Imi deschid ochii si il vad pe Justin care se imbraca într-un costum. Stai. Unde pleaca?
Ce-ar fi sa-l intrebi, you idiot?
Nu am apucat sa spun ceva pentru ca el mi-a luat-o inainte:
-Neaţa baby, spune el zambindu-mi.
-Neata, ii raspund eu intorcandu-i gestul.
Unde te duci? il intreb eu timida.
-Pai tatal tau si cu mine avem o intalnire cu niste arabi, e legat de un proiect baby.
-Aa, spun eu si ma pun pe marginea patului.
Justin ma privea zambind, in timp ce-si incheia camasa
-Ce? il întreb eu tot zambind.
-Nimic ,spune el razand.
Ma ridic si ma duc spre el apucandu-i usor camasa.
-Ma lasi sa te ajut? il intreb eu aproape soptit, in timp ce buzele noaste erau la o distanţă milimetrică.
-Ma descurc babe...
-Se vede, spun eu sarcastic.
-Ce vrei sa spui?
-Ai incheiat-o puţin mai mult greşit ,spun eu lasandu-i loc pentru a-si putea privi opera.
El se uita la camasa si ofteaza greoi.
-Deci acum ma lasi, daddy? intreb eu cu o voce de copil.
-Sigul flutulas, spune el tragandu-ma usor de obraji.
Ii zambesc si ma aplec puţin pentru a-i deschide nasturii de jos.
-Ah, da baby, asa, te descurci minunat.
Ma ridic si ma uit la el cu o fata gen "Ce spui tu acolo?".
El da din umeri ca si cum ar fi nevinovat si isi intoarce privirea spre... Perete.
-Esti un idiot, soptesc eu.
-Ai spus ceva babygirl???
-Nu daddy.
Ii deschei camasa, dupa care o inchei cum trebuie. Ma aplec pentru a-i lua cravata din valiza,iar el, profitând de acest moment imi,, mangaie" posteriorul cu palma sa.
-Au! spun eu tresărind.
-Sorry baby, dar ai noroc ca nu sar pe tine si nu-ti rup materialul ala stupid si enervant.
-Vrei sa spui chiloti.
-Tot un material stupid si enervant ramane pentru mine.
Imi dau ochii peste cap si ii asez cravata. Fapt foarte greu pentru ca el ma face sa rad. Dupa ce am terminat de aranjat cravata, am luat sacoul si l-am ajutat sa si-l puna.
-Merci mami.
-Cu placere daddy, ii spun eu zambindu-i cald.
Mi-ai văzut halatul???
-De ce???
-Trebuie sa ma intorc in camera daddy.
-Offf, l-am aruncat pe aici pe undeva, spune el scarpinandu-se dupa ceafa.
Ma uit prin camera si nu il vad. Poate e sub pat desi nu cred ca ar avea cum sa ajunga acolo.
Ma aplec si ma uit sub pat si ce sa vedeti? E aici. Il scot si il scutur puţin de praf, uitandu-ma serioasa la Justin, iar el doar imi zambeste inocent.
-Sti, daca ma gandesc,Jerry are timp sa-si Faca treaba, spun el uitandu-se la ceasul de la mana sa.
- Nu, spun eu strângând mai tare cordonul halatului.
Imi iau cheia si ies impreuna cu Justin. Nici cinci pasi nu am facut ca am si ajuns la usa camerei mele. Am bagat cheia in ea si am descuiat-o.
-Bafta daddy, spun eu privindu-l.
-Datorita tie voi avea, spune el tragandu-ma intr-un sarut pasional.
Ne vedem baby .
-Ok, Ju... daddy, stai. Cand te vei întoarce???
-In doua ore babygirl.
A si apropo, la 12 sa fi gata pentru ca vom merge pe plaja.
-Ok, spun eu sarutandu-l pentru ultima oara dupa care intru in camera.
Ma duc si imi fac un dus, ma imbrac cu hainele alese de ieri si imi comand micul dejun.
După ce am mancat, am decis sa merg la mama. Trebuie sa afli ce s-a întâmplat cu ea. Poate ca boala mea inca mai exista, acolo, intr-un coltisor întunecat al mintii mele, dar de un lucru sunt sigura. Inca sta in coltisorul ei si nu ma controleaza .
Am luat liftul după care am mers spre camera mamei. Inspir aer adanc dupa care bat la usa.
-Mom, eu sunt.
Imediat se aude cheia in usa, după care sunt trasa înăuntru .
-Mom, ce s-a intamplat? intreb eu fiind uimita sa vad vanataile de abdomenul si de pe mainile ei .
-Ky, cand ai venit aseara, el a vrut sa plece la fufele lui ,dar v-a vazut iesind din lift, asaca mi-a dat repede halatul si m-am spalat pe fata cu apa rece pentru a nu se cunoaşte prea tare ca am plans, spune ea plangand .
Nu spun nimic, in schimb oftez si o trag într-o imbratisare stransa.
-Imi pare rau ca l-am facut pe Justin sa creada ca esti nebuna, probabil ca acum nici nu te mai vrea.
-Mom, e ok si nu, Justin nu face asa.
-Imi pare rau..
-Gata, gata.Du-te si fa un dus fierbinte pentru a te relaxa si alege-ti un costum de baie cu totul, ma voi duce in camera mea pentru a ma schimba in costumul de baie, iar dupa voi reveni sa iti acopar vanataile, ok???
-Ok, spune ea zambindu-mi scurt .
Am ieşit din camera ei si m-am indreptat spre lift. Cand a ajuns si usile s-au deschis nu mi-a venit sa cred cat noroc am. E baiatul acela prost, caruia i-am aratat degetelul magic.
-Ou, da pe cine avem aici?
Imi dau ochii peste cap si ma lipesc de peretele opus al liftului. Cu cat sunt mai departe de el cu atat mai bine.
El s-a apropiat de mine si m-a lipit brusc de perete.
-Sper ca aia si-a bagat-o el in tine.
-Da, asa a facut, ii spun eu zambind scarbita de el.
Nu mai spune nimic in schimb ma saruta si isi duce mainile pe posteriorul meu.
Stiu ca e gresit, dar i-am raspuns. Deja m-a excitat si-l vreau.Pe naiba, mi-am indesat buzele in gura in timp ce ma zbăteam mai ceva ca un peste pe uscat. Odata ce bipaitul liftului ne-a anuntat ca am ajuns, i-am dat un genunchi intre picioare, l-am impins, el cazand jos, după care am apasat pe butonul 1 si am fugit spre camera. Calatorie placuta pana la etajul unu pedofilule.
Am intrat in camera si mi-am cautat repede costumul ,dar nu l-am gasit.
-Fuck you.
Am rasturnat valiza si l-am cautat cu calm. Pana la urma l-am gasit. Mi-am dat toate hainele de pe mine jos si mi-am luat costumul. Totuşi nu pot sa merg asa prin hotel, deci imi voi lua o rochita lejera.Dupa ce mi-am luat-o am fugit, la propiu,spre camera mamei.
Am batut la usa ei si m-a intampinat bucuroasa.
-Haide, mai avem jumatate de ora la dispoziţie ,spun eu grabita.
Trusele de machiaj erau deja pregătite, deci am inceput magia invatata de pe youtube si de la mama.Dupa douăzeci de minute am terminat.
-Gata.
-Multumesc scumpo, dar cand intru in apa nu se va duce?
-Nup, va rezista. Bine, nu trebuie sa stai mai mult de doua ore in apa.
-Ok, multumesc mult scumpo.
-N-ai pentru ce. Bun, eu acum ma voi duce pentru ca daca ma vede cineva zice ca nu am bani de papuci, spun ei razand.
-Ok, bye.
-Bye...
Am fugit repede in camera si m-am. incălţat cu o pereche de şlapi cu deget (cred ca asa se numesc, adica in zona mea asa se spune) .M-am asezat pe pat asteptandu-l cuminte pe daddy. Nu stiu ce sa fac. Sa-i spun sau nu de ce s-a întâmplat? Off. Trebuie sa-i spun, adica oricum va afla si se va supara pentru ca nu i-am spus.
Un ciocanit m-a trezit din ,, rezolvarea cazului ".M-am indreptat spre usa, nu inainte de ma uita pe vizor. Era daddy. Am deschis repede usa si i-am sarit in brate. Era îmbrăcat într-o pereche de pantaloni trei sferturi gri,de trening si un maieu alb.O doamna in varsta a trecut si l-a batut pe umar pe Justin :
-Sa nu o lasi,curvele te trag in camera sarutandu-te, fata care te iubeste te îmbrăţişează ca si cum nu te-a mai vazut de zeci de ani~spune ea zambindu-ne cald ,după care a plecat.
Ne privim zambind, dupa care ma saruta parinteste pe frunte.
-Te iubesc micuto.
-Si eu te iubesc uriasule, spun eu razand
-Esti gata sa-ti expui fundul ala sexy la soare?
-Yes daddy.
-Daca ma gandesc, mai bine nu mergem?
-De ce? spun eu in timp ce el intra cu mine in camera mergand ca un pinguin.
-Pentru ca soarele iti va atinge corpul, iar baietii se vor holba la fundul tau.
-Soarele te va atinge si pe tine si in legatura cu băieţii sa fim seriosi, nu arat..
-Daca mai spui asta te f*t de nu vei mai merge o săptămână.
-Uooho, ok ok.
A, daddy, spun eu cu o voce inocenta.
-Pai, cum sa-ti spun, cand am fost la mama, ei bine, vezi tu, stii baiatul ala caruia i-am aratat degetul mijlociu aseara?
El da aprobator din cap si ma indeamna sa continui.
-Pai, ei bine, vezi tu, in lift m-a sarutat si si-a pus mainile pe fundul meu, spun eu lasand capul in jos.
-Ce a facut????!!!
Nu-mi zi ca l-ai sarutat inapoi, spune el strecuramdu-si nervos mana prin par.
-Ce?? Nu! M-am zbătut şi mi-am introdus buzele in gura pentru a nu ma putea saruta, iar cand bipaitul liftului s-a auzit si s-au deschis usile, i-am dat cu genunchiul intre picioare, l-am impins, iar el a cazut, am apasat butonul 1 şi am fugit in camera. Am uitat sa-i urez totuşi calatorie placuta pana la etajul 1.
-Asta-i fata mea, spune el sarutandu-ma tandru.
Acum trebuie sa plec, voi lipsi 10 minute.
-Ce? Unde te duci?
-Revin baby, spune el cu un zambet imens pe fata.Dupa 10 minute :
-Gata baby ,apare el cu un zambet urias pe buze
-Ce-ai mai facut?
-Nimic.
-Justin!!!
-Bine bine, sa zicem ca i-am aplicat o învăţătură tipului in calduri.
-Off daddy, daddy.
-Sa mergem babygirl si sa ne bucuram de ultima zi in Bahamas.
Asa a si fost. Desi nu ne-am putut apropia prea mult pe plaja, a reusit sa o facă in apa. Nu va ganditi la prostii.
A fost o zi superba. Josh si mama s-au comportat ca un cuplu fericit, eu si Justin ne-am batut cu apa, am facut poze, am jucat volley ,am construit un castel de nisip, am ras, mai ales atunci cand un baiat se uita la mine, bine eu am ras, pentru ca Justin il injura, incet pentru ca erau si ai mei si mna, ne-am scufundat tinandu-ne de mana.A fost o zi perfecta.
La ora 21:30 ne-am urcat in avion si am plecat spre casa. Mi-as fi dorit ca toate zilele sa fie ca cele de azi. Bine, de cand am plecat pe plaja.
Maine ma intorc la scoala, desi mama a zis nu, eu am zis da pentru ca am lipsit deja prea mult. Deci Maine, înapoi la chin.Hello babies,sper sa va placa.
Apropo, va mulţu pentru cele 6k+ views, va iubilicesc extrem.
Kisses 💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...