Run Away

1.2K 99 6
                                    

"Bana güveniyor musun? "

Kafamda bir kaç defa tekrarladıktan sonra dediğini anca anlayabilmiştim. Ona baktım "Evet"dedim korkakça. Elimi tuttu ve camı açtı.  Ben ne yaptığını anlayamamıştım ona bunu sorgular gibi bakıyordum. Düşündüklerimi anlamış olacak ki "Atlayacağız yoksa bizi yaşatmazlar."dedi fısıldayarak.
Camdan atlayıp bir süre koştuktan sonra durduk. Nefes nefese kalmıştım. "Neler oluyor?"dedim zor nefes alırken. Sadece bana baktı ve sarıldı. Korkuyordum. Arkamızdan bir sürü adam sesi geldi ve o kadının sesi. Jungkook ani bir manevrayla beni bir duvarın arasına soktu. Bedeniyle yüzümü kapatıyordu. Sesler uzaklaşınca önümü açtı. "Gittiler"dedi nefes vererek. Elleriyle yüzümü avuçladı. "Ağlama....köle"dedi huzur dolu bir sesle. Ne zamandan beri ağlıyorum???

Uzun bir süredir evde öylece oturuyordum. Koltuğa oturmuş etrafa bakınıyordum. O neden buraya gelmişti? Yanına gidip sormaya karar vermiştim. Apar topar evden çıktım ve o kadının yaşadığı yere geldim. Pis Kadın!
Ellerimle ölüme gittiğimi biliyordum ama gitmek zorundaydım. Jungkook 'a zarar verecekse eğer beni alsın daha iyiydi.

Kapıdan girer girmez o yanımda belirdi.
"Vay vay vay küçük kızımız ayağımıza gelmiş"dedi sırıtarak. Tepki vermedim. Sadece sesimi ciddi ve soğuk tutarak;
"Bugün evime neden geldin?!"dedim.
"A-ah canım biraz kan istedi bebeğim bir sorun mu var?"
Gözlerimi devirdim.
"Benden ve Jungkook'tan uzak dur! Bütün ailemi öldürdün daha ne istiyorsun?!"
"Onun kölesi olduğunu biliyorum. Artık yarı ölümsüzsün. Ama şunu bil ki sonun baban gibi olacak"dedi ve devam etti;
"Buradan sağa çıkacağını mı sanıyorsun!?"
"Ellerimle eline düştüm işte Jungkook'u rahat bırak"dedim sakince. Yanıma geldi."Şu tavırların...Aynı annene benziyorsun"dedi. Ilk defa bana gülümsedi. Kendime gelip geriledim.
"Bana ne yapacaksın?"dedim korkumu gizlemeye çalışarak. Babamın o halini hatırladıkça korkuyordum. Saçlarımı okşadı. Ne oluyordu bu kadına böyle?
"Peşini bırakmaya karar verdim. Beni annen olarak gör"dedi. Onu asla annem olarak görmedim görmeyecektim. Ama bu kararı hoşuma gitmişti. Tebessüm ettim. "Teşekkürler"dedim ve evden çıktım. Koşarak Jungkook'un yanına gittim. Bir saniye....o kız kimdi?

THE ENİGMATİC || After DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin