Am făcut un dus și m-am băgat in pat.Justin e jos și se uita la meci cu băieții.Mai degrabă ma ducea acasă ,acolo era putina acțiune din partea imaginației mele.Gen zgomote,pași,doar am omorât un om acolo.Fiind destul de târziu ,m-am culcat,chiar dacă am nevoie de el sa ma sărute,sa ma țină in brațe ,sa ma ajute sa fucking trec peste.
Ora 2:15 a.m.
M-am trezit și m-am ridicat in fund ,respirând foarte greu.M-am uitat in stânga mea,iar Justin nu era acolo.M-am dat jos din pat și am deschis ușor usa camerei și după cum credeam,băieții sunt încă aici.Am nevoie de apa și de el ca sa ma liniștească,dar mi-e mult prea rușine sa ma duc jos,chiar dacă am mare nevoie de acel pahar cu apa după visul meu magnific.Asta a fost cel mai oribil coșmar.Parea așa real,iar când am realizat ca visez ,am vrut sa ma trezesc,dar nu puteam.
Am luat păturica pufoasa și am ieșit pe balcon și Am inspirat aer adânc pentru a ma răcori .Asta ma ajuta de fiecare data când ma panichez.
Deodata i-am auzit vocea lui Toby.M-am uitat in spate ,dar nu era nimeni.Nu-mi zi ca așa va fi de acum încolo.M-am lipit de perete si m-am lăsat in jos,dând drumul lacrimilor.Mi-e frica ,mi-e foarte frica.Am nevoie de el ,dar el e prea ocupat cu băieții lui.Simt ca nu-i mai pasa de mine și asta ma face sa vreau sa mor.Daca nici el nu ma mai iubește,cine ,inafara de mama care ce sa vezi,e in închisoare,o va mai face?Ma simt așa singura și urăsc sentimentul asta.Mi-e frica ca voi fi singura mereu,ca nimeni nu ma va strânge in brațe,ca nimeni nu ma va iubi.Asta,sentimentul asta,e unul dintre cele mai rele.
Am văzut cum băieții au pornit mașinile și au plecat ,așa ca am fugit repede in baie.Nu vreau sa vadă ca am plâns.M-am așezat pe gresia rece plângând înfundat.Bine ca e rece,așa nu voi leșina.
S-a auzit cum așa camerei s-a deschis,așa ca m-am ridicat in picioare și mi-am șters lacrimile.
-Kylie?
-Sunt in baie,spun eu încercând sa maschez faptul ca am plâns,dar din păcate nu îmi pot regla vocea.
-OK.
OK?ok?Nu-i ok.Se cunoaște din vocea mea ca am fucking plâns și tot ce poți sa spui e ok și sa te bagi in pat?Ce naiba?
Mi-am stăpânit lacrimile și m-am uitat in oglinda.Am închis ochii,iar când am vrut sa-i deschid mi- a fost frica,mi- a fost frica ca mintea mea îmi va juca iar feste .Am lăsat capul in jos și i-am deschis abia atunci.Am dat drumul apei,iar pentru câteva secunde,am privit-o fără sa clipesc ,ca și cum as fi fost o psihopata.
Mi-am scuturat ușor capul ,după care mi-am clătit fata.
Am ieșit din baie și m-am îndreptat spre pat.Justin stătea pe partea lui.Ceva obișnuit.Ceva neobișnuit este faptul ca atunci când m-am pus in pat ,el era tot cu spatele la mine.Oo nu,se anunța o furtuna de lacrimi pe fata mea.Dar m-am saturat sa plâng,Sa-mi spună dacă nu ma mai vrea ,măcar sa ma omor ,sa nu mai sufăr atât,pentru ca m-am fucking saturat sa sufăr.Mi-a ajuns.De când m-am născut plâng.Am avut o copilărie plină de lacrimi,adolescenta a fost și este la fel,n-am nevoie și de un viitor tot la fel.Prefer sa nu-l mai am.
-Justin.
-Mmm?
-Ce ai?
-Hm?
-De ce ești așa rece cu mine?
-Kylie,n-am chef de drama ta acum.Lasa-ma sa dorm.
-Ce naiba ai?Nu ma mai vrei și plănuiești sa ma omori?Spune-mi,așa o voi face eu ,și-așa asta e prima pe lista mea de dorințe.
-Vorbim mâine.
Nici măcar nu s-a deranjat sa se întoarcă și sa-mi spună asta privindu-ma in ochi.
M-am ridicat din pat și am ieșit din nou pe balcon.M-am așezat jos și mi-am dus genunchii la piept,sprijinindu-mi capul in ei.Credeam ca nu mai am lacrimi pentru a plânge ,dar se pare ca m-am înșelat.
O adiere rece a vântului și-a făcut simțită prezenta pe pielea brațului meu dezgolit.Mi-e frig,mi-e frica,mi-e somn,mi-e rău,mi-e de toate.Am nevoie de iubire,tot ce vreau e sa fiu iubita de cel pe care îl iubesc,cer prea mult?
Mi-am închis ochii și m-am lăsat prada somnului.Nu-mi pasa dacă mor ,măcar mor făcând ceea ce-mi place cel mai mult.Nu-mi pasa dacă ma îmbolnăvesc ,măcar știu ca tot voi muri,chiar dacă voi mai chinui puțin ,ca de ce nu?M-am trezit și am început sa ma foiesc din cauza spațiului prea puțin.Mi-am deschis ochii și am văzut ca eram in pat ,iar Justin ma ținea strâns,foarte strâns in brațe.Am zâmbit la imaginea asta.Asta ma făcea sa ma simt iubita și protejata.Am aruncat o privire spre ceasul din perete care indica ora 3:00.
"Cineva ma iubește" ,gândesc eu zâmbind.Mi-am întors privirea spre chipul idiotului meu.Lumina felinarelor îl dădeau de gol,ii dădeau de gol chipul plâns.Asta.....mi-a rupt sufletul.M-am întors cu fata la el și l-am strans puternic in brațe,iar când am făcut asta și el a făcut-o,chiar dacă el deja ma sufoca .
-Îmi pare rău ,baby girl,spune el având încă ochii închiși.
-Justin,e ok.
-Nu ,nu e ok,spune el privindu-ma in ochi .
-Justin..
-M-am comportat ca un idiot când aveai cea mai mare nevoie de mine.Gandul ca el te-ar fi putut atinge ma omoară.
-Justin,nu poți fi mereu lângă mine când am nevoie de ajutor.Nu ești bodyguard-ul meu.
-Kylie,azi ai avut nevoie de mine de atâtea ori,iar eu nu am fost lângă tine.
-Dar ai fost,m-ai ajutat sa scap de el.Daca nu erai tu,încă mai era acolo,deci..
-De ce ești așa buna,Kylie?spune el atingându-mi obrazul .
-Pentru ca te iubesc.
-Îmi pare rău ca ți-am făcut asta.
-Ce mi-ai făcut?intreb eu râzând.
-Ca te-am făcut sa ma iubești.
-De ce spui asta?
-Eu nu te merit Ky.
-Oh Doamne,prințesa a dramei ce ești,termina cu prostiile.Nu Te MeRiT,Tu mErItI cEvA MaI BuN.
Urăsc când cineva spune asta.Daca te iubesc și stau lângă tine și accept toate rahaturile înseamnă ca eu pe tine te vreau.Ce naiba,nici nu vreau sa te mai aud spunând asta,urăsc frazele astea .Ce vrei sa spun?Da ,nu ma meriți,eu merit ceva mai bun ,ai dreptate ,plec?
-Fetita mea rea,spune el plasându-mi un sărut pe frunte.
-Sa nu te mai aud spunând asta sau chestii de genul,clar?spun eu amenintandu-l cu degetul arătător .
-Da mami,spune el zâmbind.
-Bieber ,vorbesc serios!Adica dacă vei mai spune asta ,îmi vei da de înțeles ca nu ma iubești.
-Dar o fac.
-Nu se vede.
-Nu se vede?Bine..spune el și începe sa ma gâdile.
-Nuuu.....Justin!....nuu...
-Nu te iubesc,nu?
-Ba da!
-Nu te aud.Scuze.
-Oprește-te....
S-a oprit din a ma gâdili și a început sa ma sărute.
A dat pătura la oparte și a început sa-și frece prietenul de zona mea privată.
-Ai chef de joaca Biebs?
-Și-nca cum,spune el revenind la sărut.
Maieul și pantalonii mei scurți au dispărut in câteva secunde,iar cum el era doar in boxeri ,treaba mea s-a ușurat.Mi-am strecurat mâna printre corpurile noastre și am așezat-o pe Jerry.
-Frumoasa erecție ,Bieber,spun eu râzând.
-Zise cascada Niagara .
-Cascadele nu pot vorbi Bieber.
-Shht,spune el râzând .
Îl mângâi ușor pe Jerry,pentru a-l face sa treacă mai repede la acțiune.De data asta nu mai am răbdare,deci..
-Nerăbdătoare pisi?
-Da,pisi.
Se da jos din pat și ia un prezervativ din sertar,după care revine asupra mea,iar magia începe.
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...