16

923 40 14
                                    

-Baby...
-Mmm.. murmur eu la auzul vocii lui, dar mai mult din cauza saruturilor lasate pe gatul meu.
-Scoala-te, trebuie sa mananci.
-De ce n-ai spus asa? Spun eu deschizând ochii mari.
   Justin chicoteşte la reactia mea, dar ce, nu am mancat de acum 3 sau 4 ore.
-Ce papa eu?
-Fetita lui daddy va papa papa bun, spune el intinzandu-si buzele pentru a-mi lasa un sarut scurt.
-Poftim, spune el si-mi da tava cu mancare.
   Chiar ca era papa bun. Era pizza, suc si salata de fructe.
-Vino aici, spun si ii fac loc langa mine.
-Nu baby, eu, eu am niste treaba pe aici. Tu papa si voi reveni într-o ora doua, bine?
-Bine, spun eu ca un copil mic si ascultator.
    Da, sunt asa pentru ca am primit mancare, dah. Daca nu, ii omoram pe toti, mai puţin pe Justin, ca sa imi iau mancare.
-Ne vedem mai incolo, babygirl, spune el si ma saruta dupa care pleaca
   Aprind televizorul si incep sa-mi mananc linistita mancarea.

  

    Ma plimb dintr-o parte intr-alta a camerei. A trecut o oră jumatate, iar el nu a venit. Daddy, nu-mi mai trimite mesaje.Oare zic bine cand zic ca Justin e daddy?Imi iau telefonul si caut poza aia de la daddy.
-Nu, nu, nu, asta-i, spun eu când am găsit-o.
    Mă uit bine la tatuaje si la corp. Ma holbez la poza si realizez ca.... ca aveam dreptate. Ma ridic repede din pat si deschid usa. Incep sa fug si sa deschid fiecare usa. Dar fiecare usa deschisa imi arata doar suferinta din partea fetelor si placere din partea obsedatilor.

    Ajung la scari. Deci mai este un etaj si un subsol. Aleg etajul, subsolurile nu mi-au plăcut niciodată. Urc in fuga scariele si e doar un coridor cu pereti roşii, mocheta rosie si patru usi negre,din toate auzindu-se gemete puternice. Merg si ma opresc la primele doua, ele fiind fata in fata. Pe cele două erau inscriptionate "Malik" si "Wesley ".Mai fac cativa pasi si ma uit la cele doua usi. Pe prima privita este scris "Peters",iar pe cealaltă "Danger ".Sper sa fie Justin.Trag aer in piept si pun mana pe clanta. Cu o mica frica si retinere ,apas pe ea. O deschid usor, fara a face zgomot. Am incremenit cand l-am vazut cu 3 fete in pat. Deci nu una, ci trei. Inchid usa pentru a nu ma vedea si ma lipesc de ea, lacrimi întrecându-se pe obrajii mei. Imi inchid ochii pentru o secundă. Cea mai proasta alegere. Simt cum sunt apucata si trasa de brat cu putere. Era un barbat musculos si batran.
-Lasa-ma! tip eu.
-Credeai ca ai scapare, mica curva?
-Ce, nu..
-Taci! spune el si imi da o palma, începând sa plang si mai tare. Nu apuc sa-l strig pe Justin, caci matahala ma trage de par, ceea ce ma face sa-mi duc mainile acolo, scăpându-mi telefonul, si sa tip de durere. Chiar nimeni?
   Ma trage pana la subsol, am spus eu ca nu-mi plac subsolurile.
Aici este doar un subsol, ca o hala mare. Mormane de cutii sunt puse intr-un colt  ,tevi ruginite si apa. Contactul cu betonul rece si ud ma scoate din gandurile mele.
-Lasa-ma! tip eu.
-Taci dracu, curva ordinara.
-Curva-i doamna ma-ta.
    Si regret, mai mult sau mai puţin, pentru ca atunci palma lui plina de putere, face cunoştinţă cu fata mea.
    Ma ridica si ma tranteste langa un stalp, de care imi leaga mainile. Cand sa treaca la picioare, primeste un mesaj si da sa plece:
-Vei regreta asta, spun eu cu lacrimi in ochi.
-O da si cine ma va bate? Mamicuta? Spune el iesind.
    Justin, unde esti cand am nevoie de tine? Tot ce fac e sa stau si sa plang.probabil ca rimelul s-a intins pe toata fata.. Ce mai zi de nastere. Chiar ca n-am sa uit aniversarea de 18 ani.

Din perspectiva lui Justin :
   Mi-am terminat placerile si acum le las sa faca ce vor. Fetele alea au putine apucaturi ,sunt puţin mai pe invers .Whatever, chiar nu-mi pasa. Deschid usa si ies. Deodata am calcat pe ceva. Ma uit in jos si e un telefon. Ma aplec si-l ridic. Apas butonul de deblocare si era o poza cu mine si Ky.
Oh nu, nu-mi spune ca a fost aici si a vazut... Oh nuu. Am dat de naiba.
    Fug spre camera mea si o deschid.
-Ky, baby, Ky, o strig eu.
   Ma duc in baie si nu e. Poate s-a ascuns prin camera. Sub pat nu are cum, alte locuri? Poate dulapul. Il deschid cu speranţa, dar speranta a murit.
   Il sun pe Bob,el are grijă sa nu scape fetele.
-Bob, la mine in birou, acum! spun eu si ii inchid fara a aştepta vre-un raspuns.
    Iesdin camera, incui usa si ma indrept spre biroul meu. Ma asez pe scaun si il astept pe Bob, care apare într-o secunda.
-Bob..trebuie sa o găsim ,spun si ii arat o poza cu Ky.
   Poza mea preferata cu ea, cand e demachiata.

-Voi anunta baietii, spune el si ia poza  dand sa plece..
-Bob, il opresc eu.
-Cheama-l pe Peters.
-Imediat sefu.
    In cinci minute Evan ajunge in biroul meu.
-Care-i treaba Bieber ?
-Peters!!!ma rastesc eu la el.
-Scuze, care-i treaba Danger?
     Aici doar Evan, Zayn si Paul imi stiu numele adevarat. Ceilalţi ma stiu drept seful lor, Danger. Dusmanii imi stiu porecla ,dar nu si chipul. Am grija sa purtam aceleaşi cele mai bune masti, toti, cand atacam. Cu ce ma ocup? Pf, porecla mea nu e Danger pentru ca am jucat "Hai sa ne punem porecle pe vecie ".
-Kylie, nu e.
-De ce? A plecat in lumea de dincolo? spune el cu speranta.
-Evan, in general speranţa moare ultima, in cazul tau ,ea moare mereu prima. Si lasa dracului glumele de cacao. A fugit. I-am gasit telefonul sus, la usa mea. Cred ca m-a vazut.
-Te va intelege. Ea e virgina si nu vrea inca, iar tu ii respecti asta..
-Eram cu trei.. spun eu lasandu-mi capul in jos.
-What the fuck? Esti nebun omule?
Cu trei? Cum naiba.
-Am făcut-o si cu mai multe..  ma "apăr " eu.
-Asta nu-i o aparare Bieber, spune el mai incet.
-Am gresit, Pieters, spun eu accentuand ultimul cuvant.
-Off, hai sa vedem daca e acasa la ea.
-Ok, stai sa vina si ceilalţi.
-Au treaba, lasa-i, spune el si ma trage de brat.
     Am plecat spre casa ei si in cinci minute am ajuns. Iau cheia din ghiveciul care atarna si deschid usa. Aprind luminile si incep sa o caut cu Evan..... Dar nu e nicaieri....
Hotaram sa ne întoarcem, deja e ora 01:45 a. m.
    Ma pun in pat, fara sa ma schimb sau sa ma descalt si adorm. Maine trebuie sa am mintea limpede pentru a o gasi.

Hey, ce fac avrilsorii mei? ❤
Damn, 2k+ si 280 urmaritori, multumesc mult.
Apropo, locul #16 in ficţiune adolescenti.
Lysm ❤❤❤
Kisses💋💋💋

The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum