"Uu romantiksiniz beyefendi."
"Her zaman leydim."Uyandığım lanet kabusun ardından böyle bir şey bana iyi geliyordu. Aslına bakarsanız Jungkook'un kendisi bana iyi geliyordu. Aklımda uzun zamandır Jungkook'a sormak istediğim bir soru gelmişti ; ''Uzun zamandır seni avlanırken görmedim veya avlanıp avlanmadığını bilmiyorum Jungkook. Umarım iyi besleniyorsundur.''
''Sevgilim, dolapta acil zamanlar için bulunan kan tüplerim var meraklanma.''dedi rahatlatıcı bir ses tonuyla. Bir erkek anca bu kara sevdiğini hissettirebilirdi sanırım.
''Ben bi kütüphaneye ineceğim Kook.'' dedim. Yanağından öpüp kendimi sabah güneşinin çok hafif kendini belli ettiği koridora attım. Sessiz adımlarla koridorun sonundaki merdivenlerden yukarı çıkacaktım. Koridorun sonuna kadar kimse, uyandırmamak için parmak ucumda yürümüştüm tam merdivenlerden yukarı çıkıyordum ki Eun Sun'ın odasının kapısının aralanmış olduğunu farkedip oraya yöneldim. Kapıya yaklaşıp belki uyuyordur diye sessizce içeriye baktım ancak uyumuyordu. Onunla fazla ilgilenmediğimin farkındaydım aptallık yapıyordum. Resmen sadece kendini düşünen biri gibi davranıp onu ihmal etmiştim. Kapıyı hafifçe tıklattım ''Girmemde bir sakınca var mı?''
''Gir abla''
''Eun Sun, seninle ilgilenmedim bunun için gerçekten çok üzgünüm sadece kendini düşünen bir aptal gibi davrandım ah aptal kafam...-''
''Abla, lütfen böyle düşünme. Senin ne kadar karmaşık bir durumda olduğunun hepimiz farkındayız. Benim...benim sana anlatmam gereken bazı şeyler var.''
''Dinliyorum canım.'' sakince elini elimin üzerine koyup kavradı. Sanki başı beladaymış ve benden güç alıyormuş gibiydi. Bakışları kaygı doluydu, nabzı oldukça hızlıydı. Bir şeyler ters gidiyordu.
'Son zamanlarda bende yolunda gitmeyen bir şeyler var. Gördüğüm şeyler gerçekleşiyor...b-ben korkuyorum abla. Sanki damarlarımda gezinen kanı tamamen hissediyor gibiyim. Bana ne olduğunu ancak sen bilebilirsin.Benim için araştırmanı istiyorum.''
''Araştıracağım."
Eun Su'ın kafasını okşayıp sarıldım ve kütüphaneye çıktım. Tanrım bu kitap yığınının arasından nasıl doğru kitabı bulacaktım acaba... Bakalım sezgilerim bana doğru kitabı gösterecek mi derken elim mavi kapaklı bir kitaba değdiğinde kitaptan elektrik çarpmıştı. Elime aldım, eski püskü bir kitaptı üstüne altın folyoyla kabartma olarak "VARLIKLARIN TARİHİ" yazıyordu. Kitabı açıp bir kaç sayfayı çevirdiğimde Latince'de "öngörü" anlamına gelen "Foresight" başlığını gördüm ve okumaya başladım;
"Doğaüstü varlık sınıfına giren ve bir o kadar da önemli yere sahip olan bir diğer şey ise gelecekteki olayları önceden görebilen Foresightlardır. Bu kişiler doğuştan bu yeteneği taşıyabilir veya sonradan aileleri yardımıyla edinebilirler. Kolay değildir ama olduktan sonra alacakları yük daha da ağırdır. Çevresinden tutun aile ve hatta kendilerinin bile kaderini,sonunu bilebilir hatta kaderini değiştirebilirler. Kişilerin ölümlerine kalan zamanı hesaplayabilir eğer kendilerini geliştirirlerse bir ölüm meleğinden çok daha güçlü bir hale gelebilirler."
Bu sayfa neredeyse kopmuş gibi duruyordu bende sayfayı alıp önce Jungkook'a göstermeye karar verdim. İşler iyice garipleşmeye başlıyordu,sanki yeterince garip değilmiş gibi. Kağıtla birlikte Kook'un odasına çıktım ancak odasında yoktu kendi odama gitmeye karar verdiğimde arkamdan bir tıkırtı geldi. Arkamı dönmeden arkamda ne olduğunu anlayabilecek güce sahiptim ve Eun Sun ile Jungkook'un bir şey konuştuklarını gördüm. O sırada yere düşüp tıkırtı yapan şey ise bir taştı. Ne konuştuklarını koridorun sonunda olmalarına rağmen duyabiliyordum.
"Jungkook, bir şeye dönüşüyorum ama ne olduğum hakkında bir fikrim yok. Ablam araştıracakmış muhtemelen sana soracaktır. Eğer gerçekten tehlikeliysem...beni...beni yok et."
Bölümleri beğeniyorsanız lütfen vote atar mısınız? 😋 Ve bir de bana İnstagram hesabımdan ulaşıp bölüm medyalarını kendiniz seçebilirsiniz. Medya konularını az çok biliyorsunuz. Fotoğraflarını bekliyorum, attığınızda wattpad kullanıcı adınızı da yazın ki bölümü size hediye edebileyim. 💖
İnstgram hesabım ; @sakurraaaa_ ya da @riizechann
Bu iki hesaptanda bana ulaşabilirsiniz bebeksiler.♥️