Bölüm 7

310 37 4
                                    

Hare yeni evine alışmış, ancak ev halkı yeni misafire henüz alışamamıştı.
Huysuz, hırçın, söz dinlemez, ve bir o kadarda suratsız Hare adeta hepsini canından bezdirmişti.

Oyuncakla kafa yarma olayının üzerinden on gün geçti. Deniz in kaşındaki bandajlar yeni alınmış, dikiş izleri ise hiç geçmecekmiş gibi, güzel kaşının üzerinde sıralanıyordu. 
Bu kötü olaydan sonra çocuklar Hare yi kabullenmek istemiyorlar, Hare de onların negatif yaklaşımlarından memnun görünüyordu.
O küçük kızın istediği, yeni bir aile değildi. Henüz ölümün ne olduğunu anlıyamayacak kadar küçüktü. Sadece anne ve babasını geri istiyor, hırçınlığı da sırf bu yüzden yapıyordu. Onu bu evde zorla  tuttuklarını düşünüyor, eğer yeteri kadar sorun çıkarırsa annesine geri verirler sanıyordu.

Deniz ve Defne odalarında oynuyordu. Harede yatağın üzerinde oturmuş alev saçan gözlerle onlara bakıyordu. Deniz önceki oyuncak faciasından sonra Hare ye bakmaya bile çekiniyordu.
Uysal ve kibar bir çocuk olarak yetişmişti. Tam bir salon erkeği olma adayıydı. Şiddetle de daha önce  hiç karşılaşmamıştı. Tek arkadaşı ve ablası da onun gibi naif bir çocuktu. Ancak Hare nin saldırgan halleri onları bile fazlasıyla zorluyordu.

Stella ve Alex bilinçli olarak çocukları bir arada bırakıyor, esen soğuk rüzgarın biran önce geçmesini umud ediyorlardı.

Küçük kız onlarla oynamayı istiyor ama gururundan yaklaşmaya cesaret edemiyordu.
Ondan tarafa düşen bir bez bebek ona uzatılan bir barış işaretiydi adeta. Tüm cesaretini toplayıp uzandı ve bebegi bir çırpıda aldı. Sonrası da kendiliğinden gelişti.
Bir süre sonra kapıdan onları izleyen Stella da huzur içinde oradan ayrıldı.

CAMDAKİ iZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin