8

1.1K 53 22
                                    

El:Nu am fost eu...
Eu:Cum nu ai fost tu?
El:Baby, nu am fost eu.
Eu:Minti, ti-as recunoaşte buzele dintr-o mie.
El:Nu am fost eu.
   Atunci incep sa plang...
Eu:Doamne, vreau sa mor.
El:Baby, plangi?
Eu:Tu ce crezi? A intrat altcineva peste mine, cand eram giala si m-a sarutat. Credeam ca esti tu..
El:Ai fi vrut sa fiu eu? 😏😏😏
Eu:Normal...
El:Baby, te rog, nu mai plange, eu am fost. Am vrut sa vad cum reactionezi.
Hai, nu mai plange, vrei sa vin iar?
Eu:O vei face?
El:Nup :)
Eu: :(
El:Baby...
Eu:De ce ai venit, pentru ca eram goală ?
El:Nu, pentru că plangeai, stii ca nu imi place sa te vad plangand.
Eu:Daddy...?!
El:Hmm?
Eu:Iar am inceput sa plang.
El:Nu-ti merge.
Eu:Macar am incercat. :)
El:Pentru asta, daddy iti va da o pedeapsă...
Eu:Sigur ai fost tu?
El:Pune-mi ce intrebare vrei..
Eu:Ce mi-ai facut in baie?
El: :),mi-am plimbat mainile pe coapsele si posteriorul tau,ne-am sarutat neincetat, ti-ai lus mainile dupa gatul meu.
Eu:Hiu, ce bine ca ai fost tu.
El:Te urasc.
Eu: De ce?  :(
El:L-ai trezit pe Jerry.
Eu:Pe cine?
El:Prietenul meu din pantaloni.
Eu: :)Ok, hai ca trebuie sa ma pregatesc, e deja ora 4 iar la 5 vine seful tatei. Bye, te iubesc.
   Am aşteptat sa-mi răspunda, dar nu mi-a mai raspuns. Eh, probabil i se descarca telefonul sau ceva. Ma pun in fata dulapului si caut ceva cu care sa ma imbrac.
Imi aleg o rochie mulata pe corp, scurta,cu maneci lungi👇👇👇

 Imi aleg o rochie mulata pe corp, scurta,cu maneci lungi👇👇👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul mi-l las desprins, aplic un machiaj simplu. Imi iau tocurile asortate cu rochia. Ma privesc in oglinda si zambesc. Daca nu as avea probleme cu ochelarii, probabil ca nu as mai fi bataia de joc a tutror. Ma uit la ceasul din perete si mai sunt cinci minute pana e cinci fix. Cobor in living unde este aşezata masa.
-Hey mom, arati foarte bine.
Mama era imbracata intr-o rochie mulata pe corp, pana la genunchi, era tot cu maneci lungi, iar la gat avea un colier elegant.
-Buna scumpo si tu arati minunat. Tatal tau, tocmai acum se deschide usa, tocmai a ajuns, spune ea razand ceea ce ma face si pe mine sa chicotesc.
  Pe ea intra tata, cu un barbat, mai bine zis baiat ,cred ca avea 22-23.Era îmbrăcat într-un costum elegant, era asa omfg, dar eu il am pe daddy al meu.

Acesta se uita la mine si isi ridica o sprânceană

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acesta se uita la mine si isi ridica o sprânceană.Isi umezeste buzele cu limba si isi musca buza inferioara.
-Justin, ea e sotia mea, spune tata.
    El ii pupa mana mamei si ii ofera un trandafir rosu.
-Incantat, doamna Jenner.
-De asemenea.
-Iar ea este fiica mea, Kylie, adauga tata.
-Justin, Justin Bieber, spune el si imi pupa mana.
-Kylie, încântată.
  Acesta isi ia mana de la spate si imi ofera un trandafir.... Negru. OMG. E asa incredibil .Gura mea formeaza un ,,o",nici aveai cum sa nu fi surprinsa .
-Multumesc, spun eu si il pup pe fiecare obraz. El se da in stanga mea, fiind umar in umar cu tata, avand mana cu puţin deasupra posteriorului meu.
-Haideti sa ne asezam la masa, spune tata si il indruma pe Justin cu mana sa, dar el ii lasa pe mama si tata sa treaca mai intai, dupa care pe mine.
   Mana lui a fost pe spatele meu, pana cand am trecut in fata lui, la indemnul sau, si am luat-o mai repede. M-am dus pana in bucătărie, am pus trandafirul intr-o vaza cu apa si m-am asezat la masa. Mama era fata in fata cu mine, tata langa ea, iar langa mine era Justin. Doamne ajuta-ma sa nu ma indragostesc de seful tatei.Chiar, nu-i cam tânăr?
Tata deschide o sticlă cu vin alb demidulce, iar mama ne serveste mancarea.
Fix preferatul meu.
    Tata si mama au început conversatia cu Justin ,in legatura cu nu stiu ce intamplari amuzante de la servici.
-Scuza-ma ca te intreb, cati ani ai, Justin ?
-Nu ma deranjeaza, am 22.
   Am spus eu? Am spus. Si ii multumesc mamei ca a intrebat ea in locul meu, aveam de gând sa intreb, doar ca nu-mi ieseau cuvintele.
   Ma uit la mama iar ea la mine si imi zambeste? Eu dau din cap in semn de "Ce e? ",iar ea ridica din sprancene si imi face semn cu ochii spre Justin, ceea ce ma face sa rad in sinea mea. O iubesc, i-am mai spus asta?
-Deci, Kylie, tu cati ani ai?
-17,raspund eu scurt.
Simt cum obrajii mei se îmbujorează puţin, asa ca iau o gurita de vin pentru a avea un motiv întemeiat.
  Ei trei incep sa vorbeasca despre afaceri, iar eu inca ma gandesc la Justin, desi e langa mine. E asa perfect, iar cand mi-a pus mana pe spate mi s-a furnicat pielea. Totusi, mi se pare putin cunoscut, eh, cine stie. Nu am cum sa cunosc un baiat asa perfect.
Deodata, mana lui se plimba pe coapsa mea dreapta, eu ramanand blocată. Are noroc ca masa e mai inalta si nu-l observa tata. De ce nu ii indepartez mana? De ce nu o fac? Nu oit sa o fac, dar voi încerca. Imi pun mana peste a lui si incerc sa o i departez. El se uita la mine si face o fata de catelus, ceea ce imi topeste inima. Ii zambesc si ii las mana acolo. Vreau sa mi-o retrag pe a mea, dar el mi-o împleticeşte cu a lui. Da, exact, in acest moment stau de mana cu seful tatalui meu si ii mangai cu cealaltă mana ,mana sa, dar are 22 de ani si se pare ca mama deja mi-l sugereaza.
-Imi puteti arata baia?
-Desigur.. Spune tata si da sa se ridice dar mama il opreşte.
-Ky, vrei sa ii arati tu  baia oaspetelui nostru?
-M? Sigur, spun eu ridicându-mi privirea.
   Ma ridic de pe scaun si ma îndrept spre scari. Acum ma gandesc daca sa-l duc in baia părinţilor mei sau in baia mea, pentru ca nu s-au gandit sa faca si o baie pentru oaspeti.
Urc scarile si deja ii simt privirea lui pe fundul meu. Asa ca incep sa il misc mai frumos, da, si pe mine m-a amuzat aceasta idee.
   Pana la urma hotarasc sa il duc in baia camerei mele. Deschid usa, intru, il las sa intre, dupa care o inchid.
-Baia este..
   Nu apuc sa termin caci buzele lui le asalteaza pe ale mele. Damn, buzele alea sunt asa yumi. Sunt ca buzele lui daddy, oare el e? mnoh, de ce si-ar pierde timpul un baiat de afaceri cu o pustoaica. Mainile sale coboara pe corpul meu, pana la posteriorul meu. Il mangaie după care il strange in palmele sale mari. Imi duc mâinile după gatul sau, apropiindu-l mai mult de mine, asa de mult in cat pretenasul lui se presează de feminitatea mea, ceea ce ma face sa scot un geamat infundat. El se desprinde din sarut si imi zambeste, după care ma mai saruta o data.
-Ar cam trebui sa mergem jos.
-Dar, nu voiai la baie?
-Baia era doar un pretext baby.
   Nu zambi ca o proasta, nu zambi ca o, nu zambi ca, nu zambi, nu.. Am esuat pentru ca un zâmbet imens s-a asternut pe fata mea. El imi face cu ochiul, imi zambeste, ma saruta, imi da o palma la fund, ma saruta iar, face o fata de catelus, după care imi zambeste iar. Daca asa cucereste el o fata, e un expert.

   Restul serii a decurs foarte bine. M-am tinut toara seara de mana cu el, am ras. A fost foarte bine. Pana cand a plecat si nu l-am putut saruta. Bine, ne-am pupat pe obraji, dar eu ii voiam buzele.
   După ce a plecat m-am dus in camera mea, m-am schimbat si m-am pus la somnic.

Heeeyyy.
Vedeti ca eu va iub? Na, am mai pus un capitol.
Sry pt greşeli.
Kisses 💋💋💋

  

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum