"Sen bilerek mi onunla yattın! Ne yani sen... Sen...." Diye sözüne bir türlü bitiş noktası koyamayan genç adam ne diyeceğini bilemiyordu. Sadece karşısında kendisine gülen çocuğa bakıyordu. "Peki şimdi ne olacak? Senin yüzünden onu kovmak zorun da kaldım!" dedi. Çocuk hafif gülümseyerek "Bunu yapacağını biliyordum dayı. Evlenmek istediğim kadının bana bakıcılık yapmasını istemiyorum. Bu çok utanç verici!" dediğinde genç adam kahkaha ile gülmeye başlamıştı.
Bu sırada MinJi de salıncakta deli gibi sallanıyordu. Biraz daha hızlı sallansa salıncak ile üst kısımdan dönecekti. Derin derin iç çeken genç kadın hala kandırılmış olduğuna inanamıyordu. Bu sırada Misa'nın araması ile genç kız düşüncelerinden sıyrılmıştı. "MinJi nerdesin sen?" diye soran genç kız onun "Salıncaktayım!" lafı ile Misa gülmeye başlamıştı. "Seni kim kızdırdı MinJi?" diye sorarken genç kız ayaklarını yere vurarak salıncağı durdurmuştu. "Agata'nın seni aramadığını sakın söyleme?" dedi. Arkadaşı kısa biran duraksadıktan sonra "Buraya gelmek ister misin MinJi?" diyerek onu pastanesine davet etmişti. "Sana çikolatalı pasta yaparım!" dedi. MinJi küçük bir heyecan ile "Gerçekten mi?" diye sordu.
Misa arkadaşının bu ruh haline bayılıyordu. En kötü anında bile çikolatalı pasta onu kendisine getirirdi. "Evet, yapıyorum ve seni bekliyorum," dedikten sonra telefonu kapatmıştı. "Teşekkür ederim!" diyen MinJi sesinde ki duygusallığı arkadaşına da yansıtmıştı. Misa onun yine iyi durumda olmadığını anlamıştı. Hiç istemese de BongJu'yu arayan genç kız onun da pastaneye gelmesini istemişti. Genç adam onun araması ile tüm işini tasfiye edip hemen pastaneye gitmişti. MinJi'den önce oraya varması ile Misa'yı şaşırtmamıştı.
"Bu kadar erken geldiğine inanmıyorum!" diyen Misa onun gülümsemesi ile duraksamıştı. Bu adam liseden beri her zaman yanında olmuştu. Öyle ki nişanladığında da ona desek olmuştu. O zaman gerçekten şaşırmıştı. Sonuçta o da kendisiyle ilgileniyordu. Bu gerçekten genç kızı şaşırmıştı. Belki BongJu bilmiyordu ama Misa her şeyin farkındaydı. "Sadece yakındaydım. Beni sen çağırdın şimdide azarlıyor musun?" dedi. Misa hafif bir gülümseme ile "Üzgünüm. MinJi iyi değil ve sen de olursan onun morali daha çabuk yerine gelir diye düşünmüştüm" dediğinde BongJ hayal kırıklığı yaşasa da bunu belli etmemeye çalışmıştı. "MinJi!" dedi sesi kısık bir şekilde.
Genç kız onun üzüldüğünü anlayabiliyordu. Öyle ki BongJu'nun yüz ifadelerinden artık ne hissettiğini çözmüştü. Misa ona dikkatle baktığını görünce başını iki yana sallayarak dikkatini dağıtmaya çalışmıştı. Onun hareketini gören genç adam "Bir sorun mu var?" diye sormuştu. Az önce kendisine hayran bir şekilde baktığını fark etseydi genç adam mutluluktan havaya uzardı şüphesiz. Sonra tekrar başını sallayan genç kadın "Hayır, yok!" dedi. BongJu kapının üzerindeki açılma zili duyulunca kapıya gelen kişiye bakmıştı. MinJi spor kıyafetleri ile pastaneye girdiğinde hafif bir gülümseme ile ona bakmış ve "Yine kime kızdın sen?" diye sormuştu. Onun sesi ile kaşlarını çatan genç kadın "Senin burada ne işin var be adam?" diye söylenmişti. Bu sırada Misa araya girerek "Ben çağırdım, eskisi gibi oturur sohbet ederiz!" dedi.
"Öyle mi? Siz ne zamandan beri bu kadar yakınsınız?" MinJi'nin sorusu ile Misa kızarsa da hemen yüzünü dönerek bu kızarıklığın görmemesini sağlamıştı. Fırına eğilerek "Birazdan çikolatalı pasta hazır olur!" diyerek MinJi'nin konuşmasını başka yöne çekmişti. Genç kız iki arkadaşına bakarak onların bir birine ne kadar uyumlu olduklarını düşünmüştü. Birden ağzından "Bence iz evlenmelisiniz!" sözü çıkınca Misa boğazına takılan hıçkırık ile öksürmeye başlamış, BongJu da onun bu patavatsız sözleri karşısında şaşkına dönmüştü. Sonrasında Misa'ya bakarak "Sen ona bakma. MinJi'nin ne kadar patavatsız olduğunu böylelikle de hatırlamış olduk" dediğinde Misa elini yelpaze gibi yaparak serinlemeye çalışmıştı. Arkadaşına ters bir bakış atarken BongJu'nun sözleri ile kırıldığını fark edince bakışlarını hemen ona döndürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFACAN & GÜZEL BAKICI
ЮморHikaye yazmaya başladığım ilk yıllarda (12 Ocak 2013) yazılmıştır. Bu yüzden hata varsa şimdiden affola. Okurken amatör bir şekilde yazıldığını aklınızda tutarak yıkıcı değil yapıcı yorumlar yaparsanız sevinirim. İsimler sizin için zor olacağını dü...