14

994 45 66
                                    

   Incep sa strig dupa ajutor, dar nu mai e nimeni acasa. Ma las in genunchi si incep sa plang. Deja simt cum aerul e din ce in ce mai cald, deja simt ca nu mai am aer. Ochii mi se inchid usor, dar nu, nu trebuie sa o fac. Damn, asa voi muri? Nu mai am aer si nici putere si ma las de tot jos. Deodata un aer rece imi atinge pielea si sunt scoasa afara. Incep sa respir foarte repede, recuperand aerul neavut.
-Ky, baby, Kylie!! vocea asta suna asa cunoscuta.
   Imi deschid ochii si imi ridic privirea. Era el, baiatul cu chip de inger, ingerul meu pazitor.
-Justin... şoptesc eu cu un zambet cald le buze.
-Babygirl ,spune el si ma îmbrăţişează 
      Ma desprind din imbratisare si ii zambesc. El ma priveste atent, muşcându-şi usor, dar înnebunitor, buza inferioară, dupa care isi umezeste buzele uscate, care acum strălucesc.
-Baby.... şopteşte el respirand din ce in ce mai greu.
-Justin, esti bine?spun eu si ma asez in genunchi punandu-mi palmele pe obrajii lui.
-Kylieee, geme el din ce in ce mai greu.
   Isi inchide ochii pentru o secunda, dar si-i deschide.
-Justin,esti ok?
   Nu mai zice nimic si se napusteste asupra buzelor mele. Se apleaca peste mine, intinzandu-ma pe gresie. Desi as fi spus ca mi-a fost dor de buzele lui, nu e asa. Le-am simtit. Azi, sub dus, cand am fost rapita. O parte din mine imi spune sa-l intreb, dar cealaltă nu. 
     Sunt scoasa din gandurile mele atunci cand sunt trantita pe pat.
-Justin? Ce vrei sa faci? spun eu surprinzător de calma.
-Baby, esti goala, mi-a stârnit prietenul.
    Ochii mei se maresc cat cepele. Glumesti? Cum sa uit ca sunt goala? Doar am avut intenţia sa fac un fucking dus.Imi întind mana dreapta si trag cearsaful peste mine:
-De ce nu mi-ai spus?
-Unu,nu am avut ocazia  si doi, imi placi mai mult  in costumul Evei.
-Justin...
-Babygirl, e ziua ta, lasa-ma sa te tratez ca pe o regina...
-Nu ,Justin, eu ...
-Hai mai,de ce te comporti ca o virgina?
-Pf, nu stiu, poate pentru că asta sunt defapt.?!
-Esti?
-Normal...
-Nu, nu e normal.
Ai 18 ani, nu credeam ca mai esti. In ziua de azi nici tocilarele nu mai sunt.
-Sunt tocilara, cel puţin asa imi zic ceilalţi.
   El ofteaza scurt si se uita pe fereastră, privirea lui devenind... malefica.
-Mm Justin, esti ok daddy?
     Stai, tocmai am spus ce am auzit eu ca am spus? Ochii mei au devenit mari, la fel si ai lui.
-Nu voiam sa... mi-a scapat.
-E, e ok, spun el uşurat.
Dar... spune el ridicand din sprancene.
-Nu, sorry, dar am...
       Dar ma opresc pentru a nu-i spune despre daddy.
-Ai altul? spune el calm, prea calm.
-Pai, era anonimul meu care ma facea sa ma simt mai bine si tot vorbind, i-am spus daddy, pentru că si el ma alinta.
    Justin doar se uita la mine zâmbind. Se apleaca peste mine si începe sa ma sarute. Ii raspund, pentru ca mna, e Bieber, nu Poti sa-i rezisti. Coboară spre gatul meu si lasa sarutari umede care imi fac pielea de gaina.
-Justinn.. murmur eu
    El isi ridica privirea si-mi zambeste pervi:
-Daca asa faci acum, dapai cand ma voi misca asa... spune el si incepe sa-si frece prietenul de feminitatea mea, acoperită doar de cearşaful rosu.
     Deja respiratia mea devine sacadata si gemete de placere aşteaptă sa invaluiasca camera.
-Da-i drumul baby, spune el lasand saruturi pe gat, neoprindu-se din a ma chinui.
-Justiiiiinnn,gem eu profund.
-Yeah baby, ce doresti?
-Te rog....
-Ce doreste printesa mea?
-Pe tineee, spun eu gemand.
       Trupul meu a gustat puţin din placerea trupeasca, care acum a devenit gustarea preferata, drogul preferat. Justin nu ma asculta. El doar se misca si ma saruta si ma musca de gat.
-Justiin, te log....  
      Nici macar seen.
-Daddy, fuck your babygirl, fuck her like a slut.
-Dorinta ta mi-e porunca, babygirl.
    Se ridica putin si îndepărtează cearsaful. Se pune in genunchi si ma priveste, eu simtind cum obrajii mei au luat foc. Ma ridic si-l apuc de tricou incepand un sarut pasional.Ma las pe spate, el fiind inca deasupra mea. Mainile lui se strecoară până pe sub posteriorul meu.Ne desprindem din sarut si ne privim,bine, mai mult el pentru ca eu nu pot face asta:
-Esti asa draguta cand te rusinezi.
-Merci, soptesc eu.
-Asa adorabila.
     Începe sa ma sarute pe gat, după care coboară spre pipetul meu. Imi ia sanul drept  si mi-l saruta, dupa care musca de sfarc. Termina si trece la celălalt cu acelasi tratament. Coboară cu saruturile pe abdomenul meu, pana cand ajunge la feminitatea mea. Se uita la mine si-mi zambeste pervers si victorios.
    Eu imi intorc privirea spre fereastra pentru ca simt ca sunt mai rosie ca racul.
-Baby, calmează -te ,spune el si se ridica pentru a ma saruta scurt, dupa care revine acolo jos
     Saruta usor, ceea ce ma face sa tremur si sa gem(giem die prune, tulai Doamni, 😂) Imi arcuiesc spatele ,iar el isi introduce limba in,, bella".
-Daddy... gem eu, cum am reusit, nu stiu. Pentru că simt ca voi exploda.
    Ii pot simti zambetul pervers.
Introduce un deget si eu tresar brusc. Il misca usor, dupa care il introduce si pe cel de-al doilea. Le arcuieste, ceea ce imi da o stare de bine nemaiintalnita. Le scoate din mine si începe iar cu saruturi.
-Inca puţin baby.
    La ce se refera?
Isi introduce din nou limba, iar eu simt ca am ajuns la final, pentru ca un lichid albicios iese din mine. El il suge pe tot, ceea ce imi taie respiraţia  .Se simte al naibii de bine, dar e si scarbos, dar fuck, e al naibii de bine.
  -Esti asa dulce baby... spune el si imi facecu ochiul dupa care se tranteste langa mine.
   Mintea ma indruma sa-l satisfac si eu, dar.. Daca voi regreta? La naiba, e Bieber, n-as regreta niciodată.
    Ma sui peste el si încep sa-l sarut. Pentru o secunda lare surprins, dar isi revine si isi duce mainile pe fundul meu, presandu-l de prietenul lui.ii dau tricoul jos, il sarut si il musc de gat, va ramane un semn, sigur si cred ca stie si el.
-Au baby, spune el razand.
-Asta-i pentru toate curvele, esti al meu.... spun eu sigura pe mine, dar imi dau seama ce am spus si incep sa rosesc. Da, stiu, am o problemă cu asta, nu ma pot controla .
-Aw, spune el facand o fata draguta.
    Incep sa-l sarut pe buzele lui argh...
Dupa ce ma ma delectez din plin cu buzele sale, cobor spre abdomenul sau, pana ajung la marginea pantalonilor de trening. Ii dau jos si ochii mei se maresc cand ii vad erectia prin boxeri.
     Justin începe sa rada, dar ma uit urat la el. Da, tot nu încetează. Bun Bieber, ok, vei vedea tu.  Incep sa-i sarut erectia, ceea ce il face sa stranga cersaful in pumni. Ii dau usor boxerii jos si prietenul sau evadeaza.
-Wow, spun eu făcând ochii mari.
   Justin chicoteşte, dar nu-l bag in seama.
    Incep sa-i sarut prietenul  ..
-Baby, nu-l mai chinui pe Jerry...
-Pă cine?
-Pe Jerry, spune si arata cu ochii spre prietenul sau.
   Deci baiatul asta e ciudat ,imi place.
Incep sa-l sarut pe Jerry si sa-l tachinez.
-Babyy, geme el.,
    Eu doar zambesc si continui cu tachinarea. Il vad cum isi da sufletul, asa ca cu emotii, nici nu stiu cum sa spun "Frica"  ,,mda, merci constiinta.
Ii bag prietenul in gura, stiu, scarbos, dar si el a facut-o, deci... Incep sa fac miscari de dute vino, miscari lente, pentru a-l innebuni. El nu mai rezista si isi pune mainile pe capul meu, obligandu-ma sa execut miscari mai rapide .
       După minute bune, da, baiatul asta se tine nu gluma, isi da drumul in gura mea. Iax.
-Baby, daca nu vrei, nu inghiti.
Eu dau negativ din cap.
-Deci o vei inghiti?
  Din nou dau negativ din cap.
-Vrei sa scuipi?
  -Mhm, reusesc eu sa spun 
-Scuipa baby, spune el si imi face cu ochiul. 
    Ma duc la baie si scuip. Imi clatesc gura cu apa de gura si apa dupa care ma pun pe pat.
Nici bine nu m-am pus ca Justin se pune deasupra mea.
-Baby, te vreau, spune el facand o fata de catelus.
  Eu doar ii zambesc si il analizez. Ma uit la tatuajele lui, par cunoscute.
-Baby, nu mai rezist.
  .......


Hello, avrilsorii mei.
Capitol nou, spre sa va placa, ca deh, e pervi si stiu ca va place, cum sa nu va placa?
Aproape 2k 😱😱😱Lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum