Trrr ,trrr, trrr.
" Ce nai-? A, e doar ceasul meu enervant" imi spun eu avand inca capul in perna,de ca s-a făcu dimineata?nu vreau la scoala. Imi intorc capul si ma uit spre ceas. Fuck. E 8:30.
-Fuck, fuck, ce ma fac? spun eu cautand nu stiu ce prin camera.
Stai, asta a sunat amuzant. Defapt, nu mai sta Kylie. Ce tot caut? N-o sa-mi gasesc hainele pe jos.
M-am indreptat ca fulgerul spre dulap de unde mi-am luat o pereche de blugi skinny si un tricou roz pal. Am fugit in baie, m-am schimbat, mi-am prins parul intr-o coada care a iesit al naibii de perfecta, ar trebui să ma grabesc mai des, m-am spalat pe dinti si am fugit din nou la dulap pentru a-mi lua un hanorac negru. Mi-am pus ochelarii, telefonul lin buzunar, mi-am luat ghiozdanul si am iesit din camera... Dar m-am intors inapoi pentru că am uitat sa-mi iau sosete... si papuci.
M-am incaltat cu papucii si adidadii albi, dupa care am fugit jos.
-Pa mama! tip eu.
Dar niciun raspuns. Hmm. Poate s-a dus la munca.
Ma uit la ceasul de la telefon si fuck..e si 50,voi fcking intarzia. De parca n-ar fi destul ca am lipsit o săptămână întreagă, noo...
Ies, incui usa si încep sa fug spre scoala. Deodata o maşină claxoneaza si se opreste langa mine. Era un lamborghini mov.
-Papusa, urci???
Un zambet imi acapareaza faţa când vad chipul angelic al idiotului meu. Intru in masina si ii plasez un sarut pe obraz.
-Ce-a fost asta? intreaba el incruntandu-se
Eu dau din umeri in semn de,, Nu stiu" ,zambind inocent. De ce sunt asa? Chiar nu stiu. Privirea lui ma intimideaza foarte tare.
Pe fata lui se asterne un zambet imens in timp ce isi indreapta privirea in fata.
-Ce-i?
-Nimic, spune el razand.Se uita la mine, cerandu-mi ceva din priviri. Ma apropii de el si il sarut pe buzele lui care parca au fost unse cu miere. Dar el nu ma saruta inapoi. Ale mele au fost unse cu sare sau oţet sau ce???
Ma retrag si ii zambesc scurt si fals.
El chicoteşte, după care imi apuca barbia cu doua degete ,imi da ochelarii jos si ma trage intr-un sarut pasional.
-De ce inca esti asa rusinoasa? spune el abţinându-se sa nu rada.
-Pentru ca.... Tu.
-Eu?
-Dăh, privirea ta.... ma intimideaza
El se uita in ochii mei zambind, ceea ce ma face din nou sa ma rusinez.
-Vezi ,de asta ziceam, spun eu ascunzandu-mi fata in palme.
El imi ia mainile si le aseaza pe fata sa, sarutandu-ma din nou.
-Daddy? spun eu privindu-l inocent .
-Yass baby? spune el lipindu-si capul de scaun.
-Of, nu te mai uita asa la mine.
-Cum ai vrea sa ma uit la cea mai frumoasa arta?
Eu ma rusinez ca deobicei si imi indrept privirea spre geam.
-De aia te iubesc eu, spune el punandu-si mana pe coapsa mea.
-Mergem? Am cam intarziat.
-Desigur babygirl, spune el pornind masina.
Pentru ca stia ca am intarziat, s-a grabit ,, puţin" si am ajuns in cinci minute :
-Merci daddy, spun eu si il sarut.
-N-ai pentru ce love, desi nu inteleg de ce te mai duci.
-Am lipsit destul.
-Pff, eu chiuleam mai mereu. Dar n-as mai fi chiulit daca erai tu.
-Da sigur, spun eu deschizand portiera.
-Nu ma crezi?
-Nup.
-Babe..
-Lasa asta, ma grabesc.
A! Si cand o pot revedea pe Iggy? mi-e foarte dor de ea
-Oricand.
-Yay, după scoala mergem la ea, spun eu batand din palme.
Il mai sarut o data dupa care fug pana la dulap. Imi pun inapoi ochelarii pe care ii aveam in mana si ma uit repede pe orar si se pare ca am Engleza. Ok.Mai bine fug, deja a inceput ora de.... 10 minute. Stai, cat??? Nu, nu mai sta, fugi Ky. Frate parca-s la maraton.
Am fugit spre clasa, iar cand am ajuns in fata usii, am tras aer in piept ,mi-am pregatit replica si am batut la usa. -Da?! se aude vocea profesoarei din cealaltă parte a usii.
Am intrat si am salutat politicos.
-Buna ziua, ma scuzati ca am intarziat.
-Oh ,Kylie! Am crezut ca te-ai mutat la alta scoala.
-Mi-a fost rău si.... Oricum, a vorbit mama cu directorul, spun eu timida.
-Asa sper sa fie, gaseste-ti un loc te rog.
-Multumesc, răspund eu aproape soptit.
Ma uit repede prin clasa si vad prima banca de langa fereastra, libera. Merg cu pasi mici si repezi pana acolo, simtind deja cum colegii ma privesc, printre care si Tobi cu Maddison , ma asez si imi deschid cartea si caietul.
Profesoara incepe sa ne citeasca
,,Romeo si Julieta ".
Atentia mea s-a indreptat acum spre telefonul meu din buzunar care vibra. Il scot cu atentie si ma uit repede la el:
"Hello baby".
Era Justin. Sincera sa fiu mi-era dor sa vorbim prin mesaje. Imi placea cand era anonimul meu, nu ca in ipostaza de daddy imi displace.
Am zambit usor si mi-am îndreptat privirea din nou spre tabla pentru a nu ma vedea profesoara. Nu vreau detenţie.
Dar se pare ca el chiar vrea sa-mi primesc una pentru ca nu inceteaza.De data asta nu ma mai uit si ma concentrez pe lectura profei.
Cel puţin incerc, pentru ca mesajele continua sa curga.
Profa are privirea blocata in carte,deci profit de asta si deblochez telefonul pentru a-i raspunde.
Justin:"baby... "
Justin:"Răspunde "
Justin:"O stai, tu esti fata buna si nu incalci regulile"
Justin: "Foarte buna"
Eu:Nu pot raspunde ,you idiot. Nu vreau detenţie.
-Kylie!
Tipatul profei ma face sa-mi indrept privirea spre ea.
-Ce faci acolo? Lasa telefonul!.
-Voiam sa-l inchid.
-Prin mesaje?? spune ea apropiindu-se.
Apas fara sa ma uit butonul de trimitere, dupa care-l blochez.
-Nu....
-Da-mi-l!
-Stati sa il inchid.
-Nu stau deloc, da-mi-l, spune ea mai mult tipand încercând sa mi-l ia.
-Nu! spun eu tragandu-mi puisorul la piept.
-Bine, atunci vei primi o detenţie, spune ea îndreptându-se spre catedra de unde ia un biletel roz si imi scrie detentia.
-Dar doamna...
-Fara dar. In ultima vreme nu mai esti vechea Kylie, sper ca asta te va readuce la realitate, spune ea dandu-mi biletelul.
Dar sunt aceeasi, traiesc in realitate. Doar ca realitatea mea e diferita acum. Doar atat.Primele patru ore au trecut asa ca trebuie sa ma indrept spre cantina.
Ma duc la dulap unde imi las cartile, după care merg spre cantina.
-Hey Kylie, spune Mona alaturandu-mi-se in drumul spre cantina.
-Hey Mona, ii raspund eu incet.
-Ce ai patit??
-Nimic...
-Sti ca-mi poti spune, nu???spune ea orpindu-se.
-Tocilara a primit detenţie! spune Tobi trecand pe langa mine, imitand cu pumnii ca si cum ar plange.
-Nu-l baga in seama, imi spune Mona cu un zambet cald.
Eu incep din nou sa merg, lasandu-mi privirea in jos.
-Deci, imi spui ce ai patit????
-Nimic important.
-Dar de ce ai lipsit?? spune ea deschizând usa cantinei.
Ma indrept spre bufet si imi iau o tava, la fel făcând si ea la fel.
-Mm, nimic important, doar greturi, dureri de cap, m-a durut si puţin burta.
Fuck. Asta a sunat ca si cum as fi însărcinată. Sper sa nu înţeleagă gresit.
-Oh, spune ea zambind slab.-Multumesc, ii spun eu Helgai care mi-a pus piure-ul si fasolea batuta in farfurie.
Imi iau o cutie cu suc de mere si ma indrept spre o masa libera din capatul cantinei si ma asez la ea.
O caut cu privirea pe Mona care credeam ca va veni sa manance la aceeasi masa cu mine. Cand am zarit-o, mi-a cazut faţa (pai ridic-o) .S-a asezat la masa cu Maddison, Selena, Toby si restul popularilor.Mona le spune ceva dupa care toti isi indreapta privirea spre mine. Imi indrept privirea spre tava cu mancare. Yax.
Nu vreau sa fiu o rautacioasa cu Helga, dar astazi e una dintre zilele ei proaste. Probabil i-a mai murit o pisica.
-Ce face mica insarcinata???
Imi ridic privirea si le vad pe Hannah si Spencer .
-Ce vrei sa spui???
-Oh, se face ca nu stie, spune Hannah uitandu-se la Spencer.
-Fi tu sigura ca toata scoala va afla, spune Spencer dupa care pleaca.Le urmaresc cu privirea si se pare ca se aseaza la masa cu Maddison şi restul.
-Cine e tatal? intreaba un baiat care e in anul 2 de liceu.
-Nu sunt insarcinata, spun eu batand cu palmele in masa.
-Asta e un semn ca esti, spune el plecand.
Ma ridic de la masa si plec. Nu mai vreau sa stau in sala asta, in liceul asta, in oraşul asta.
Când trec pe langa masa lor, stiti la cine ma refer, Hannah imi arunca piure-ul ei pe haine.
-Ups.
-Ai vomitat din cauza copilasului? intreaba Maddison facand bot de rata.
-Speram sa nu fie la fel de urat ca tine! spune Selena dupa care toti incep sa rada.
Nu mai spun nimic si fug spre baie .
Intru si verific daca mai e cineva, iar din fericire nu e nimeni.Ma sprijin de chiuveta privindu-ma in oglinda. Selena are dreptate. Sunt urata. De ce sunt asa urata?? De ce nu pot fi si eu frumoasa ca ele (ele au glet baby, tu esti frumoasa si fara). Nici nu stiu ce vede el la mine .
Nici nu inteleg de ce Hannah si Spencer se iau de mine. Sau ce au cu mine.
Ele spun ca le-am furat iubitii. Nu e adevarat. Eu nu-s Maddison, nu-s Selena, nu-s o curva.
Ele cred adevarul pe care si le-au creat ele. Fostii lor au intrat in vestiar si au început sa se dea la mine, sa ma violeze. Dar normal ca erau un pariu sau doar voiau sa-si bata joc de mine. Pentru ca repet. Eu nu sunt frumoasa, nu am corp de model ca restul fetelor. Iar atunci cand unul din ei ma saruta, iar celălalt incerca sa ma dezbrace, ele au intrat. Tot nu inteleg cum nu mi-au observat lacrimile si cum ma zbăteam.
Sunt scoasă din gandurile mele de scartaitul usii. Erau ele, Maddison, Selena, Spencer , Hannah, iar ultima persoana care a intrat m-a uimit. Era Mona. De cand e de partea lor? Le ura. Si de ea isi bateau joc. Nu o inteleg. Face toate astea doar pentru popularitate? Popularitatea dispare dupa liceu si facultate. Nu te ajuta cu nimic.
-Oo, mica însărcinată plange? spune Maddison.
-Sa stii ca nu e bine sa cazi in depresie cand esti însărcinată, spune Selena.
-Sa lasam vorba si sa trecem la treaba, spune Mona zambind.
-Are dreptate, spune Hannah.
Ma apuca de mana tragandu-ma in mijlocul baii. El se pun in jurul meu facand un cerc.
-Ce vreti de la mine???
-Noi?? Nimic, spune Spencer zambind.
-Si nimicul asta e echivalent cu termenul răzbunare ,spune Hannah.
Ma impinge, iar eu ma dezechilibrez si cad. Ele incepsa dea cu picioarele in mine razand. Dupa imi sfasie hainele si ma lovesc cu o curea.
Maddison mi-a luat telefonul care mi-a cazut din buzunar si i l-a dat Selenei, iar ea l-a aruncat in toaleta si a tras apa.
Dupa ce m-au lasat fara putere, fara puterea de a plange, de a tipa, au plecat razand, lasandu-ma sa zac plina de sange si vanatai pe gresia murdara si rece a baii.Hello avrilsorii mei. Sry pt greseli. Si întârziere, dar v-am mai spus, e clasa a opta si am de invatat etc.
Astept parerile voastre. Nu uitati sa apasati ☆.
Kisses💋💋💋
CITEȘTI
The Queen of Hell-Kylie Jenner & Justin Bieber
Fanfiction08.12.2016-locul 14 in f.f. Parea a fi o zi obisnuita, asta pana cand a primit un mesaj anonim. Parea sa fie doar un simplu anonim. Da, exact. Un anonim ca in acele povesti in care fata vorbeste cu el,ajunge sa se indragosteasca de el, într-o zi s...