Au trecut doua saptamani in care am invatat cu ajutorul lui Iggy , Justin si Evan sa trag cu arma, sa ma bat si sa ma apar in diferite situatii.
Cum este luni, am hotărât sa mai dau pe la scoala. Am lipsit doua saptamani si desi nu as vrea, ma obliga Justin si Iggy.
Acum sunt acasa la mine,avand 18 ani instanta a decis ca ma pot întreţine si singura. Asta cred ca ar insemna sa si muncesc, dar banii tatei sunt in contul meu si mai am si conturile mamei,deci nu am nevoi de un job, nu inca.
M-am dat jos din pat, m-am dus la baie, mi-am facut rutina, după care mi-am luat primul tricou si prima pereche de blugi din dulap. M-am imbracat,m-am incaltat, mi-am luat ghiozdanul si am plecat.
Cand eram aproape de staţie, din spatele meu s-a auzit un claxon. Nu am apucat sa-mi întorc capul pentru ca masina era in dreptul meu ,mergand incet. Geamul s-a lasat usor in jos ,aratandu-mi-l pe daddy la costum.
-Hey baby.
-Hey
-Urca babygirl.
Omaga, ca inainte. Asta e asa.... nu stiu cum sa descriu sentimentul asta.
-Babe?
-Um? Da, acum, spun eu si urc in masina.
-Ce faci?
-Ca înainte, spun eu.
-Ce?
-Asa s-a întâmplat si cand m-ai dus la scoala prima data, a doua zi, dimineata, după ce luasem cina.
-Aaa da. Cand imi ziceai domnule, spune el si începe sa rada.
Eu imi indrept privirea in fata si rad infundat. E chiar amuzant. Gen, m-a sarutat, iar a doua zi ii spuneam domnule. Pff, Kylie be like.
-Hai sa mergem, ii spun eu zambind.
-Hai sa mergem domnule, Kylie, te rog, sunt mai mare ca tine, respect!
-Taci idiotule, spun eu lovindu-l usor.Dupa cateva minute am ajuns la scoala.L-am sarutat si am plecat. Am intrat in închisoarea vietii.
Deja toate privirile erau indreptate spre mine. Unii se uitau cu mila, altii cu scarba, altii ca n-aveau ce face.
Nu vreau mila din partea lor, nu vreau scarba din partea lor, nu vreau nimic din partea lor.
Odata ajunsa pe coridorul scolii, aerul s-a schimbat. Mirosea a curve banale si fitosi.
-O ia te uita, Kylie s-a reîntors, spune Maddison, fiind in faţa mea.
-Maddison, nu-mi strica ziua cu faţa ta.
-Oo am prins tupeu, se pare ca ai uitat cine sunt. Nu-i problema, iti reamintesc eu.
Imi dau ochii peste cap si dai sa plec,dar :
-Madi,las-o ,poate e si ea o criminala ca maica-sa ,spune Selena.
-Sel, nu fi prostuţă. Ai uitat ca e adoptata?
Ok. Pana aici. Mi-am lasat ghiozdanul jos si am apucat-o de gat, lipind-o de vestiare.
-Draga, nu ti-e bine? Nu-ti place aerul? Zi-mi, ca te ajut eu.
-Las-i curvo! striga Selena.
Mi-am desprins o mana din jurul gatului lui Maddison si i-am dat o palma Selenei, incat i s-a inrosit instantaneu obrazul. Cei care se strânseseră in jurul nostru, scoteau doar sunete de mirare.
-Esti o criminala, la fel ca si curva de maica-ta, reuseste Maddison sa spuna.
Atunci am apucat-o de par si am dat-o cu capul de vestiar.
-Kylie?! Ce naiba? intervine Toby ,luand-o pe Maddison in brate.
Nu am apucat sa-i raspund pentru ca a venit directorul.
-Ce se intampla aici? Toata lumea, vedeti-va de treaba, spune el.
Toti elevii care erau in jurul nostru au plecat.
-Ce se intampla aici?
-Domnule director, m-a dat cu capul de vestiar si... si m-a strans de gat, spune Maddison plangand
-Asa e, iar mie mi-a dat o palma! spune Selena, care ce sa vedeti? Si ea plange.
-Kylie, in biroul meu, acum!
-Dar domnule!
-Kylie Jenner!
-Ugh, fie, spun eu luandu-mi ghiozdanul de pe jos.
L-am urmat pe director pana la biroul sau. Am intrat si m-am asezat. Super. Acum voi intarzia si la prima ora,nu-i destul ca am lipsit doua saptamani.
-Kylie, imi poti explica ce s-a întâmplat?
-S-au luat de mine si de mama, spun eu aproape tipand.
-Si trebuia sa se ajunga la asta?
-Dumneavoastră ce ati face daca doua curve v-ar face criminal, iar pe mama dumneavoastră de asemenea si pe deasupra sa va mai spuna ca e si curva?
-Kylie, uite, inteleg, treci printr-o perioadă grea, dar...
-Ce treaba are asta cu ce au făcut ele?
-Asculta-ma. Nu asculta răutăţile lor. Ignora-le.
-Si daca nu pot?
-Incearca macar. Te rog.
-Off, bine, spun eu si dau sa ma ridic.
-Stai asa, pentru asta vei primi detentie.
-Bine, spun eu incet
-Nu-ti fa griji si ele vor primi.
Eu nu spun nimic si imi las privirea in pământ.
După ce i-am raspuns sutelor de intrebari, se sunase.
-Bine, trebuie sa plec, spun eu.
La revedere.
-La revedere Kylie, si nu uita. Ignora.
-Voi incerca, spun eu părăsindu-i biroul.
M-am dus spre vestiar, iar toti se uitau la mine si ma vorbeau, dar nu i-am bagat in seama. Ajunsa la vestiar m-am uitat peste orar si am vazut ca am ora de comunicare. Da stiu, suna ciudat. Dar e ora destul de ok, deşi poate fi enervanta. Doamna Hudson nu e rea, e chiar foarte buna, chiar prea buna, si asta e enervant.
Mi-am luat cartile si m-am dus in clasa, asezandu-ma-n ultima banca.
De obicei stateam in faţă, acum insa, chiar nu am chef.
Clopotelul s-a auzit din nou,iar restul elivilor si-au facut aparitia, la fel si profa.
-Buna ziua copii.
-Buna ziua, spun toti in cor.
-Kylie, ma bucur sa te revad.
Eu nu-i spun nimic, in schimb ii zambesc scurt.
-Imi va fi greu sa nu te vad in faţă.
-Asta este.
-Bun copii, azi vom vorbi despre problemele din familie. Va suna cunoscut? Daca da, haideti sa vorbim despre asta.
-Kylie ,ridica mana! spune Toby.
Sau vrei sa devii si tu ca mama ta?
-Thomson! spune profa.
-Daca nu stii ce s-a intamplat cu adevarat, taci!
-Vai, era sa te violeze, wow! Hai, omoara-te.
-Thomson ,detentie.
-Merci Jenner.
-Nu-i vina mea ca nu stii sa-ti tii gura! Poate ca tu ar trebui sa te omori, ai face un bine pământului.
-Kylie, gata!
-A si ea nu primeste detentie?
-Nu.
-Ce-i asta? O favorizaţi doar pentru ca are probleme-n familie?
-Tu ai început Thomson asa ca taci.Dupa ce orele s-au terminat, am mers la detenţie. Eram eu, Toby, Maddison ,Selena si inca trei elevi.
Pe la jumătatea orei, m-am dus la supraveghetor si i-am spus ca mi-e rau, iar acesta m-a lasat sa plec.
Mi-am luat ghiozdanul, si am plecat, nu înainte de a le da o privire ucigatoare celor trei eşuaţi.
Cand am iesit, am vazut in parcare masina lui Toby si nu m-am putut abtine sa nu iau o piatra si sa i-o zgarii. După aia i-am spart un geam si am plecat. Ma bucur ca liceul asta nu are bani de camere de supraveghere si pentru afara.
L-am sunat pe Justin, dar avea telefonul inchis, asa ca am mers pe jos pana acasa. După douzeci de minute am ajuns acasa si m-am trantit pe canapea. Mi-e foame.Mi-e dor de mama. Mi-e frica.
M-am dus la frigider si nu era mai nimic. Am luat laptele, cerealele si am mancat. Trebuia sa-i dau ceva stomacului ca sa taca.
Deodata s-a auzit soneria. M-am ridicat oftand de la masa si m-am dus sa deschid. Cand am deschis usa, in fata mea era un Toby furios. Intra si tranteste usa, ceea ce ma sperie.
-Ce naiba ai facut curvo?!tipa el lipindu-ma de perete.
-Esti in casa mea,nu te-am lasat sa intri asa ca iesi afara .
El imi da o palma si ma tranteste jos. Dau sa ma ridic, dar picioarele sale in stomacul meu ma impiedica sa fac asta. Il apuc de picior, iar el se dezechilibreaza si cade. Ma ridica repede si fug la bucatarie.
Else ridica si vine după mine.
-Nu te-a violat taica-tu, lasa ca o fac eu, spune el.
Cand vad ca se apropie de mine, iau un cutit si-l înjunghii in inima.
Dupa ce realizez ce am facut ma indepartez de el si ma las jos, dand drumul lacrimilor.
Ce fac acum? Justin! Il sun, dar din nou nu-mi raspunde. La naiba Justin am nevoie de tine. Ma uit prin casa, respirand greu.Trag draperiile si acum... Ce ma fac acum? Baiatul asta isi da duhul. Nu-l pot duce la spital. In niciun caz. El rasufla deodata tare, ceea ce m-a speriat.
-Toby? spun eu apropiindu-ma de el.
Nu răspunde si ....nu nu nu, nu-mi zi ca e mort. Ii pun doua degete la gat pentru a-i verifica pulsul. Nu are. Omaga. Ce ma fac? Am văzut intr-un serial o resuscitare. Imi pun mainile cum am vazut in serial si apas pe piept. Ar trebui si respiratie gura la gura, dar nu. Nu fac asta. Nu se intampla nimic.Timo de un minut ma uit la el.
Mi-a venit o idee. Ii scot cuţitul din piept si il spal cu clor si otet. Dupa il invelesc intr-o punga. Ma duc la subsol si bag lada frigorifica in priza.
Revin in bucatarie si incep sa-l tarasc pana in subsol, unde cu greu reusesc sa-l bag in lada .O inchid si iau un lacat din cutia cu scule si il pun. Cheia, ce fac cu ea? Unde sa o pun sa nu o pierd? Oh, o puna in buzunar, sper sa nu se intample asta.
Ma duc sus şi iau din debara o galeata, un mop si alte solutii pentru curatare, inclusiv clor. Mai intai sterg la subsol, iar după in bucatarie.
Ok, si cu maşina lui de afara ce fac? Si cu mopul si galeata si apa asta? Justin, unde esti acum? Am nevoie mare de tine.Hello babies.
Ik, in sfarsit capitol nou ,dupa 100 de ani.
Sper sa va placa, kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...