- Halo Samantha, obudź się. - ze snu wyrwały mnie szepty Victorii.
- Mhm. - jęknęłam zaspana i jeszcze bardziej naciągnęłam kołdrę na głowę.
- Jest już po dwunastej.
- Zaraz wstanę. Cholernie boli mnie głowa. Nie potrzebnie szłyśmy drugi raz do tego sklepu...
- Lepsza zabawa była po tej wódce, sama przyznaj. - zaśmiała się.
- A jeszcze lepsza będzie dzisiaj, jak będziemy musiały brać tabletki.
- Dobra, koniec gadania. Wstawaj. - Vicky ściągnęła ze mnie kołdrę i rzuciła ją na podłogę. Po moim rozgrzanym ciele przeszły ciarki, które spowodowała nagła zmiana temperatury.
- Już wstaję, spokojnie... - wstałam, podeszłam do szafy i wyciągnęłam ubrania, a następnie poszłam do łazienki, by się ubrać.
Zastanawiała mnie jedna rzecz. A mianowicie co męska koszulka robi na moim ciele? Skąd ja ją w ogóle miałam? Z wczorajszej nocy nie pamiętam kompletnie nic. W głowie mam pustkę.
Gdy doprowadziłam się do w miarę dobrego stanu, zeszłam do kuchni, w której Victoria robiła nam kawę.
Telefon, który przyniosłam ze sobą dał o sobie znać. Odblokowałam ekran i weszłam w wiadomości.
@LuHem96: I jak promyczku, boli główka? Haha :-D
@LittleSami: Ale skąd Ty...
@LuHem96: Przeczytaj wiadomości wyżej.
@LittleSami: O cholera... Przepraszam. Jaka ze mnie kretynka...
@LuHem96: Nie masz za co przepraszać. Gdy jesteś pijana wyglądasz uroczo. I w dodatku w mojej koszulce. :-)
@LittleSami: To stąd ta koszulka...
@LittleSami: Mówiłam lub robiłam coś, czego nie powinnam?
@LuHem96: Nieee. Od razu poszłaś się położyć. A jak chciałem wychodzić, to zatrzymałaś mnie i prosiłaś, bym zaśpiewał Ci jakąś piosenkę.
@LittleSami: Żałuję, że tego nie pamiętam...
@LuHem96: Jeżeli będziesz chciała, to będę codziennie śpiewał Ci do snu. :-*
@LittleSami: Brzmi ciekawie. ;-)
@LittleSami: Odezwę się później, idę zjeść śniadanie i leczyć tego przeklętego kaca...
@LuHem96: Powodzenia i smacznego, promyczku, haha. :-D
__________
Zły kac, zły... :D
Przeszukałam cały YouTube i w końcu znalazłam piosenkę na epilog! XD
Skomentujecie? Chciałabym zobaczyć ile osób to jeszcze czyta. Możecie zostawić nawet przecinek szczęścia! (??) XD
#LuHem96FF
xx
CZYTASZ
Hello, @LuHem96 || L. Hemmings
Fanfiction@LuHem96: Mamy nawet swój zespół! @LittleSami: Chyba downa...