena adevarata si-ar înscena moartea fara sa-i spuna prietenei ei si cea mai buna inca?
-Nu aveai de ales. Dacă imi spuneai, secretul tau nu era in siguranţă. Si stii bine.Stii cat de sensibila sunt si ca plang la orice ton ridicat la adresa mea.
-Dar...
-Nu Iggy. Nu te mai invinuii atat.
-Ai un suflet prea bun. La ce mi-a fost capul cand l-am lasat pe Bieber sa te faca a lui?
-Imi vrei doar binele.
-Transformandu-te într-un monstru?
-Sunt prea sensibila.
-Dar esti ca un inger.
-Poate nu vreai sa mai fiu unul!.
-Nu...nu stiam asta.
-Adevarul e ca vreau sa fiu mai puternică, dar daca ma pui sa omor o persoana dintr-o data, asa cum a facut Justin, voi fugi plangand.
-Iarta-l. Bieber  e mai.... insensibil sa zicem.
-Foarte.
-Il iubesti?
-Cu toate astea, da.. O fac.
-Fata bună, baiatul rău....
-Stiu, iubire imposibila.
-Oh draga, in lumea noastra nimic nu e imposibil.
Doar trăieşte-ţi viata ca si cum ai muri mâine si viseaza ca si cum ai traii pentru totdeauna.
-Voi tine minte asta ,spun eu afisand un zambet cald
  Unde suntem?
-La o stradă distanţă de casa ta.
-Lasa-ma aici. Nu vreau sa te recunoasca cineva.
-Fii serioasa. După atatia ani. Plus ca geamurile-s fumurii.
-Dar...
-Pana aici ati platita domnisoara, spune ea orpind.
-Merci Iggy.
    O imbratisez dupa care fug pe aleea casei si intru înăuntru, sperand sa nu fie nimini acasa.
   Am urcat in camera mea, iar cand sa inchid usa am fost lipita de ea,o mana de bărbat astupandu-mi gura.
-Uite  cine s-a gândit sa vina acasa.
   Era Josh. M-a împins spre pat si m-a trantit pe el.
-Ce vrei sa faci? Lasa-ma!
-Taci curvo! spune el lupindu-si violent palma de obrazul meu.
  Imi duc mana acolo si ating usor. Ustura. Ustura al naibii de mult, iar lacrimile sarate nu ajutau deloc.
  El începe sa ma dezbrace. Desi ma zbat el nu încetează. Acum eram doar in chiloti si sutien in fata lui. Cand sa-mi dea chilotii jos, atunci l-am scuipat. El s-a sters si atunci i-am dat un pumn si am fugit jos, dar el a venit repede după mine. Am fugit in bucatarie, vrand sa iau un cutit, dar el m-a prins si m-a lipit de masa. Desi tipam si plangeam, el nu se oprea. In timp ce imi tinea cu o mana mainile la spate, isi dadea pantalonii jos. Mi-a dat chilotii jos, iar atunci am strans din ochi.
   In loc da simt durere, el a gemut de durere si a cazut pe burta . Mi-am ridicat chilotii si m-am uitat la el cum isi dadea duhul. A fost injunghiat ,cutitul aflandu-se inca in spatele lui.
M-am uitat la persoana care m-a salvat si l-a omorat pe nemernic si nu mi-a venit sa cred.
  Era.........

Hello babies.
Nou capitol, yay. Sper sa va placa.
Scuzati greselile.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum