Deschid usa fara sa ma mai uit pe vizor pentru ca mai mult ca sigur e ala cu bagajul. Desi nu inteleg de ce sa astept sa mi-l aduca ,adica am doar unul si mai am si doua maini. Dar mna..
Cand deschid usa si vad persoana din fata mea, vreau sa o inchid, dar el o opreste. Fuck you Bieber, de ce trebuia sa fi asa fortos?
-Kylie, de ce te-ai suparat? intreabă el inchizand usa.
-Nu m-am suparat. Doar sunt o curva, eu n-am sentimente .
- Ky...
-Lasa-ma Bieber.
-Vrei sa te las? Bine, spune el si pleaca lasand usa deschisa
-Ai casa-n panta de nu inchizi usa?strig eu ducandu-ma la usa.
-Totul este in regula domnişoara?
intreaba tipul cu bagajul.
-Da, multumesc spun eu luandu-mi bagajul.
Deschid valiza si imi iau haine pentru a ma schimba ,dar mai intai voi face un dus pentru ca mi-e cald si imi simt pielea lipicioasa, âh, abia astept sa fac un dus relaxant. Ma dor asa tare muschii.
Mi-am luat hainele si am intrat in baie. Stai, am uitat sa-mi iau samponul si gelul de dus din valiza, se pare ca astia au bani sa faca un hotel de lux dar n-au bani de... sampon. Se pare ca au sampon. Doua pliculete mai exact. Vai, daca le vand imi iau casa la Paris. Pff, tot pe ale mele trebuie să mi le iau.
M-am intors si mi-am luat gelul de dus si samponul, dupa care mi-am dat hainele jos si am intrat sub dus. Sincera sa fiu as vre sa umplu cada, dar ce sa vedeti? Nu este. Oricum, sunt prea obosita si nu vreau sa adorm ca mai apoi sa ma trezesc acolo sus.După ce mi-am relaxat cat de cat corpul sub mangaierea stropilor de apa, am iesit .Mi-am sters corpul cu un prosop, mi-am luat lenjeria si halatul agatat de cuierul usii.
Mi-am adus din valiza feonul si am inceput sa-mi usuc parul. Dupa ce am terminat, l-am pus la loc, iar cand am vrut sa ma intorc in baie pentru a ma imbraca, s-a auzit un ciocanit la usa.
M-am uitat pe vizor si era... Josh. Nu ii voi raspunde in niciun caz.
-Kylie, da-mi drumul, stiu ca esti acolo.
Fuck. Il las, nu ii raspund. Poate da Domnul si pleaca.
-Hm, se pare ca nu-ti iubesti chiar asa de mult mama.
-Stai, spun eu incercand sa deschid usa.
Am spus incercand pentru ca mana mea tremura .Am deschis usa, iar el a intrat ca un fulger luandu-ma de par.
-Au, ce faci? Ma doare.
-Mm bine, tu? A stai,nu-mi spui ce faci tu pentru că iti voi spune eu ce sa faci ,te vei duce la Justin, il vei satisface cum nicio curva nu a mai făcut-o si la final ii vei cere bani, bani care vor ajunge la mine.
-Ce? Nu voi face asta.
-Ah pai in acest caz....
Spune el si isi scoate telefonul aratandu-mi un video in care mama e legata de un scaun ,plina de vanatai.
Cand vad imi duc mana la gura si dau drumul lacrimilor care imi intepau ochii.
-Ce i-ai facut?
-Ii pot face si mai multe daca tu nu asculti de mine, spune el bagandu-mi mana in par tragand.
Sau nu-mi spune, vrei si tu??
-Ok, gata ,am inteles. Voi voi face, doar las-o in pace.
-Nu nu nu, o voi elibera cand imi vei aduce banii. Fara bani frumoşi, nu vi la mine.
Spune el dupa care pleaca. Ce pot face acum? Cum sa ii cer bani lui? nu pot face asta.
Off, dar nu o pot lasa pe mama asa.
Imi sterg lacrimile si imi pun in aplicare planul. Ma voi duce la Justin, il voi satisface si dupa voi vedea eu cum fac banii. De schimbat nu ma mai schimb, halatul asta e destul de sexy.
Da stiu, rad cand sunt in situatia asta cu Josh?
Fac haz de necaz,daca nu risc sa cad in depresie si nu, nu e o depresie ca a fetelor de 12 ani care au fost părăsite, nu e ca atunci cand te paraseste persoana iubita sau cand iti moare hamsterul. Nu e o simpla depresie, e grava şi mi-e greu sa ies din ea, daca nu era mama adoptiva acum eram la azilul de nebuni, într-o camasa de forţă .Mai rău, eu nu ma sinucid, ma torturez si le fac rău si celor din jur si...si e grav, foarte grav.
Deja simt cum imi pierd controlul si devin din ce in ce mai agitata. Asta e prima etapa si sunt doar trei.Nu e de bine, deloc. Am nevoie de Justin, trebuie, trebuie sa ma calmez, sa ma linistesc.
Ies repede din camera de hotel si bat la usa lui Justin. Usa se deschide si in fata mea e o blonda ,ciudat, dar imbracata, chiar daca e imbracata sumar. O curva. Wow Bieber.
-Te ajut cu ceva ?spune ea uitandu-se cu scarba la mine.
Justin, o cunosti le asta? spune ea si deschide usa mai tare astfel incat Justin sa ma vadă.
El era pe un fotoliu cu o sticla de vodka (Absolut vodka e baza 😂) si un pahar in mana.El isi intoarce usir privirea spre usa, iar cand ma vede ochii lui se maresc si se ridica in picioare.
-Kylie...
-Multumesc Justin, ii spun eu cu lacrimi in ochi dupa care ma duc la usa camerei mele, incercand sa o deschid.
Cand am reusit sa rasucesc cheia in usa am fost intoarsa cu spatele la ea.
-Kylie, te rog..
-Nu, lasa-ma, du-te la curva ta, spun eu printre lacrimim
-Kyyyy...
-Lasa-ma,soptesc eu nemaiavand putere.
El isi lipeste violent buzele de ale mele. Asta mi-a calmat putin agitatia interioara. Dar nu, nu il pot lasa. M-a folosit si ma foloseste. Incerc sa ma dezlipesc de el ,dar nu pot. Vazand ca nu renunta, cu regret il lovesc pe Jerry si intru in camera.
-Kylie! Deschide.
Vocea lui se aude in nerepetate randuri. Ma lipesc de usa si ma las usir in jos. Imi adun genunchii la piept dand drumul unor cascade de lacrimi. A dat cu palma puternic in usa si dupa nu s-a mai auzit nimic. Aveam deja un cutit in inima, el l-a rasucit, amplificand durerea. Dar acum ce fac cu mama????
Trebuie sa... Sa fur .
Deodata se aud pasi si o voce de barbat pe hol. Ma ridic si ma uit pe vizor si asa e.
Imi sterg lacrimile si ies usor pe hol. Acel barbat avea portofelul in buzunar si e usor de luat. Il voi lua si voi fugi pe scari. Asta e planul. Haide Kylie, poti sa o faci, trebuie sa o faci. Haide, mai are putin si intra in lift. Acum ori niciodată.
Fug repede spre el si ii fur potofelul. Cand sa fug, el m-a prins de mana lipindu-ma de perete.
-Ce crezi ca incerci sa faci? spune el punandu-mi mana la gat.
-Eu... Eu...Hello avrilsorii mei.
Ce faceti? Sper ca foarte bine.
So, stiu ca e plictisitor, dar mna...
Sry pt greseli.
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...