Melodia nu are legătură cu capitolul, dar Doamne ,o ador. Nu ma mai enerveaza. Si vocea lui, in spaniola, e.... TOTUL.
Lectura placuta babies:-Cum ma pot omori fara sa ma doara? il intreb eu trantindu-ma in pat.
-De ce ai face asta?
-Pai inafara de tine, nu mai am pe nimeni.
-Daca ma ai pe mine ai un trilion de motive in plus ca sa traiesti, spune el asezandu-se deasupra mea.
Ma uit in cascadele lui ciocolatii ,iar zambetul tâmp isi face aparitia pe fata mea.
-Poate ca ai dreptate, spun eu cu o voce blanda.
-Poate?? Glumesti nu? Daca as fi faimos as avea milioane de fete la picioare.
-Adica.. Ti-ar face? Nu mai contează. Uita asta. Era o intrebare stupida.
-Te referi la blowjob ?spune el razand.
-Kylie pot sa.... Cine-i prinţul asta? spune Emily inchizand usa dupa ea.
-Umm.. Hei Emily, spun eu stânjenită de situaţie.
-Hello sweetie, spune Justin asezandu-se pe marginea patului.
Vino aici.
Ea il asculta si se aseaza in poala lui. -Nu te-am vazut intrand.
-Um ,am venit pe geam.
-Wow!Kylie, ia-l de soţ! spune ea uitându-se în ochii mei.
-Asa am sa fac.
El se uita la mine si imi zambeste ...ca deobice. Daca esti slab de inima, zambetul ala te-ar putea omori.
-Ce s-a intamplat scumpo?o întreabă Justin in timp ce o mangaia.
In ciuda cornitelor lui, va fi un tata bun.
-Voiam sa o intreb pe Kylie daca pot dormi cu ea.
-Ce s-a întâmplat?
-Umm, poate nu a fost o ideea prea buna sa-mi citesti acele povesti.
-Ce povesti? intreaba Justin.
-Um..
Nu apuc sa inventez o minciuna credibila, pentru ca Emily mi-o ia înainte:
-Povesti de groaza.
-Serios Ky?
-Ea a vrut.
-Exact. Ea mereu imi îndeplineşte dorintele.
-Si nu mai fa pe tatal dur, ca si tu ai face la fel.
-Nu recunosc nimic.
-Deci pot dormi cu voi?
-Desigur Emily.
-Pot? spune ea uitandu-se la Justin.
-Normal dulceata. Haide, spune el înghesuindu-se langa mine.
Eu le fac loc, dar din neatentie am cazut jos, ceea ce i-a făcut pe cei doi papiţoi sa izbucneasca in ras.
-Kylie, totul e bine acolo? se aude vocea Amandei, dar si pasii ei.
-Da!
Justin ii face semn lui Emily sa nu spuna nimic si se aseaza langa mine. S-a sincronizat perfect, pentru ca Amanda a deschis uşa.
-E totul bine?
-Da, doar ca m-am intins prea mult.
-Ok, ai grija. Emily, tu nu trebuia sa fi in camera ta?
-Dorm cu ea in seara asta.
-Bine, spune ea dand sa inchida usa.
Kylie, sper ca n-o sa culci saracul baiat pe jos ,spune ea facandu-mi cu ochiul, dupa care închide usa si pleaca.
Ma uit la Justin, iar el la mine si ne apuca rasul. El se ridica ,ma ajuta si pe mine, dupa care ne asezam in pat, Emily fiind la mijloc.
-Ma sufocaţi, spune ea din cauza ca amandoi o îmbrăţisam.
Eu si Justin ne privim pentru o secundă in ochi, după care o inghesuim.
Pana la urma ne gasim toţi pozitia, pentru somn, nu va ganditi la prostii, totusi e un copil mic la mijloc, la propriu, si adormim.Im urasc viaţa. De ce? Chiar trebuie sa va mai spun?
Deci pe langa ca era o viaţă de rahat, exceptându-l pe Justin, acum a devenit si mai nasoala. Dupa ce ne-am trezit ,Justin a plecat, m-am imbracat si am plecat la mama, pentru ca azi era judecata. Si ghiciti ce.. Mama a fost arestata, se pare ca ăştia nu au mila. Adica dupa tot chinul pe care l-a îndurat, i-au iertat doar doi ani. Si nici măcar panarama mea nu a ajutat." -Ce? Cred ca glumiti! spun eu ridicandu-ma brusc.
-Domnişoara, va rugam sa va calmati, daca nu..
-Daca nu ce? il intrerup eu.
Imi veti da si mie 27 de ani de închisoare? Sau doar 25 pentru ca am fost batuta si aproape violată de catre animalul din cauza caruia mama va fi inchisa?!
Doi poliţişti m-au apucat de braţe si m-au scos afara:
-Veţi plati pentru asta!spun eu inainte de a fi scoasa de tot din sala. "Dupa asta l-am sunat pe Justin si m-a adus acasa, la Amanda. Abia maine pot intra in propria casa. Justin a vrut sa ramana, dar nu l-am lasat. Stiu ca are multă treaba si nu vreau sa ma plang in fata lui ca o fetiţă. Lumea asta e fucking nedreapta. Dreptatea nu mai e dreptate. Dar vir regreta. Toţi.
Azi voi sta,voi plange, ma voi calma, iar maine il voi suna pe daddy ca sa incepem antrenamentele.ora 19:56:
Conversaţie telefonică :
-Hello daddy! Ce faci?
-Mai bine acum ca ti-am auzit vocea.
-Aw. Daddy, crezi ca putem incepe antrenamentele?
-Wow, ce te-a determinat asa repede?
-Monstrii de afara.
-O sweetie, ti-am mai spus ca toti monstrii sunt oameni ,cu excepţia ta.
-Ei bine sunt pregătită sa devin si eu unul.
-Damn baby, vocea ta de fata rea ma excită la culme.
-Pai fata asta rea iti poate rezolva problema, dupa ce o rezolvi tu pe a ei.
-Stii ca nu vreau doar sex de la tine. Nu am vrut si nici nu voi vrea. De la tine vreau doar dragoste.
-Daddy!
-Da prințesă?
-Te iubesc mult mult mult.
-Nu mai mult ca mine. Acum hai, mişcă-ti fundul ala frumos si te imbraca. Voi ajunge in jumătate de ora.
-Ok. Byeee.
-Byyeee, spune el la fel de amuzant precum am spus eu.Sfârşitul conversatiei.
Cateodata suntem asa goals. Bine, el mereu e.
Ma ridic din pat ,imi iau o pereche de blugi negri si un hanorac albastru ,un albastru ca cel de la tumblr, lenjerie intima si ma duc in baie. Dupa cel mai scurt dus din viaţa mea, ma imbrac repede. Ma machez puţin pentru ca aveam cearcane si se cunoaştea ca am plans, imi iau telefonul si cobor.
Amanda era cu Emily pe canapea si se uitau la desene educative. Mi-e mila de ea. Le uraste. Dar probabil vrea vreo păpuşă.
-Eu ies la o plimbare, spun eu in timp ce ma incaltam.
-Nu mananci?
-Nu, nu mi-e foame.
-Scumpo, dar nu ai mai mancat de ieri.
-Sunt ok, trebuie sa plec.
-Cu cine? intreaba Amanda zambind.
-Cu nimeni.
-Si acel nimeni se afla in ferrari-ul din faţa casei?
Damn Justin. Nu puteai sa aştepţi si tu mai incolo sau sa nu vii cu o maşină care nu atrage atatea priviri?
-Ceee?? spun eu cu voce piţigăiată.
Nu stiu nimic. Byeee.
-Kylie, stai! Cum il cheama?
-Da Kylie, cum il cheama? Am uitat sa va intreb aseara, spune Emily.
-Ceee?
-Haide Kylie, mama ta mi-a spus de el. El e Justin?
-Dap.
-Damn girl, ai gusturi bune la băieţi.
-Defapt el m-a ales sa zic asa, dar mai vorbim, byee! spun ei si ies repede.
-Sa va protejaţi! tipa Amanda.
Ok. E chiar nebuna. Mai nebuna ca mama.
Grabesc pasii pentru a nu ma vedea vecinii si ma urc repede in masina .
-Hello daddy, spun eu dupa care il sarut.
-Hello babygirl. Cum esti?
-Mai bine acum, spun eu zambindu-i.
Ai venit de la firma?
-Da, de ce?
-Esti in costum.
-Si nu-ti place?spune el zambind.
-Oo ba da, deja sunt uda, spun eu ridicand din sprancene.
El se uita la mine si il bufneste :
-Poftim, spune el dandu-mi o punga cu mâncare de la Mc.
-Dar nu mi-e..
-Taci.Crezi ca nu mi-am dat seama ca n-ai mancat?Imi pot da seama din felul in care vorbesti.
Ma uit la el si nu-mi vine sa cred. Ma cunoaşte la fel de bine ca mama, poate mai bine.
Iau punga si imi scald papile gustative in placere. Dar pentru ca nu sunt chiar asa rea, il hranesc si pe el, chiar daca prima data nu a acceptat. Ar trebui să se simta special. Nu impart mancarea cu oricine.Hello babies. Sry pt întârziere.
Paste fericit! 🎆🎆🎇🎇🎇🎆🎉🎉🎈🎈🐰🐰
Apropo, mai sunt 13 capitole si termin cartea. Bine, volumul 1.Nu scăpaţi usor de mine. Si dupa ce m-am sfatuit cu bff, am zis ca tot aici voi scrie si celelalte 2 volume.
Kisses 💋💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...