Büyük anne ve babası askerlerin istediği şeyleri hazırlarken Yoon Hee yerde yarı baygın yatıyordu. Yağmacı askerler yiyecek, içecek battaniye, kalın kıyafetler ne varsa aldılar. Sıra ahırdaki hayvanlara geldi ve dışarı çıktılar.
Odada kimse yoktu. Yoon Hee gözlerini araladı. Onu dikkatle izleyen Deniz i gördü. Deniz yanındaki bez parçalarından birini alıp ortalığı kontrol ederek, yatağın altından sıyrıldı.
Yoon un yardıma ihtiyacı vardı. Kaşının üzeri açılmıştı. Eger müdahale edilmezse kan kaybı onu zor durumda bırakabilirdi.Deniz, Yoon un kaşına tampon yapıp, kısa bir an başını okşayarak, kimseye farkettirmeden tekrar inine saklandı.
Yoon ise gözünden akan yaşlara bir türlü engel olamadan minnetle ona bakıyordu. Sonra elini Deniz e doğru uzattı. Elini tutup destek alacağı birine ihtiyacı olduğu belliydi. Deniz de biraz daha yaklaşıp ona uzatılan eli tuttu."Şşşt. Sakin ol! Ben burdayım. Yanındayım ufaklık. Ve inan bana en az senin kadar acı çekiyorum. Sana yardım edeceğim. Ama şimdi sabretmelisin."
Yoon tek bir kelime bile anlamamıştı, ama hissettiği sıcaklık ona yetmişti.
Deniz çok kısık sesle konuştu. Ancak, içeriden gelen ses kapıdaki askeri şüphelendirdi.
Asker içeri girdiğinde Deniz çoktan tuttuğu eli bırakıp güvenli bölgeye çekilmişti.
Askeri farkeden Yoon da acı çekiyor gibi inleyerek, askeri kandırmayı başardı.
Yoon un canı hala yanıyordu. Fakat, önceki kadar hissetmiyordu.Gün sonunda askerler erzakları alarak evden ayrılınca, diğer ev sahipleri, koşarak odaya geldi. Deniz de saklandığı yerden çıktı.
Yerde yarı baygın yatan Yoon Hee yı yatağa alarak ne yapacağını düşündü.
Evde tıbbi müdahale yapacak pek malzeme yoktu. Ancak yara temizliğini sağlamak için askerlerin gözünden kaçan pirinç şarabı yeterli olmuştu.
Kaşında ki açıklığı da yaşlı kadının getirdiği iğne iplikle dikkatle dikti.Dikerken Yoon un kız gibi ağlaması Deniz in sinirini bozduğu için şarabın kalanını O na uzatıp koca bir yudum almasını sağladı.
İşe yaramış, arkadaşı ağlamaktan vaz geçip derin bir uykuya dalmıştı.
Yüzünü güzelce temizleyip sardı. Yoon, vücuduna da çok fazla darbe almıştı. Deniz kontrol edecekti.
Gömleği sıyırmak istediğinde yaşlı kadın şiddetle karşı çıktı. Deniz zorunlu olduğunu anlatmaya çalıştı. Eğer kaburgalar da bir kırık varsa iç kanamaya sebep olabilirdi. Ancak yaşlı kadın izin vermemekte ısrarcıydı. Deniz de çaresiz kabul etti. Sadece üzerinden gelişi güzel kontrol etmeyi başarabildi."Siz bu çocuğa yemek yedirmiyor musunuz? "
Yoon Hee gerçektende çok zayıftı.
Büyük anne ve babası minnetle eğilerek Deniz e kendince teşekkür ettiler.
Bu hareketlilik herkesi fazlasıyla yormuştu.
Artık beklemekten başka bir çareleri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romantizmİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016