6

887 52 15
                                    

     S-a auzit complotelul, semn ca trebuie sa merg la ore. Pun cartea la loc si ma indrept spre iesire. Acolo ma asteapta Toby :
-Buna iubire, spune el si ma saruta.
   Damn,in sfarsit sunt impreuna cu baiatul pe care il plac.
-Hey..
    Acesta imi prinde mana intr-a lui si ne îndreptăm spre dulapul meu.
-Ce ora ai acum? ma intreaba el.
-Mate..
-Si eu, haide...
   Intram in clasa si ne asezam mai in spate ,unul langa altul.Dupa cateva minute isi face si proful aparitia:
-Buna ziua copii, stati jos si scoate o foaie ,test fulger.
    Toti au inceput sa se panicheze, dar nu rezolvi nimic.
-Ky, salvează-mă tu ,please.
-Normal Toby, doar esti iubitul meu.
    Am dat testul, a fost usor,am scris repede si am avut timp sa-l ajut si pe Toby. Dupa ce am dat lucrarile, am asteptat sa ni le corecteze.
  Ne-a împărţit lucrarile si cand am vazut nota am ramas uimita.
Am luat -B..
-Merci Ky, am luat -A,imi sopteste Toby.
   I-am zambit scurt dupa care mi-am îndreptat privirea spre tabla.
-Ah, spun eu trantindu-ma le pat. Ziua asta a fost grea si a trecut la fel de greu. Telefonul meu vibreaza, deci e daddy .Il deschid, dar zambetul cel aveam pe buze, mi-a dispărut ,era doar Toby care imi multumea.
Daca el nu imi da mesaj, ii voi da eu.
Eu:Hey.
El:Ce vrei?
Eu :Ddy, ce ai patit?
El:Ce am patit? Iti spun eu ce am patit, am patit ca faci pe-a curva.
Eu:Nu inteleg.
El:Ma chemi la tine, spunându-mi ca vrei sa ma saruti, iar tu te bagi intr-o relatie?
Eu:Toby?
El'Nu, ma-sa. Da ,el.
Eu:Nu sunt înpreună cu tine, deci am voie sa am un iubit.
El:Te comporti ca toate curvele alea din liceu.
Eu:Vai, nu-mi zi? Le-ai fufu?
El:Daca chiar te intereseaza, da.
Eu:Si tot tu te superi.
El:Era înainte de tine.
Ea:Si iubirea mea pentru el era dinainte, din clasa a treia mai exact.
El:Stii, poate a fost o greseala sa vorbesc cu tine, esti doar o altă curva. Eu:Bine ,nu mai vorbi cu mine, atunci.
El:Asta voi face, apropo, Toby ala, te foloseste, mai exact se foloseste de creierul tau. Sa nu-mi spui ca nu ti-am spus. 
   N-am de gând sa-i mai răspund. Discutia asta nu va duce nicăieri....

  Dupa o săptămână...

   A trecut o  saptamana si deja imi pare rau ca m-am certat cu daddy. Inca sunt într-o relatie cu Toby. Venind vorba de Toby, trebuie sa-i fac alt eseu. El are antrenamente si nu are timp.
Ma pun la birou si incep sa scriu. Deodată primesc un mesaj. Oare e de la el? Nu mi-am mai scris de la acea cearta.
Deblchez telefonul si da, e de la el. Nici nu va puteti imagina ce fericita sunt.
El:Inca nu ti-ai dat seama ca te foloseşte? Chiar asa fraiere esti baby?
Ea:Care e problema ta?
El:el
Ea:Nici nu-l cunosti.
El:Poate tu nu-l cunosti.
   Prefer sa inchei discutia aici si sa revin la eseul lui Toby.
  Dupa 10 minute, l-am terminat, in sfarsit. Telefonul meu a  început sa sune, okay, ciudat.
-Alo?
-Ky, sunt eu, Toby, am avut o accidentare la sport, crezi ca imi Poti face tu si restul temelor?
   Of, deja simt ca mor. Chiar nu mai pot. Creierul meu va exploda.
-Da, e ok. Esti bine?
-Da,sunt bine.
Merci mult, iti trimit prin mesaj ce am de facut.
    Damn, alte doua eseuri, de patru pagini fiecare. Of Doamne. Asta imi va mua foarte mult timp. Incep sa scriu si simt deja ca nu voi mai rezista. Dar pana la urma am rezistat.
Este ora 11 ,mi-e foame, foarte foame, dar mi-e si somn. Imi dau hainele cu care am fost azi la scoala, da, nici timp sa ma schimb nu am mai avut si rămân ,imi dau si sutienul, inchid usa camerei si ma oun in pat. Da, e foarte relaxant sa dormi asa.

    Simt cum cineva e langa mine si isi are mâinile pe sânii si feminitatea mea, dar sunt asta obosita, incat nici nu stiu daca e adevarat sau doar mi se pare, dar se simte al naibii de bine.
-Ahh, gem eu usor..... Dar adorm la loc.

Alarma mea scumpa, cea pe care o iubesc asa mult ,suna intruna. Apas cu mana la nimereala, pana ce gasesc butonul de inchidere sau nu, alarma falsa. Dar nici ca nu se opreşte, asa ca il dau jos, revenind la somnul meu, cel putin asta intenţionam, dar cineva imi tot da mesaje.
El:Ce faci baby?
Eu:Wow, vorbesti cu mine.
El:Normal..
Eu:Ce te-a facut sa te răzgândești?
El:Gemetele tale de azi noapte, cand imi plimbam mainile pe corpul tau dupa bunul meu plac.
Ea:Deci nu visam.
El:Nup
Eu:Doamne, tu chiar ai intrat in camera mea când dormeam?
El:Preferai pe altcineva in locul meu?
Eu:....
El:Asa credeam si eu. Stii, ar cam trebui sa te trezesti ,ai rata doua ore, iar iubitul tau drag are deja o nota rea.
   Atunci ma uit la ceas si observ ca e ora 10:51.
Ma dau jos din pat ca fulgerul, ma imbrac repede si fug spre scoala. Nici bine nu intru, ca primesc un filmulet de la daddy. Era cu Toby si Maddison, in parc.
El:Cand tu scriai, ei se relaxau, vrei sa vezi si ce au făcut dupa?
    Imi inchid ochii si ma abtin sa nu plang:
Eu:Ce au făcut?
El:Au fost la el si stii tu.
    Pun telefonul in buzunarul hanoracului si prefer sa cred ca e o minciua ca e trucat.Il vad pe Toby si ma duc spre el.
-Hey,spun eu zambindu-i si dau sa-l imbratisez  dar ma respinge.
-Unde ai fost? Din cauza ca ai lipsit m-am facut cu un D la engleza pentru că nu am avut eseul.
-Uite, scuze, am stat pana tarziu sa ti le fac si n-am trezit tarziu.
-Da, bine, il ai macar pe celălalt, nu-mi trebuie un D si la istorie.
-Da, il am, poftim. Spun eu si ii dau eseul.
-Era si timpul.
-Poftim?
-Merci.
-Auzi, unde ai fost ieri.
-Ti-am spus, m-am accidentat..
   Fix atunci vine Josh, un prieten de-al lui din echipa .
-Tob, frate, azi avem meci, nu uita, spune el si isi vede de drum.
-Toby, ce ai facut aseara ?
-......



Hey hey, capitol nou
Sper sa va placa
Sry pt greseli.
Kisses 💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum