39

121 8 0
                                    


  - To tak. Ja zajmę się zapraszaniem znajomych i przygotuje dom. - Calum zaczął wymieniać, a ja mu przytakiwałam.

Od godziny siedzimy w kawiarni i dyskutujemy na tematy związane z imprezą urodzinową Vicky. 

- To ja ogarnę jedzenie, muzykę i prezent. Nie mam pojęcia co jej kupić. - westchnęłam.

- Ja myślałem żeby kupić jakiś łańcuszek. 

- Tez dobry pomysł. A jakby tak złożyć się i kupić jej takiego ogromnego misia? - zaproponowałam, a Hood uśmiechnął się.

- Przekaże chłopakom czy by się dołożyli i dam ci znać. A teraz niestety muszę cię przeprosić, ale będę się zbierał. - powiedział.

- W sumie ja tez będę już szła. 

- Podwieźć cię do domu? - zapytał, a ja pokręciłam głową w lewo i w prawo.

- Przejdę się. - powiedziałam, a Calum pokiwał twierdząco głową, pożegnał się ze mną, a następnie wyszedł z kawiarni. 

~*~

Od mojego domu dzielił mnie niecały kilometr. Przechodziłam akurat koło domu Victorii, kiedy ona wyszła z mieszkania. 

- Hej. - przywitałam się, a ta tylko zmierzyła mnie obojętnym wzrokiem. - coś się stało? 

- I jak było z Calum'em? - zapytała, a ja nadal nie wiedziałam o co jej chodzi.

- To znaczy?

- Nie udawaj głupiej. - prychnęła i z udała się do swojego mieszkania. 

Jeżeli ona myśli, ze Cal ją zdradza i to w dodatku ze mną, to chyba chyba wybuchnę śmiechem. Nigdy w życiu nie zrobiłabym czegoś takiego. I to w dodatku swojej przyjaciółce! 

Stanęłam na progu mojego mieszkania i zanurkowałam ręką w torebce, by po chwili wyciągnąć z niej pęk kluczy. 

Weszłam do domu i zamknęłam za sobą drzwi. 

Z mojej torebki wydostał się dźwięk, który zawsze informował mnie o nowej wiadomości. 

@HalumC00d: Michael się złoży. Podejrzewam, że Luke i Ashton także.   

@LittleSami: To super. 

@LittleSami: Widziałam się z Vicky.

@LittleSami: I chyba jest na mnie zła.

@HalumC00d: Co? Dlaczego? 

@LittleSami: Prawdopodobnie widziała nas w kawiarni i pomyślała, że ją zdradzasz... Ze mną... Nie mam pojęcia jak mogła tak w ogóle pomyśleć.

@HalumC00d: Mam nadzieję, że w dniu urodzin wszystko wróci między wami do normy.

@LittleSami: Ja też mam taką nadzieję. 

Wysłałam ostatnią wiadomość i udałam się do kuchni w celu zrobienia sobie kanapek.  

______________ 

Czyżby drama time? 

Zadawałam Wam już to pytanie, ale nie otrzymałam odpowiedzi. A mianowicie:

Jak myślicie, będzie happy end, czy nie? 

#LuHem96FF

xx

Hello, @LuHem96 || L. HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz