Uzun süren bir sessizliğin ardından Alex sordu.
"Kız neden burda?"Belki de az sonra yüzleşmesi gereken sorunu hissetmişti.
Suat kelimeleri seçerek konuştu.
"Onun kimsesi yok. Yani sizden başka.""Nasıl yok?"
Suat yanındaki çantasına uzandı ve evrakları çıkardı.
"Velayet için gerekli her şeyi hazırladım. Bunları imzalarsanız ..."Alex ayağa kalkıp oda içinde volta atmaya başladı. Öfkeliydi. Hayatta en çok nefret ettiği canını almayı isteyen kişinin çocuğuna bakıcılık yapması isteniyordu.
Suat sa malını pazarlamaya çalışan bir satıcı gibi çırpınarak küçük kızı kabul ettirmeye çalışıyordu."Hale nin hiç bir yakını yok. Demir in de Yavuz Amca ve Stella dan başka... Birde iyi tarafından bakın. Hale nin mal varlığı çok yüksekti. Hare henüz reşit olmadığı için herşey sizin olacak. Bursa daki dokuma fabrikası, dükkanlar, evleri.. . Ha bir de daha önce sizin olan çiftliği unutmamak lazım. O büyük ve verimli araziye tekrar sahip olacaksınız."
Stella hala şokta gibiydi. Odaya girdikleri andan itibaren tek bir kelime bile etmemiş sadece ağlıyordu. Onun bu hali de Alex i daha çok kışkırtıyor, hala kalbinin bir kenarında Demir için birşeyler saklamış olma ihtimali bile onu delirtiyordu.
Alex sesini yükselterek konuştu.
"Hiç birini istemiyoruz. Al götür onu başka yerde pazarla."
Suat ın sa artık sesindeki çaresizlik iyice belli oluyordu.
"Bak! Başka çaremiz yok. Herşeyi düşündük. Yavuz amca çok yaşlı bugün var yarın yok. Ben alamıyorum. Bunu denedim ama tüm gözler üzerinde engel oldular. Hiçbir akrabalığımız yok. Birde akbaba gibi bekleyen Hale nin eski eşinin çocukları var. Onlar kızı seve seve kabul edeceklerini bildirdiler. Hatta iki kardeş kendi arasında kavgaya bile tutuştu. Ancak unutma bu mal varlığı için ona zarar vermek isterlerse ne olur. Başını yastığa rahat koyabilecekmisin?"
Stella uzun süren sessizliğin ardından odada volta atan kocasına çaresizlik ve acı içinde yalvaran gözlerle baktı.
Alex hiç bir cevap veremeden Öfke ile odadan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romanceİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016